SjiraffenLaffen Skrevet 22. januar 2016 #2841 Del Skrevet 22. januar 2016 *panne klask* hele bloggen hennes er så krampaktig nå, tydelig hun prøver alt for å få klikk for å tjene penger... Den bloggen må synges på siste verset nå.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
roseblad Skrevet 22. januar 2016 #2842 Del Skrevet 22. januar 2016 Hvem maler og pusser opp med ytterklærne på? Virker litt lite troverdig.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 22. januar 2016 #2843 Del Skrevet 22. januar 2016 21 minutter siden, roseblad skrev: Hvem maler og pusser opp med ytterklærne på? Virker litt lite troverdig.. Kan vel hende det er temmelig kaldt inne dersom det ikke bor noen der for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
roseblad Skrevet 22. januar 2016 #2844 Del Skrevet 22. januar 2016 22 minutter siden, Gosa skrev: Kan vel hende det er temmelig kaldt inne dersom det ikke bor noen der for tiden? Meget mulig. Jeg hadde nok selv valgt noen mindre pene klær, spesielt på barna, men så er jeg heller ingen blogger 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 22. januar 2016 #2845 Del Skrevet 22. januar 2016 Har ikke hun sagt at hun ikke liker menn med joggebukse? Lurer på hva hun mener om det nå som hun er samboer med en som ikke ser ut til å gå i annet. På de siste bildene ser han jo direkte ustelt ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 22. januar 2016 #2846 Del Skrevet 22. januar 2016 1 time siden, doktorproktor skrev: Har ikke hun sagt at hun ikke liker menn med joggebukse? Lurer på hva hun mener om det nå som hun er samboer med en som ikke ser ut til å gå i annet. På de siste bildene ser han jo direkte ustelt ut. Hehe. Velkommen som "småbarnspappa" er alt jeg har å si til Jan. Blir lett å slurve litt med utseende når man har 2 små å ta seg av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 22. januar 2016 #2847 Del Skrevet 22. januar 2016 54 minutter siden, elvane skrev: Hehe. Velkommen som "småbarnspappa" er alt jeg har å si til Jan. Blir lett å slurve litt med utseende når man har 2 små å ta seg av. Tja, de er jo hjemme begge to og man skulle trodd han da fikk tid til å ta på seg en bukse og vaske håret en gang i blant. Vi (og de aller fleste jeg kjenner) har da klart dette selv om vi/de har vanlige jobber/studier. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 22. januar 2016 #2848 Del Skrevet 22. januar 2016 50 minutter siden, doktorproktor skrev: Tja, de er jo hjemme begge to og man skulle trodd han da fikk tid til å ta på seg en bukse og vaske håret en gang i blant. Vi (og de aller fleste jeg kjenner) har da klart dette selv om vi/de har vanlige jobber/studier. Joda, man kan jo helt klart klare å se bra ut med unger, men ofte lett å glemme seg selv oppi alt kaoset. Høres ikke ut som du har flere barn hvert fall. Jobb og studie kan ikke sammenlignes med det å ha småbarn. Sier dette ut ifra erfaring 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 23. januar 2016 #2849 Del Skrevet 23. januar 2016 12 timer siden, elvane skrev: Joda, man kan jo helt klart klare å se bra ut med unger, men ofte lett å glemme seg selv oppi alt kaoset. Høres ikke ut som du har flere barn hvert fall. Jobb og studie kan ikke sammenlignes med det å ha småbarn. Sier dette ut ifra erfaring Jeg har to barn, jobb og studier. Det samme har min samboer, og det var selvfølgelig folk med barn jeg snakket om i eksempelet mitt. Det tar ikke lengre tid å ta på seg en skikkelig bukse enn en joggebukse. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 23. januar 2016 #2850 Del Skrevet 23. januar 2016 Men utifra hva hun skriver så er han å jobber i huset hver dag, garantert bedre å jobbe med joggebukse enn olabukse.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 23. januar 2016 #2851 Del Skrevet 23. januar 2016 3 timer siden, doktorproktor skrev: Jeg har to barn, jobb og studier. Det samme har min samboer, og det var selvfølgelig folk med barn jeg snakket om i eksempelet mitt. Det tar ikke lengre tid å ta på seg en skikkelig bukse enn en joggebukse. Går sjeldent i joggebukse her også til tross for 2 barn under 2 (som ikke er i barnehage), men jeg ser langt ifra like fresh ut som da jeg gjorde før jeg fikk barn. Det mener jeg bare er helt naturlig når man er oppe til alle døgnets tider og har ekstremt mangel på søvn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 23. januar 2016 #2852 Del Skrevet 23. januar 2016 18 timer siden, elvane skrev: Hehe. Velkommen som "småbarnspappa" er alt jeg har å si til Jan. Blir lett å slurve litt med utseende når man har 2 små å ta seg av. Tydeligvis ikke i Anna sitt tilfelle. Hun kan ikke ha det så travelt som hun stadig påstår, da hun tilsynelatende rekker å dusje, sminke seg, rette håret og kle seg pent hver eneste dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 23. januar 2016 #2853 Del Skrevet 23. januar 2016 41 minutter siden, elmukake skrev: Tydeligvis ikke i Anna sitt tilfelle. Hun kan ikke ha det så travelt som hun stadig påstår, da hun tilsynelatende rekker å dusje, sminke seg, rette håret og kle seg pent hver eneste dag. Virker jo som hun har hatt veldig mye hjelp da. F.eks under hele Kypros oppholdet gikk det maks 2 dager før hun fikk nytt besøk. I tillegg har jo eldste gått mye i barnehagen, så det er klart det er mer tid for henne i forhold til foreldre som må gjøre alt selv. Jenter er nok også litt mer opptatt av hvordan de tar seg ut enn gutter,men det finnes jo selvfølgelig unntak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icom Skrevet 23. januar 2016 #2854 Del Skrevet 23. januar 2016 hva pokker er greia med å male med finklæra på? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chromium Skrevet 23. januar 2016 #2855 Del Skrevet 23. januar 2016 Trodde hun skulle slutte å blogge om barna. Fortsatt sykt mye "Michelle kan den digitale klokken", "William har klart å gå tur til butikken" osv. Så virkelig ikke hva som var sammenhengen mellom sextabbe og slipset. Sex ville ikke vært min første tanke hvis jeg hadde funnet et bundet fast til en hotellseng. Eneste grunnen til at jeg fortsetter å lese bloggen er fordi det rett og slett er komisk og se alt hun legger ut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 23. januar 2016 #2856 Del Skrevet 23. januar 2016 Endelig noen innlegg med noe annet enn snøbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 23. januar 2016 #2857 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Ble ikke tv-tid gitt, så trist - NOT! #godkveldnorge Endret 23. januar 2016 av Joppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjay Skrevet 23. januar 2016 #2858 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Noen som så God Kveld Norge nå ikveld? Var hun og Jan med eller ble de droppet? Da mener jeg innslaget som skulle komme om de to som spiste hotell-frokost og ble intervjuet. Jeg så innslaget fra Vixen, men siden jeg gikk litt frem og tilbake her gikk jeg kanskje glipp av det andre? Fikk med meg at de på slutten refererte til et klipp om den berømte "sextabben" som kunne sees på tv2underholdning.no -http://www.tv2.no/underholdning/7967101/ Endret 23. januar 2016 av Sjay presisering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 23. januar 2016 #2859 Del Skrevet 23. januar 2016 Den 22.1.2016 at 21.32, elvane skrev: Joda, man kan jo helt klart klare å se bra ut med unger, men ofte lett å glemme seg selv oppi alt kaoset. Høres ikke ut som du har flere barn hvert fall. Jobb og studie kan ikke sammenlignes med det å ha småbarn. Sier dette ut ifra erfaring Jeg har barn, har ansvaret alene, jobber fullt og studerer fullt på siden av, har tid til å ordne meg hver dag, ikke spesielt vanskelig å få til. Trener også. Så det å skylde på at man har barn blir for dumt. Det går på hvordan man prioriterer tiden. Jeg har også hatt et kolikkbarn, så det er fullt mulig om man ønsker det selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 23. januar 2016 #2860 Del Skrevet 23. januar 2016 36 minutter siden, Sjay skrev: Noen som så God Kveld Norge nå ikveld? Var hun og Jan med eller ble de droppet? Da mener jeg innslaget som skulle komme om de to som spiste hotell-frokost og ble intervjuet. Jeg så innslaget fra Vixen, men siden jeg gikk litt frem og tilbake her gikk jeg kanskje glipp av det andre? Fikk med meg at de på slutten refererte til et klipp om den berømte "sextabben" som kunne sees på tv2underholdning.no -http://www.tv2.no/underholdning/7967101/ De ble droppet , altså innslaget var ikke med i selve programmet. Bare på nettsidene. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg