rundtfingern Skrevet 28. juni 2016 #4941 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) hun melker nok det nye håret for alt det er verdt nå! Endret 28. juni 2016 av rundtfingern 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 28. juni 2016 #4942 Del Skrevet 28. juni 2016 Håper at hun gir bort håret ti de som trenger det ... eller - til de som lager parykker til de som trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 28. juni 2016 #4943 Del Skrevet 28. juni 2016 3 timer siden, Betrakteren skrev: Håper at hun gir bort håret ti de som trenger det ... eller - til de som lager parykker til de som trenger det. Hun klippa det nok hjemme, vet det er likevel mulig å gjøre det, men tviler. Hun har utrolig fint hår, men jeg tviler at hun tenker lenger enn hennes egne behov. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 28. juni 2016 #4944 Del Skrevet 28. juni 2016 Siden alt håret lå i en haug på gulvet så tror jeg nok ikke det ble donert. Bare for å legge den diskusjonen død 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstduft Skrevet 28. juni 2016 #4945 Del Skrevet 28. juni 2016 Greide ikke å motstå fristelsen og klikket meg inn på bloggen. Hun har klippet av halve lengden og gradert det, faktisk veldig fint👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 28. juni 2016 #4946 Del Skrevet 28. juni 2016 7 minutter siden, Høstduft skrev: Greide ikke å motstå fristelsen og klikket meg inn på bloggen. Hun har klippet av halve lengden og gradert det, faktisk veldig fint👍 Ja, det ble veldig fint! Mye finere enn det slitte, altfor lange håret hun hadde før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 28. juni 2016 #4947 Del Skrevet 28. juni 2016 Med så stritt hår, så var det ikke fint at det var gradert, veldig outdated spør du meg. Mulig det blir bedre når hun får stylet det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 28. juni 2016 #4948 Del Skrevet 28. juni 2016 3 minutter siden, Miranda16 skrev: Med så stritt hår, så var det ikke fint at det var gradert, veldig outdated spør du meg. Mulig det blir bedre når hun får stylet det selv? Men herlighet - slikt er helt unødvendig å si. Er ikke alle som bryr deg om hva som er outdated eller ikke, men klipper seg slik man selv mener er fint. Står mer respekt av slike folk enn de som klipper deg etter hva som er in. Takk for et fantastisk bidrag... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 28. juni 2016 #4949 Del Skrevet 28. juni 2016 Jeg synes hun ble kjempefin. Skjønner ikke hvorfor noen alltid må være så negative til disse bloggerne. Er ikke enig i alt hun skriver eller eksponerer på bloggen, men synes hun virker som en hyggelig jente og en snill mamma. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 29. juni 2016 #4950 Del Skrevet 29. juni 2016 Folk finner alltid noe å klage på/være negativ til. Anna ble kjempefin med det nye håret. Nydelig ung voksen kvinne Jeg donerer heller ikke håret mitt, etter å ha vært hos frisøren. Men jeg støtter andre organisasjoner med penger til både kreftforskning, barne-kreftforeningen,brystkreftforskning, dyr, etc. Flere blir det muligens etterhvert. Dere som kommenterer ang donering av håret hennes, dere donerer det vel selv? Når dere klager på folk som ikke donerer håret sitt, så håper jeg virkelig dere donerer håret deres selv. Eventuelt bidrar på andre måter. Mange som klager på folk, og så gjør de ikke noe selv.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 29. juni 2016 #4951 Del Skrevet 29. juni 2016 2 minutter siden, Minlillesky skrev: Folk finner alltid noe å klage på/være negativ til. Anna ble kjempefin med det nye håret. Nydelig ung voksen kvinne Jeg donerer heller ikke håret mitt, etter å ha vært hos frisøren. Men jeg støtter andre organisasjoner med penger til både kreftforskning, barne-kreftforeningen,brystkreftforskning, dyr, etc. Flere blir det muligens etterhvert. Dere som kommenterer ang donering av håret hennes, dere donerer det vel selv? Når dere klager på folk som ikke donerer håret sitt, så håper jeg virkelig dere donerer håret deres selv. Eventuelt bidrar på andre måter. Mange som klager på folk, og så gjør de ikke noe selv.. Nei, for håret mitt er kort og ikke noe særlig å donere. Hadde jeg hatt så langt og flott hår som Anna hadde, ville jeg helt klart ha donert det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 29. juni 2016 #4952 Del Skrevet 29. juni 2016 43 minutter siden, Dorey skrev: Nei, for håret mitt er kort og ikke noe særlig å donere. Hadde jeg hatt så langt og flott hår som Anna hadde, ville jeg helt klart ha donert det. Synes det må være opp til hver enkelt om de vil donere håret sitt. Kan ikke slakte Anna for alt hun måtte gjøre og ikke gjøre bare fordi DU eller noen andre mener det er riktig. Hun blir jo hengt ut for alt mulig, hjelpe meg altså. Kan ikke puste i feil retning uten at det blir kritikk. All ære til hun og andre bloggere for at de i det hele tatt har ork og psyke til å blogge når jeg ser alt de dritten de blir utsatt for på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 29. juni 2016 #4953 Del Skrevet 29. juni 2016 Hva hun gjør med håret sitt og sin egen kropp er helt totalt likegyldig. Det som ikke er likegyldig er alt det andre... Nok å reagere på ved denne bloggeren uten at håret er ett tema.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 29. juni 2016 #4954 Del Skrevet 29. juni 2016 18 timer siden, Betrakteren skrev: Håper at hun gir bort håret ti de som trenger det ... eller - til de som lager parykker til de som trenger det. Det er ikke bare bare. Er kun noen få salonger som tar imot. Både jeg og datteren min klippet oss forrige uke, og skulle donere håret. Men da måtte vi til Oslo, noe vi ikke hadde mulighet til. Datteren min valgte å bare ta tuppene, så skal vi prøve å få reist å gjort det etter ferien. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 29. juni 2016 #4955 Del Skrevet 29. juni 2016 3 timer siden, Abrahima skrev: Det er ikke bare bare. Er kun noen få salonger som tar imot. Både jeg og datteren min klippet oss forrige uke, og skulle donere håret. Men da måtte vi til Oslo, noe vi ikke hadde mulighet til. Datteren min valgte å bare ta tuppene, så skal vi prøve å få reist å gjort det etter ferien. Her ser du fremgangsmåten om du vil donere hår.. Kan også sendes i posten: http://www.apollohair.no/donere-har/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 29. juni 2016 #4956 Del Skrevet 29. juni 2016 Hun ble veldig fin med den nye sveisen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 1. juli 2016 #4957 Del Skrevet 1. juli 2016 Altså greit at hun kan kritiseres for mye altså. Men hun må da kunne klippe håret uten å bli stilt til veggs for å ikke donere det bort. Hallo. Tanken er god, men jeg tror ærlig talt jeg ikke hadde tatt meg bryet selv. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 1. juli 2016 #4958 Del Skrevet 1. juli 2016 Datteren min klipte hele 50 cm av håret sitt i forrige uke. Langt og tykt. Det gikk rett i søpla og jeg tenkte ikke på at det å donere hår var et alternativ engang. Jeg synes Anna gjør helt merkelige valg som virker veldig impulsive noe jeg finner skremmende når hun snart har 3 barn som skal være med på denne svart/hvitt-reisen hennes hvor folk og hus byttes ut i en vill fart. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 1. juli 2016 #4959 Del Skrevet 1. juli 2016 8 minutter siden, Mammabamma skrev: Datteren min klipte hele 50 cm av håret sitt i forrige uke. Langt og tykt. Det gikk rett i søpla og jeg tenkte ikke på at det å donere hår var et alternativ engang. Jeg synes Anna gjør helt merkelige valg som virker veldig impulsive noe jeg finner skremmende når hun snart har 3 barn som skal være med på denne svart/hvitt-reisen hennes hvor folk og hus byttes ut i en vill fart. Hun sa jo selv på seher at hun vil legge fortiden bak se. Poenget er at hun ikke vil kunne legge den bak seg ved å klippe håret, flytte, å gå fra forhold til forhold som i lengden ikke er bra for verken henne eller barna. Å gå til en terapeut hadde vært en viktig del av å få hjelp med fortida, men nei. Anna er Anna 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 1. juli 2016 #4960 Del Skrevet 1. juli 2016 Nå skal jeg flytte til Kypros, der jeg kommer fra. Det føles bare så riktig. Nå er jeg sammen med Mathijs, og det er bare så riktig! Nå er jeg sammen med Jan, og det føles helt riktig. Nå har jeg kjøpt hus i Stavanger! Endelig hjemme igjen der jeg hører hjemme. Det føles helt riktig! Nå flytter vi til Søgne. Det føles så riktig, og så hjemme! Jeg dævver litt av den måten hun hele tiden ordlegger seg om at ting er riktig. Og i neste sekund var det bare helt feil. Også dævver jeg alltids litt av folk som tydeligvis ikke har hørt om prevensjon. Ellers synes jeg hun ble superfin på håret, og at folk som henger seg opp i at hun ikke donerte håret sitt kan slappe av litt! Hadde sikkert ikke tenkt på det selv jeg. Jeg tror hun har issues pga barndommen som er grunnen til at hun er som hun er, og tar de valgene hun gjør. Hun takler ting annerledes enn jeg hadde gjort, men folk er forskjellige. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg