Ulzzang Skrevet 3. februar 2016 #2961 Del Skrevet 3. februar 2016 Hun tror atvhub kan være bloggagent for noen andre? Unnskyld. .. hva er bloggagent for noe? Hvis blogg blir mindre populært i fremtiden blir vel da alle bloggene det,ikke bare hennes. Da hjelper det lite å være "agent: for andre Kan ikke kalle det for realistiske mål i livet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulu88 Skrevet 3. februar 2016 #2962 Del Skrevet 3. februar 2016 17 minutter siden, scrabble skrev: Når man ser på antall lesere og mammablogger som skriver at AR er grunnen til at de begynte å blogge (fant en mammablogg der mora startet sept. 15 og er over 30) så har hun nok desverre mye påvirkningskraft. Det som er synd er at de som påvirkes, er kanskje jenter som hadde hatt godt av å bli påvirket av helt andre... Hadde hun i det minste vært ærlig og sagt hun "slo gjennom" fordi unge mødre (tv programmet, ikke konseptet) var nytt og spennende og det enda var ganske nytt at folk brettet ut privatlivet sitt. Men neida, her er det kun egen fortreffelighet, dyktighet, hardt arbeid og ett spennende liv som har gjort henne kjent. Hun har jo gått så langt som å si at graviditet og barn ikke har hatt noe å si, selv om det er det som har vært hennes identitet fram til nylig. Håper hun får en liten oppvåkning før det er for sent å snu skuta og ungene fortsatt har en sjanse til å få en normal barndom. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 3. februar 2016 #2963 Del Skrevet 3. februar 2016 6 minutter siden, lulu88 skrev: Hadde hun i det minste vært ærlig og sagt hun "slo gjennom" fordi unge mødre (tv programmet, ikke konseptet) var nytt og spennende og det enda var ganske nytt at folk brettet ut privatlivet sitt. Men neida, her er det kun egen fortreffelighet, dyktighet, hardt arbeid og ett spennende liv som har gjort henne kjent. Hun har jo gått så langt som å si at graviditet og barn ikke har hatt noe å si, selv om det er det som har vært hennes identitet fram til nylig. Håper hun får en liten oppvåkning før det er for sent å snu skuta og ungene fortsatt har en sjanse til å få en normal barndom. Det tror jeg ikke skjer. Slik hun over lang tid fremstiller seg selv - kommer det en rekke syte og klageinnlegg over tapte inntekter (selv om hun nå ha en stabil millioninntekt) så vil agentene miste interessen når tallene blir for lave. Når det ikke hjelper å syte seg til nye innleggsklikk, må hun ut å finne ut at hun BI studenter er frekke, grådige sjeler som får jobber - hun er mer kvalifisert for. Det er faktisk slik hun har gjort, gjør og legger opp til at det blir.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulu88 Skrevet 3. februar 2016 #2964 Del Skrevet 3. februar 2016 14 minutter siden, scrabble skrev: Det tror jeg ikke skjer. Slik hun over lang tid fremstiller seg selv - kommer det en rekke syte og klageinnlegg over tapte inntekter (selv om hun nå ha en stabil millioninntekt) så vil agentene miste interessen når tallene blir for lave. Når det ikke hjelper å syte seg til nye innleggsklikk, må hun ut å finne ut at hun BI studenter er frekke, grådige sjeler som får jobber - hun er mer kvalifisert for. Det er faktisk slik hun har gjort, gjør og legger opp til at det blir.. Tror ikke den analysen er så usannsynlig desverre. Hadde tenkt å si at jeg håpet bloggboblen har sprukket når mine barn blir ungdommer, men med tanke på utviklingen så langt så er det vel noe enda mer idiotisk som overtar. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 3. februar 2016 #2965 Del Skrevet 3. februar 2016 1 time siden, lulu88 skrev: Tror ikke den analysen er så usannsynlig desverre. Hadde tenkt å si at jeg håpet bloggboblen har sprukket når mine barn blir ungdommer, men med tanke på utviklingen så langt så er det vel noe enda mer idiotisk som overtar. Redd for det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 3. februar 2016 #2966 Del Skrevet 3. februar 2016 Bloggen hennes hadde sikkert fått litt mer interessant innhold også, om hun tok en utdannelse. Skjønner ikke hvorfor hun frykter mer skole så veldig, det er jo ikke som at det vil gå negativt utover bloggingen? Det er jo ikke noe enten-eller? Og det er jo masse utdannelse som kan være nyttig å ha for en som vil leve av blogging - for eksempel økonomi/regnskap, juss (trenger ikke en mastergrad akkurat, men NOE hjelper), journalistikk, norsk, kreativ skriving, markedsføring, sosiologi - masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 4. februar 2016 #2967 Del Skrevet 4. februar 2016 Tråden ryddet for skjermbilde fra bloggen, samt svar til dette Nordvesta, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 5. februar 2016 #2968 Del Skrevet 5. februar 2016 Sa ikke Anna at det var ledig barnehageplass som ventet dem hjemme, når de reiste fra Kypros? Det virker jo ikke sånn... