Mammabamma Skrevet 1. juli 2016 #4981 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg hadde ikke våget å slippe ungene mine løs på den takterassen. Huset er fint men ikke særlig barnevennlig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 1. juli 2016 #4982 Del Skrevet 1. juli 2016 8 minutter siden, Adelia skrev: http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=75461260 Takk, Adelia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. juli 2016 #4983 Del Skrevet 1. juli 2016 Fint hus, for de som liker den stramme "kalde" stilen! Men barnevennlig?? Nope! Jeg ville satset på et hus med hage, frukttrær, tumleplass for ungene osv... Jeg blir svett bare av bildene av den takterrassen! Skal ikke mye til før en av ungene klatrer opp på den ganske lave kanten, og det er LANGT ned! Og ved inngangspartiet ser det ut som det er temmelig bratt ned på siden, der hvor gjerdet slutter! Og bare asfalt og betong... Dette er et voksenvennlig hus, ikke et barnevennlig 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 1. juli 2016 #4984 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Jeg personlig synes huset var griselekkert! Man må jo se til ungene på takterrassen, som man må på alle altaner/verandaer over bakkeplan. Om de har kjøpt huset, så kan de jo gjøre tiltak for å sikre det enda bedre. Flott hus, med fantastisk utsikt. Endret 1. juli 2016 av morhjertegod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 1. juli 2016 #4985 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg synes ogsp huset er flott, og kunne tenke meg det selv. Men jeg ville gjerne hatt skråtak. Har en altan på 9kvm. Det er et h*lvette å måke snø av den om vinteren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. juli 2016 #4986 Del Skrevet 1. juli 2016 I annonsen ser jeg ikke ETT sted på utsiden der ungene kan leke Hvordan A kan beskrive dette som barnevennlig går over min forstand! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 1. juli 2016 #4987 Del Skrevet 1. juli 2016 Kjempefint hus, men man må ikke glemme at dette var et impulskjøp, så de har vel ikke akkurat reflektert over dette med manglende barnevennlighet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 1. juli 2016 #4988 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Den 25.6.2016 at 18.34, johanan skrev: Hva synes dere om det nye innlegget "Jeg er anmeldt for å fortelle om barndommen min" ? Jeg synes synd på henne for den barndommen hun beskriver, men synes det er stygt og dårlig gjordt å skrive dette på bloggen. Hun har rett til å bryte kontakt og si i fra at det ikke er greit det som har skjedd. Hun kunne gått til psykolog, rettssak eller den det gjelder. Det å skrive det på bloggen synes jeg blir feil. Hun skriver jo selv at hun ikke bryr seg om konsekvensene av å dele "fordi medaljen er så mye større og rikere". Ka-ching... $$$€€€. Drama, clickbait og ærekrenkelser gir klingende mynt. Endret 1. juli 2016 av jabx 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 1. juli 2016 #4989 Del Skrevet 1. juli 2016 Den 28.6.2016 at 21.17, Høstduft skrev: Greide ikke å motstå fristelsen og klikket meg inn på bloggen. Hun har klippet av halve lengden og gradert det, faktisk veldig fint👍 Hva skjedde med "alt håret måtte bort"? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 1. juli 2016 #4990 Del Skrevet 1. juli 2016 Den 28.6.2016 at 22.03, Kelsi skrev: Jeg synes hun ble kjempefin. Skjønner ikke hvorfor noen alltid må være så negative til disse bloggerne. Fordi disse bloggerne stadig gjør idiotiske ting, og det påvirker måten folk ser dem på generelt. At hun ikke ble fin er naturligvis en annen diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 1. juli 2016 #4991 Del Skrevet 1. juli 2016 10 timer siden, Valetta skrev: Altså greit at hun kan kritiseres for mye altså. Men hun må da kunne klippe håret uten å bli stilt til veggs for å ikke donere det bort. Hallo. Tanken er god, men jeg tror ærlig talt jeg ikke hadde tatt meg bryet selv. Stilt til veggs? Det var en som sa vedkommende håpet at hun donerte det bort, og et par som sa at det ble nok ikke gjort. Snakk om hysteri. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 1. juli 2016 #4992 Del Skrevet 1. juli 2016 7 timer siden, Byjenta! skrev: Hva er det egentlig Jan jobber som??? Clickbait-rådgiver? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SuperSonic Skrevet 1. juli 2016 #4993 Del Skrevet 1. juli 2016 2 timer siden, morhjertegod skrev: Jeg personlig synes huset var griselekkert! Man må jo se til ungene på takterrassen, som man må på alle altaner/verandaer over bakkeplan. Om de har kjøpt huset, så kan de jo gjøre tiltak for å sikre det enda bedre. Flott hus, med fantastisk utsikt. Enig! Det går ann å skru opp glass så gjør at kanten blir høyere. Så lenge møblene er tunge og barn ikke kan skyve dem til kanten så er det mulig å gjøre det barnevennelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellapropella Skrevet 1. juli 2016 #4994 Del Skrevet 1. juli 2016 Flott hus! Måten pengene til huset er tjent på er i mine øyne noe annet enn fint. Jeg tror prisen hun (og utallige andre toppbloggere) betaler for å selge familieliv og unger, er fryktelig høy når alt kommer til alt. Men huset er lekkert, så absolutt! Utrolig fint med så mye vinduer og dagslys Jeg fikk dog litt klump i magen av de lave kantene på takterrassen, men de fikser sikkert noe der som gjør det høyere og ikke utgjør fare for ungene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruMacchiato Skrevet 1. juli 2016 #4995 Del Skrevet 1. juli 2016 8 timer siden, Byjenta! skrev: Hva er det egentlig Jan jobber som??? https://netthandel.no/jan-lossius-21-er-norges-nye-interiorkonge-pa-nett/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 1. juli 2016 #4996 Del Skrevet 1. juli 2016 Den 14/06/2016 at 20.00, Gjesten29 skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 1. juli 2016 #4997 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg vet ikke hva jeg skal si.. huset er fint, men området rundt utifra bildet ser helt tragisk ut. Hadde jeg hatt så mye penger ville jeg nok valgt noe med plen og hage, så trampoliner og andre utmerker fikk plass. Miljøet ser stusselig ut. Før noen kommer med kommentarer; ja, jeg vet mange lever midt i byen, i leiligheter med trappeoppganger og asfalt lenger enn øyet kan se, men her snakker vi drømmebolig. Hun snakket varmt om hagen sin på det nye stedet i Stavanger, men men. Jeg bryr meg ikke, skjønner bare ikke helt hvordan man kan endre meningen sin for hva et drømmehjem er 3 ganger på et år. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 2. juli 2016 #4998 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) 9 timer siden, FruMacchiato skrev: https://netthandel.no/jan-lossius-21-er-norges-nye-interiorkonge-pa-nett/ Denne "artikkelen" er et leserinnlegg som er skrevet av Lossius' lillebror. Bør nok tas med en stor klype salt. Ryddet for brukerdebatt. - Pavilion, mod Endret 2. juli 2016 av Pavilion 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruMacchiato Skrevet 2. juli 2016 #4999 Del Skrevet 2. juli 2016 22 minutter siden, Ultiva skrev: Denne "artikkelen" er et leserinnlegg som er skrevet av Lossius' lillebror. Bør nok tas med en stor klype salt. @Onbothsides Det var kun for å vise til hva Jan jobber med. Alle kan si at de jobber med noe, men så jobber de med noe annet. Likevel er Søgne såpass lite at "alle vet hva alle gjør", og da er det flaut å bli tatt i en evnt løgn om hva man jobber med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 2. juli 2016 #5000 Del Skrevet 2. juli 2016 6 timer siden, Summ skrev: Jeg vet ikke hva jeg skal si.. huset er fint, men området rundt utifra bildet ser helt tragisk ut. Hadde jeg hatt så mye penger ville jeg nok valgt noe med plen og hage, så trampoliner og andre utmerker fikk plass. Miljøet ser stusselig ut. Før noen kommer med kommentarer; ja, jeg vet mange lever midt i byen, i leiligheter med trappeoppganger og asfalt lenger enn øyet kan se, men her snakker vi drømmebolig. Hun snakket varmt om hagen sin på det nye stedet i Stavanger, men men. Jeg bryr meg ikke, skjønner bare ikke helt hvordan man kan endre meningen sin for hva et drømmehjem er 3 ganger på et år. Det er omgivelsene jeg også reagerer på, ikke selve huset. ...og takterrassen med de lave kantene. Smaken er som baken, og hvilken type hus man liker blir bare tull å diskutere. Men å velge et "drømmehus" uten hage og tumleplass for ungene ute, DET skjønner jeg ikke. Her kan jo ikke ungene leke eller være alene ute i det hele tatt. Tenk for et paradis de kunne kjøpt til ungene for 7 milioner... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg