Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kariannne
1 time siden, skje skrev:

Artikkelen er et par år gammel, men here goes

Ah! Så det er fra Jan har fått ideen til disse sykt misvisende clickbait overskriftene sine. Når det skal sies har det jo tatt seg ekstremt opp i det siste etter hun og Jan ble ett par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor må Jan på død og liv skrive gjesteinnlegg støtt? Er det fordi Anna ikke selv klarer å forfatte innlegg som gir nok klikk? Er det for å gi henne "fri"? Jeg er hvertfall drittlei innleggene til begge to om dagen, alt handler om det samme. Er også drittlei kontinuerlige konkurranser der. Det må jo bare være noe som skurrer når de har et utømmelig lager av merkeklær som kan gis bort. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde at når hun kjøpte seg hus så kom vi til å få se mer interiør og lignende på bloggen. Men det er jo bare hvitt. Helt greit å ha det minimalistisk, men man skulle jo tro at med to barn så skulle det se ut som noen faktisk bodde der. Eller at det i det minste en gang i blandt står en boks med krydder på kjøkkenbenken.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel alltid sett veldig ''sterilt'' ut hos Anna? Både i Kypros og der hun bodde før. Hver sin smak selvfølgelig, men det virker så tomt og kjedelig! Hadde nok blitt kjempefint med et par bilder på veggene tror jeg! :-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stua er alt hvitt,ingen bilder,ingen pynt av noe slag.Ingen farger.Selv bordet foran sofaen er uten noe som helst.Det ser ikke ut som det bor noen der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skriver hun ting for å fange intr eller er det noe "mer"?

Tenker på at hun skriver at hun er livredd for å bli gammel og hjelpetrengende, så hun skal ikke bli over 60??

Er dette bare for å provosere litt eller er det ungdommelig tankegang om at de over 60 er steeeeeingamle ?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, fjær skrev:

Tenker på at hun skriver at hun er livredd for å bli gammel og hjelpetrengende, så hun skal ikke bli over 60??

Er dette bare for å provosere litt eller er det ungdommelig tankegang om at de over 60 er steeeeeingamle ?

Synes det var en helt merkelig ting å skrive, jeg har en mamma som snart er 60 og hun er sprekere enn meg som er 23.. Minner meg om sånn man tenkte når man var tolv år, at man var voksen når man var tjue og gammel når man var førti. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, skje skrev:

Min tanke og. :5: Med det avslører vi vel at vi ikke akkurat er 20 selv:sjenert:

"Med det avslører vi vel at vi ikke akkurat er 20 selv:sjenert: "    :fnise: Nå lo jeg godt! :fnise::fnise::fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring, hets og diskusjon som omhandler privatpersoner.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jammen lite kunnskaper om hun mener at man er hjelpetrengende når man er 60 år... Skal hun ta livet av seg når hun fyller 60 da fordi hun mener hun snart vil bli hjelpetrengende? Alle over 60 burde blitt fornærmet over innlegget hennes. Makan til provosering fra hennes side.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Hun har jammen lite kunnskaper om hun mener at man er hjelpetrengende når man er 60 år... Skal hun ta livet av seg når hun fyller 60 da fordi hun mener hun snart vil bli hjelpetrengende? Alle over 60 burde blitt fornærmet over innlegget hennes. Makan til provosering fra hennes side.

Enig, er det mulig. Og hun vil dø fra barna og sikkert barnebarn i en alder av 60? Tåpelig skrevet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fjær skrev:

Vet jeg selv gruer meg skikkelig til jeg blir 20. Er veldig typisk å føle seg "gammel". Syns såklart ikke 40 åringer er dritgamle, men er jo litt big deal å ikke være tenåring mer. "Plutselig" er man sykt voksen. Man er jo bare ung en gang! ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, complex skrev:

Vet jeg selv gruer meg skikkelig til jeg blir 20. Er veldig typisk å føle seg "gammel". Syns såklart ikke 40 åringer er dritgamle, men er jo litt big deal å ikke være tenåring mer. "Plutselig" er man sykt voksen. Man er jo bare ung en gang! ;)

Man er ikke sykt voksen når man er tjue.. Noe Anna Rasmussen er levende bevis på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma er 65 og bare tanken på at hun skulle forsvinne gjør meg helt dårlig. Pappa også selvfølgelig. Jeg er voksen for lengst og har egne barn, men man trenger foreldrene sine allikevel!! For en utrolig umoden tabkeløs ting å si når man attpåtil har egne barn?

Det er da mange som klarer seg helt fint uten verken hjelp eller pleie til de er over 90 år.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en som er 60 og for noen år siden fikk han beskjed om at han kom til å dø. Han venter på å dø anytime nå. Han og barna hans skulle ønske han kunne bli over 60 nå. Han er jo fortsatt for ung for å dø nå.

Anna er for umoden for å forstå verden.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innlegg på bloggen "Snart vet alle kjønnet på barnet i magen", handler om at de shoppa til babyen idag og ble tatt snikbilder av, så nå vet nok noen kjønnet, men Anna håper de ikke kommer henne i forkjøpet med å avsløre kjønnet.. Altså COME ON, fortell nå bare hva kjønnet er and get over with it! Er da måte på hvor lenge hun skal melke dette.. :roll:

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Koy skrev:

Man er ikke sykt voksen når man er tjue.. Noe Anna Rasmussen er levende bevis på

Nå tenker jeg såklart aldersmessig, ikke nødvendigvis mentalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Nytt innlegg på bloggen "Snart vet alle kjønnet på barnet i magen", handler om at de shoppa til babyen idag og ble tatt snikbilder av, så nå vet nok noen kjønnet, men Anna håper de ikke kommer henne i forkjøpet med å avsløre kjønnet.. Altså COME ON, fortell nå bare hva kjønnet er and get over with it! Er da måte på hvor lenge hun skal melke dette.. :roll:

Ja bring it on da for pokker...hvis hun ønsker å avsløre det selv så få ut fingern. Hvor mange innlegg har hun hatt om spekulasjon av kjønn nå?? 10?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/19/2016 at 22.07, skje skrev:

Artikkelen er et par år gammel, men here goes

Denne glødende skryteartikkelen om Jan Lossius er skrevet av en Simen Lossius.

Ja, akkurat...

Jeg hadde aldri hørt om nettstedet før, men Facebook-siden har visst over 100 000 likes:

https://www.facebook.com/doktorlykke/likes

Et Google-søk etter diskusjoner om nettstedet viser ekstremt få treff.

For å sammenligne med Expert, så har den siden litt over 80 000 likes. Rema har nesten 200 000 likes. Get Inspired (æsj) har litt over 80 000 likes. G-Sport har litt over 270 000 likes.

Jeg vet ikke hva man kan konkludere med ut fra dette, men er nettstedet hans virkelig så populært? Jeg skjønner jo at jeg sikkert ikke har den interessen som kreves for å like nettstedet, men er det ikke uansett rart at jeg aldri har hørt om det før?

TrustPilot har forresten merkelig mange anmeldelser fra folk som bare har skrevet akkurat den ene anmeldelsen om drlykke:

https://no.trustpilot.com/review/drlykke.no

Er det bare jeg som absolutt ikke er oppdatert på interiør?

Endret av jabx
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jabx skrev:

Denne glødende skryteartikkelen om Jan Lossius er skrevet av en Simen Lossius.

Ja, akkurat...

Jeg hadde aldri hørt om nettstedet før, men Facebook-siden har visst over 100 000 likes:

https://www.facebook.com/doktorlykke/likes

Et Google-søk etter diskusjoner om nettstedet viser ekstremt få treff.

For å sammenligne med Expert, så har den siden litt over 80 000 likes. Rema har nesten 200 000 likes. Get Inspired (æsj) har litt over 80 000 likes. G-Sport har litt over 270 000 likes.

Jeg vet ikke hva man kan konkludere med ut fra dette, men er nettstedet hans virkelig så populært? Jeg skjønner jo at jeg sikkert ikke har den interessen som kreves for å like nettstedet, men er det ikke uansett rart at jeg aldri har hørt om det før?

TrustPilot har forresten merkelig mange anmeldelser fra folk som bare har skrevet akkurat den ene anmeldelsen om drlykke:

https://no.trustpilot.com/review/drlykke.no

Er det bare jeg som absolutt ikke er oppdatert på interiør?

DrLykke er nok ganske kjent altså. 

Jeg har handlet ganske mye der, og når jeg gikk inn på Facebook siden så jeg at 42 av mine venner følger siden. Dette er selvfølgelig ikke bevis for noe som helst, men det er ikke en totalt ukjent side! 

DrLykke er nok langt mer kjent enn SBN eller VP til eksempel. 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...