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. februar 2016 #2969 Del Skrevet 5. februar 2016 56 minutter siden, Puny skrev: Sa ikke Anna at det var ledig barnehageplass som ventet dem hjemme, når de reiste fra Kypros? Det virker jo ikke sånn... Nå skulle jo ikke hun komme tilbake allerede nå egentlig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 5. februar 2016 #2970 Del Skrevet 5. februar 2016 Hun har vel tatt ett års permisjon fra BHG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 5. februar 2016 #2971 Del Skrevet 5. februar 2016 1 time siden, Birdo skrev: Nå skulle jo ikke hun komme tilbake allerede nå egentlig da. Men i det de dro hjem skrev hun at hun var så glad for at de hadde plass i den gamle barnehagen? På generelt grunnlag så er det viktig for så "store" barn å gå i barnehage. Nå uttaler jeg meg på generelt grunnlag og snakker ikke om et enkeltbarn: Barnehage har en positiv innvirkning spesielt hvis mor har lav utdannelse, https://www.ssb.no/a/publikasjoner/pdf/oa_200904/mogstad.pdf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 6. februar 2016 #2972 Del Skrevet 6. februar 2016 Begynner bloggingen å synge på siste vers snart kanskje? Hun har jo bare blitt dårligere og dårligere siden hun byttet plattform. Lurer på hva unnskyldningen hennes er denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 6. februar 2016 #2973 Del Skrevet 6. februar 2016 Leste nettopp noen innlegg, denne bloggeren vil bruke sitt eget navn som fremtidig inntektskilde, en merkevare.. Tror det er på tide å være noenlunne realistisk oppi det hele, ikke bli så snurt fordi folk nevner det er lurt med utdannelse, for det er det jo alltid. Åpner gjerne dørene til mer refleksjoner, og ikke minst kunnskap. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 6. februar 2016 #2974 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Tråden ryddet for sitat fra blogg / sosiale medier og avsporing Nordvesta, mod. Endret 6. februar 2016 av Nordvesta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 6. februar 2016 #2975 Del Skrevet 6. februar 2016 Før leste noen en viss korrektur, om det var mora eller Nettavisen er jeg usikker på. Men nå er korrekturleseren tydeligvis ute av bildet. Mange setninger og fraser er uforståelige. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pizzaface Skrevet 6. februar 2016 #2976 Del Skrevet 6. februar 2016 Det siste innlegget hennes handler om hvorfor hun visstnok 'tar avstand fra' bloggen, altså sin egen blogg. Noe i henne henne gjør at hun ikke logger seg på for å skrive, skriver hun, merkelig nok, siden hun faktisk da har logget seg på for å skrive akkurat det. Og hun har for for første gang hundre ting å skrive om, men nei, hun vegrer seg for det, selv om hun sikkert hadde kunnet skrevet om de hundre tingene på den tiden det tok å skrive at hun ikke ville skrive noe. Advarsel! Link til innlegget i bloggen: http://www.annarasmussen.no/det-er-flere-grunner-til-min-avstand-fra-bloggen/ Dette er en av Norges største blogger. Tenk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 6. februar 2016 #2977 Del Skrevet 6. februar 2016 4 minutter siden, Pizzaface skrev: Det siste innlegget hennes handler om hvorfor hun visstnok 'tar avstand fra' bloggen, altså sin egen blogg. Noe i henne henne gjør at hun ikke logger seg på for å skrive, skriver hun, merkelig nok, siden hun faktisk da har logget seg på for å skrive akkurat det. Og hun har for for første gang hundre ting å skrive om, men nei, hun vegrer seg for det, selv om hun sikkert hadde kunnet skrevet om de hundre tingene på den tiden det tok å skrive at hun ikke ville skrive noe. Advarsel! Link til innlegget i bloggen: http://www.annarasmussen.no/det-er-flere-grunner-til-min-avstand-fra-bloggen/ Dette er en av Norges største blogger. Tenk det. For ikke å nevne de 500 innleggene hun allerede hadde klare. Har hun ikke noe særlig å komme med en dag så kan hun vel bruke en av dem? Hvis de er ferdig skrevne så burde det jo ikke ta mer enn et par minutter å logge inn og publisere det. Virker for meg som hun begynner å miste blogglysten, men ikke vil inrømme det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 6. februar 2016 #2978 Del Skrevet 6. februar 2016 Leste et svar fra henne på facebook siden der hun var unødvendig ekkel mot ei som spurte henne om hun snakket engelsk med sønnen sin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pizzaface Skrevet 6. februar 2016 #2979 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Honeyblossom- Hun straffer leserne sine, og vil at de skal være 100% klar over at det er det som skjer. Det blir som når Villa Paprika kjefter på alle leserne sine for et kritisk spørsmål én av dem tillot seg å stille. Det er et håpløst forsøk på å stilne kritikerne, og vil sikkert bare vil føre til at flere lesere gir opp bloggen . Endret 6. februar 2016 av Pizzaface skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 6. februar 2016 #2980 Del Skrevet 6. februar 2016 5 minutter siden, Ulzzang skrev: Leste et svar fra henne på facebook siden der hun var unødvendig ekkel mot ei som spurte henne om hun snakket engelsk med sønnen sin. Så det jeg også. Syns faktisk mesteparten av svarene var ganske korte og det var liksom ikke ordentlig svar. Når en blogger sier de skal svare på spm fra lesere seg jeg liksom for meg at de skal skrive litt mer utdypende enn én setning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg