Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er litt spesielt at Jan er administrasjonsansvarlig for nettbutikken de. Lykke som promoterer seg selv med "drøm deg bort, bli inspirert og shop hos dr.Lykke. For deg som elsker å skape et hjem fylt med personlighet og varme!" Deres felles hjem et jo ganske sterilt...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, BeverTramp skrev:

Det er litt spesielt at Jan er administrasjonsansvarlig for nettbutikken de. Lykke som promoterer seg selv med "drøm deg bort, bli inspirert og shop hos dr.Lykke. For deg som elsker å skape et hjem fylt med personlighet og varme!" Deres felles hjem et jo ganske sterilt...

Altsåå, man trenger ikke å personlig like sånn type stil til tross for at man jobber der? Er som å forvente at en som jobber på McDonalds kun spiser der..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det broren hans som skrev det ekstremt positive innlegget eller? Hvilken relasjon har de til hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma

Dr. Lykke var et Merke man kunne kjøpe på nettauksjonen.no  for mange år siden. Når man kan kjøpe en vare til 1 krone på nett, så sier det vil litt om produksjonen  av varene? Produseres vel for 1 kr i Kina, og selges kjempedyrt nå. Klarer ikke å ta de på alvor, når jeg. Vet hvodan kvaliteten på varene fra netthandelen er, og når det gjelder VP og SBN så er det vel ikke akurrrat interiør som er deres sterkeste side om dagen..

Endret av Varma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Nei, er ikke sikkert det er noe kvalitet. Men de hadde ikke så skyhøye priser som sbn synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fulgt med på bloggen til Anna, og vært flue på veggen her inne lenge, og har vært veldig enig med mange selv om jeg har forholdt meg delvis nøytral til sirkuset hennes. Men det siste innlegget på bloggen.. Altså.. Jeg har ikke ord :bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH HERREEEEGUUUD SISTE INNLEGG! Her overlater vi INGENTING til fantasien! "Jeg hadde sex med min homofile venn" Så legger hun ved et bilde av henne og Jan i senga hvor de begge er nakne, og bildet er tatt fra magen og opp, så har Anna bare klistret på to svarte prikker over nipplene sine..... :sjokkbla::sjokk:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma

Slettet innlegget, bildet er på instakontoen hennes, og jeg takket høyere makter for at dattera mi ikke følger henne eller leser bloggen!

Endret av Varma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffa meg, det tar jo helt av med denne jenta!
hadde vært så flau om dette hadde vært min  mor. 

Lurer på hvor dette kommer til å ende.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

@jabx

Det jeg har observert om dr.Lykke var at de var ekstremt flinke på Facebook. Stadig konkurranser av typen "lik og del". Det flommet over av slike poster som mine facebookvenner hadde likt og delt. Antar at populariteten du beskriver kommer av denne  typen aktiviteter. Jan har jo gjort karriere av sin kunnskap om hvordan man bruker SoMe for å spre "budskapet" sitt, så dette er nok hans verk vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Nå må de rundt henne få øynene oppe snart! Hallo, det er ikke normalt å oppføre seg slik! 
Slik oppførsel forventer man av 14-15 åringer, ikke voksne folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme
23 timer siden, Valetta skrev:

Mamma er 65 og bare tanken på at hun skulle forsvinne gjør meg helt dårlig. Pappa også selvfølgelig. Jeg er voksen for lengst og har egne barn, men man trenger foreldrene sine allikevel!! For en utrolig umoden tabkeløs ting å si når man attpåtil har egne barn?

Det er da mange som klarer seg helt fint uten verken hjelp eller pleie til de er over 90 år.

Ein veit jo aldri kortid ein dør! Det kan være som 15-åring og 115-åring. Eg er også redd for ar foreldra mine, besteforeldra mine, vennane mine og andre skal dø fra meg. Synast det ikkje er ein umoden og tankelaus tanke. Trur det er noko mange tenker på og er redd for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og svarene som kommer av fansen er at pupper er normalt og kropp og nakenhet er helt innafor og er ingenting å skamme seg over så de skjønner ikke hvorfor bildet skal være drøy :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Ulzzang skrev:

Og svarene som kommer av fansen er at pupper er normalt og kropp og nakenhet er helt innafor og er ingenting å skamme seg over så de skjønner ikke hvorfor bildet skal være drøy :fnise:

Ja sant...

ja jeg er enig i at nakenhet er naturlig men det er jo noe de glemmer oppi  dette... At enkelte ting kan man holde for seg selv..

Nakenhet og pupper og peniser er naturlig, og skal vi dra det helt ut, så er jo også bæsjing helt naturlig, men vi kan ikke sette oss ved hushjørnet og bæsje feks?!! noe er privat...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fjær skrev:

Ja sant...

ja jeg er enig i at nakenhet er naturlig men det er jo noe de glemmer oppi  dette... At enkelte ting kan man holde for seg selv..

Nakenhet og pupper og peniser er naturlig, og skal vi dra det helt ut, så er jo også bæsjing helt naturlig, men vi kan ikke sette oss ved hushjørnet og bæsje feks?!! noe er privat...

Helt enig. Og det handler om kontekst også. Hun poster drøye bilder for å dra lesere ikke for å lage en "statement of art"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
16 minutter siden, fjær skrev:

Ja sant...

Nå må du ikke gi de flere gode ideer her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...