Miranda16 Skrevet 2. juli 2016 #5001 Del Skrevet 2. juli 2016 7 timer siden, FruMacchiato skrev: https://netthandel.no/jan-lossius-21-er-norges-nye-interiorkonge-pa-nett/ Å være grunder er beintøft og man må stå på døgnet rundt og han har mye fritid i så måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 2. juli 2016 #5002 Del Skrevet 2. juli 2016 Helt enig ang det som er skrevet om huset her. Selve bygningen er jo råflott!! Ikke noe å si på det! Men beliggenheten??? Ser jo ut som den ligger sprengt inn i et steinbrudd, ikke en grønn flekk så langt øya kan se? Helt ufattelig i mine øyne hvordan noen med tre barn kan velge bort hage og barnevennlige omgivelser...når man uansett har råd til noe slikt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 2. juli 2016 #5003 Del Skrevet 2. juli 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 2. juli 2016 #5004 Del Skrevet 2. juli 2016 Jeg er vokst opp med hage og "tumleplass" på mange mål. Førte bare til at jeg hele barndommen hadde dårlig samvittighet for alt arbeidet foreldrene mine måtte gjøre. Hage er bare jobb, det hadde jeg glatt valgt bort i et drømmehjem, med eller uten barn. Dessuten bor de da ikke midt i asfaltjungelen, ser både grønne enger og stranda et steinkast unna. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruMacchiato Skrevet 2. juli 2016 #5005 Del Skrevet 2. juli 2016 39 minutter siden, caskerette skrev: Jeg er vokst opp med hage og "tumleplass" på mange mål. Førte bare til at jeg hele barndommen hadde dårlig samvittighet for alt arbeidet foreldrene mine måtte gjøre. Hage er bare jobb, det hadde jeg glatt valgt bort i et drømmehjem, med eller uten barn. Dessuten bor de da ikke midt i asfaltjungelen, ser både grønne enger og stranda et steinkast unna. Jeg er godt kjent i Søgne, og kan betrygge med at det er flotte områder i umiddelbar nærhet. De bor noen minutter fra Høllen brygge (veldig populært om sommeren), og ellers ligger det jorder, gårder og flere boligstrøk rett ved. De har kanskje ikke gressplen, noe jeg har selv, men det er ikke der barna mine leker mest i hvert fall. Mine barn sykler og løper rundt i gata, de hopper på naboens trampoline, og leker på lekeplassene rundt om. Gresset vårt brukes kun til fotballspilling en gang i blant, så jeg kan forstå at man ikke MÅ ha gress (selv om det ser pent ut). Når det gjelder takterrassen: litt planter i diverse potter kan bli veldig lekkert, og en sånn terrasse kan styles veldig lekkert. Jeg tror hun kan få det veldig fint☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 2. juli 2016 #5006 Del Skrevet 2. juli 2016 Takterassen er veldig lekker men jeg hadde ikke våget å slippe mine 3 ut dit selv om jeg var med for det er jo noen meter ned til betongen og mine normalt akive unger hadde nok likt å henge over kanten for å se ned. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruMacchiato Skrevet 2. juli 2016 #5007 Del Skrevet 2. juli 2016 2 timer siden, Miranda16 skrev: Å være grunder er beintøft og man må stå på døgnet rundt og han har mye fritid i så måte. Nærmeste naboen min er gründer, og hun bruker mye tid ved bassenget, samtidig som hun driver en voksende bedrift. Ikke alle gründere må sitte på kontoret sitt 12 timer om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 2. juli 2016 #5008 Del Skrevet 2. juli 2016 4 timer siden, Mammabamma skrev: Takterassen er veldig lekker men jeg hadde ikke våget å slippe mine 3 ut dit selv om jeg var med for det er jo noen meter ned til betongen og mine normalt akive unger hadde nok likt å henge over kanten for å se ned. Nemlig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 2. juli 2016 #5009 Del Skrevet 2. juli 2016 5 timer siden, FruMacchiato skrev: Nærmeste naboen min er gründer, og hun bruker mye tid ved bassenget, samtidig som hun driver en voksende bedrift. Ikke alle gründere må sitte på kontoret sitt 12 timer om dagen. Tror det er unntaket fra regelen, men anyway..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 2. juli 2016 #5010 Del Skrevet 2. juli 2016 Vanvittig og litt trist, at en (mindre bra) blogg kan finansiere ett sånt Hus. Håper både Ar og Jan får oppleve hva det virkelig er å jobbe engang. Men, ingen hus i verden er verdt å utlevere seg sånn. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 2. juli 2016 #5011 Del Skrevet 2. juli 2016 7 timer siden, caskerette skrev: Jeg er vokst opp med hage og "tumleplass" på mange mål. Førte bare til at jeg hele barndommen hadde dårlig samvittighet for alt arbeidet foreldrene mine måtte gjøre. Hage er bare jobb, det hadde jeg glatt valgt bort i et drømmehjem, med eller uten barn. Dessuten bor de da ikke midt i asfaltjungelen, ser både grønne enger og stranda et steinkast unna. Hadde du dårlig samvittighet mens du var liten for at foreldrene dine måtte holde hagen ?? Merkelig at unger tenker i de baner i det hele tatt spør du meg, høres ut som foreldrene dine har klaget mye over det. Jeg har vokst opp i enebolig med stor hage og det streifet meg ikke hvor mye arbeid en hage er før jeg måtte ta stilling til det selv i godt voksen alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 2. juli 2016 #5012 Del Skrevet 2. juli 2016 @jentekvinne, får ikke til å sitere, nei, de klagde ikke i det hele tatt. Barn merker slikt, og jeg tror det er ganske vanlig for unger å ta på seg skylden for foreldrenes problemer. Men da lærte jeg i hvertfall at hage og hus skulle jeg ikke ha. Man får jo mer tid til å finne på ting med kidsa sine og da. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 2. juli 2016 #5013 Del Skrevet 2. juli 2016 Hage er ofte det du gjør det til. Jeg har stor hage, og kunne brukt hele dagen der 7 dager i uka om jeg ville. Jeg prioriterer dog ikke det pga barn. Klipper gresset og holdet beddene lettstelt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 2. juli 2016 #5014 Del Skrevet 2. juli 2016 6 timer siden, caskerette skrev: @jentekvinne, får ikke til å sitere, nei, de klagde ikke i det hele tatt. Barn merker slikt, og jeg tror det er ganske vanlig for unger å ta på seg skylden for foreldrenes problemer. Men da lærte jeg i hvertfall at hage og hus skulle jeg ikke ha. Man får jo mer tid til å finne på ting med kidsa sine og da. Jeg tenkte aldri over at det var et problem for foreldrene mine, så nei jeg tror nok ikke at barn merker slikt. Å ha en hage er jo litt det samme som å ha barn da. Det er fint, men mye jobb. Hvis man som barn tenker at man er et problem, så er det noe galt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 2. juli 2016 #5015 Del Skrevet 2. juli 2016 Robotgressklipper er et fint dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 3. juli 2016 #5016 Del Skrevet 3. juli 2016 11 timer siden, penny_ skrev: Jeg tenkte aldri over at det var et problem for foreldrene mine, så nei jeg tror nok ikke at barn merker slikt. Å ha en hage er jo litt det samme som å ha barn da. Det er fint, men mye jobb. Hvis man som barn tenker at man er et problem, så er det noe galt. Ikke noe mer galt enn at man har empati for foreldrenes slit og strev. Å forstå at hage er mye jobb trenger man da ikke å bli voksen for å se. Vel, for å ikke spore helt av, jeg mente bare å kommentere de som sier at et drømmehjem for barn må ha hage. De har gjort lurt i å velge bort den jobben, spør du meg. Mer tid til barna, så kan de alltids ta dem med ut i naturen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 3. juli 2016 #5017 Del Skrevet 3. juli 2016 2 timer siden, caskerette skrev: Ikke noe mer galt enn at man har empati for foreldrenes slit og strev. Å forstå at hage er mye jobb trenger man da ikke å bli voksen for å se. Vel, for å ikke spore helt av, jeg mente bare å kommentere de som sier at et drømmehjem for barn må ha hage. De har gjort lurt i å velge bort den jobben, spør du meg. Mer tid til barna, så kan de alltids ta dem med ut i naturen. Vi er alle forskjellige😊 Noen vil ha hage, andre ikke. Om drømmehjemmet hennes nå er det store huset uten hage, er det jo greit. Er også uenig at det ser ut som drømmehjem, stort hus med mange rom og flater å holde styr på, men slik vil de ha det. Jeg liker meg her med passe størrelse på huset og stor hage. Det er liksom ikke noe vi kommer til å bli enige i,😊 Tilbake til selve bloggeren, så synes jeg det er grusomt at hun ikke tar mer hensyn til sine etterkommere, som ikke ønsker oppmerksomheten de får fra ukjente. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 3. juli 2016 #5018 Del Skrevet 3. juli 2016 5 timer siden, Den røde fare skrev: Vi er alle forskjellige😊 Noen vil ha hage, andre ikke. Om drømmehjemmet hennes nå er det store huset uten hage, er det jo greit. Er også uenig at det ser ut som drømmehjem, stort hus med mange rom og flater å holde styr på, men slik vil de ha det. Jeg liker meg her med passe størrelse på huset og stor hage. Det er liksom ikke noe vi kommer til å bli enige i,😊 Tilbake til selve bloggeren, så synes jeg det er grusomt at hun ikke tar mer hensyn til sine etterkommere, som ikke ønsker oppmerksomheten de får fra ukjente. Det er jeg enig i. De får vokse opp i, forutsatt at de ikke flytter igjen, og arver kanskje et flott og dyrt hus, men til hvilken pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 3. juli 2016 #5019 Del Skrevet 3. juli 2016 Har Jan fridd? Så noe på snap og lurer på om det er clickbait eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 3. juli 2016 #5020 Del Skrevet 3. juli 2016 41 minutter siden, doktorproktor skrev: Har Jan fridd? Så noe på snap og lurer på om det er clickbait eller ikke Han "fridde" for et år siden, da de bare (right...) var venner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg