Birdo Skrevet 19. januar 2016 #2821 Del Skrevet 19. januar 2016 1 time siden, CecilieX skrev: Du har sikkert rett, men jeg tror ikke bloggen overlever hvis hun ikke kommer opp med en god ide. Som du sier, ordinært hverdagsliv fenger ikke. Jeg er overrasket over at ikke flere lesere har vært lojale i overgangen til UB. Bloggen er jo levebrødet hennes, og hun har kjøpt hus og har to barn å forsørge, derfor tenker jeg at hun burde bekymre seg. Det er ikke meg i mot at hun slutter med klikkorientert blogging og utlevering av barna, men jeg ser ikke helt hva slags saklig innhold som kjerneleserne vil ønske å lese. Hvor få lesere kan hun greie seg med, og likevel greie å leve av bloggen? Hun har jo sagt at listene ikke viser nøyaktig når hun nettopp har flyttet over da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjay Skrevet 20. januar 2016 #2822 Del Skrevet 20. januar 2016 Nytt blogginnlegg ute "A day off", om at hun ikke strekker til og trenger en fridag. Full forståelse for det, tror hun kjører seg selv litt vel hardt! Men med tanke på at hun likevel driver en blogg og er litt forpliktet til å underholde og trekke lesere, så begynner jeg å bli ganske lei disse bildene med snø og samme yttertøy på alle sammen. Føler hun har brukt de siden nyttår nå, blir så ensidig og kjedelig, blah 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 21. januar 2016 #2823 Del Skrevet 21. januar 2016 21 timer siden, Sjay skrev: Nytt blogginnlegg ute "A day off", om at hun ikke strekker til og trenger en fridag. Full forståelse for det, tror hun kjører seg selv litt vel hardt! Men med tanke på at hun likevel driver en blogg og er litt forpliktet til å underholde og trekke lesere, så begynner jeg å bli ganske lei disse bildene med snø og samme yttertøy på alle sammen. Føler hun har brukt de siden nyttår nå, blir så ensidig og kjedelig, blah Vet ikke om jeg leser deg riktig nå, men du er lei av at hun bruker de samme KLÆRNE på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 21. januar 2016 #2824 Del Skrevet 21. januar 2016 12 minutter siden, Takida skrev: Vet ikke om jeg leser deg riktig nå, men du er lei av at hun bruker de samme KLÆRNE på bildene? Tror @Sjay mener at hun er lei av at Anna bruker de samme BILDENE i hvert innlegg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjay Skrevet 21. januar 2016 #2825 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) 58 minutter siden, Takida skrev: Vet ikke om jeg leser deg riktig nå, men du er lei av at hun bruker de samme KLÆRNE på bildene? Hun må gå med hva hun vil for min del. Det jeg er lei av er motivet og fargene som går igjen uke etter uke, som om alle bildene ble tatt på samme dag. Det er null variasjon og estetisk ikke veldig spennende eller innbydende. Hun har kjørt følgende motiv i evigheter nå: kvinne med svart kåpe, barn med grå parkdresser i diverse poseringer foran et snødekt landskap, tidvis sammen med mann i skiklær. Jeg hadde satt pris på mer variasjon jeg da. Ta bilde av matpakken på tur, utsikten, termos og appelsin eller kvikklunsj, noen blomster eller andre innkjøp, dagens middag, dagens film eller leker med barna, moodboards med interiørstilen hun ønsker i nye huset, fargeprøver og stoffprøver...hva som helst liksom! Eller skift lue/skjerf og få et større blikkfang på utebildene. Er jo ikke så mye som skal til, men variasjon og nyskaping er helt essensielt på en blogg! Dessuten har hun jo gått ut i media og sagt at hun har 500 ferdigskrevne blogginnlegg klar for det kommende året, men bloggen hennes reflekterer absolutt ikke dette så langt i år etter min mening. Endret 21. januar 2016 av Sjay Tilleggopplysning 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 21. januar 2016 #2826 Del Skrevet 21. januar 2016 10 minutter siden, Sjay skrev: Hun må gå med hva hun vil for min del. Det jeg er lei av er motivet og fargene som går igjen uke etter uke, som om alle bildene ble tatt på samme dag. Det er null variasjon og estetisk ikke veldig spennende eller innbydende. Hun har kjørt følgende motiv i evigheter nå: kvinne med svart kåpe, barn med grå parkdresser i diverse poseringer foran et snødekt landskap, tidvis sammen med mann i skiklær. Jeg hadde satt pris på mer variasjon jeg da. Ta bilde av matpakken på tur, utsikten, termos og appelsin eller kvikklunsj, noen blomster eller andre innkjøp, dagens middag, dagens film eller leker med barna, moodboards med interiørstilen hun ønsker i nye huset, fargeprøver og stoffprøver...hva som helst liksom! Eller skift lue/skjerf og få et større blikkfang på utebildene. Er jo ikke så mye som skal til, men variasjon og nyskaping er helt essensielt på en blogg. Jeg er helt enig, akkurat nå fremstår det som om blogging står ganske langt ned på prioriteringslista. Slik som bloggverden har utviklet seg, med så stor konkurranse og så mange som er flinke med bilder og variasjon, så er dette en veldig dårlig strategi. Litt rart at hun ikke blomstrer mer, nå når livet ser ut til å være bra på så mange områder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 21. januar 2016 #2827 Del Skrevet 21. januar 2016 2 timer siden, Sjay skrev: Hun må gå med hva hun vil for min del. Det jeg er lei av er motivet og fargene som går igjen uke etter uke, som om alle bildene ble tatt på samme dag. Det er null variasjon og estetisk ikke veldig spennende eller innbydende. Hun har kjørt følgende motiv i evigheter nå: kvinne med svart kåpe, barn med grå parkdresser i diverse poseringer foran et snødekt landskap, tidvis sammen med mann i skiklær. Jeg hadde satt pris på mer variasjon jeg da. Ta bilde av matpakken på tur, utsikten, termos og appelsin eller kvikklunsj, noen blomster eller andre innkjøp, dagens middag, dagens film eller leker med barna, moodboards med interiørstilen hun ønsker i nye huset, fargeprøver og stoffprøver...hva som helst liksom! Eller skift lue/skjerf og få et større blikkfang på utebildene. Er jo ikke så mye som skal til, men variasjon og nyskaping er helt essensielt på en blogg! Dessuten har hun jo gått ut i media og sagt at hun har 500 ferdigskrevne blogginnlegg klar for det kommende året, men bloggen hennes reflekterer absolutt ikke dette så langt i år etter min mening. Syns å huske det ikke var ferdige blogginnlegg hun hadde klare, men temaer å skrive om. Problemet er jo at sikkert 100 av dem er "sextabber". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 21. januar 2016 #2828 Del Skrevet 21. januar 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner og hetsende utsagn Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 21. januar 2016 #2829 Del Skrevet 21. januar 2016 Kanskje det er bare meg, men synes hun hadde en helt annen utstråling på bildene da hun var sammen med han Nederlenderen i forhold til nå med Jan. Hun strålte virkelig. Kan liksom ikke se det samme nå... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 21. januar 2016 #2830 Del Skrevet 21. januar 2016 Endelig en blogger som setter ord på hvordan blogg norge har blitt: HALLELUJAH sier jeg bare. Men om litt kommer det vel et syte innlegg fra Anna... http://kristinaandersen.blogg.no/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 21. januar 2016 #2831 Del Skrevet 21. januar 2016 2 timer siden, Sitronmelis skrev: Endelig en blogger som setter ord på hvordan blogg norge har blitt: HALLELUJAH sier jeg bare. Men om litt kommer det vel et syte innlegg fra Anna... http://kristinaandersen.blogg.no/ Wow! Jeg må si jeg er imponert over Kristina her! Hun er jo virkelig en av de få bloggerne som faktisk beholder bena på jorden 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 21. januar 2016 #2832 Del Skrevet 21. januar 2016 2 timer siden, Sitronmelis skrev: Endelig en blogger som setter ord på hvordan blogg norge har blitt: HALLELUJAH sier jeg bare. Men om litt kommer det vel et syte innlegg fra Anna... http://kristinaandersen.blogg.no/ 18 minutter siden, Alvea skrev: Wow! Jeg må si jeg er imponert over Kristina her! Hun er jo virkelig en av de få bloggerne som faktisk beholder bena på jorden Ida Wulff har skrevet ett liknende innlegg i dag (eller var det i går). Ikke så langt og utdypende slm Kristina sitt- men poenget (og noen av eksemplene) var de samme. De to er vel venninner (og skriver litt om de samme type tingene uten klikkhoring og fjas) så de har kanskje 'laget det sammen' eller noe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morgenful Skrevet 22. januar 2016 #2833 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Jeg var inne på bloggen hennes nå. Sextabbe nr 2. Oh lord. Hun har smelt seg på tjukka to ganger, ingen er i tvil om at hun har hatt eller har sex. Kan hun ikke bare la visse ting være usagt... Jeg ble faktisk litt sånn smådeppa av å bare være inne på bloggen hennes. Det er gjennomgående deprimerende innslag fra den fronten. Innlegg ryddet for spekulasjoner Nordvesta, mod. Endret 22. januar 2016 av Nordvesta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseh Skrevet 22. januar 2016 #2834 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) 2 timer siden, morgenful skrev: Jeg var inne på bloggen hennes nå. Sextabbe nr 2. Oh lord. Hun har smelt seg på tjukka to ganger, ingen er i tvil om at hun har hatt eller har sex. Kan hun ikke bare la visse ting være usagt... Jeg ble faktisk litt sånn smådeppa av å bare være inne på bloggen hennes. Det er gjennomgående deprimerende innslag fra den fronten. hva var sextabbe nr 2? Innlegg ryddet for spekulasjoner i sitat Nordvesta, mod. Endret 22. januar 2016 av Nordvesta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morgenful Skrevet 22. januar 2016 #2835 Del Skrevet 22. januar 2016 11 minutter siden, Roseh skrev: hva var sextabbe nr 2? Hun og Jan hadde lekt fifty shades of grey hvor han hadde bundet et slips til sengekanten. Da kom ikke på før de hadde reist fra hotellet at de hadde glemt å ta slipset ned. Såååå flaut ja! Not Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseh Skrevet 22. januar 2016 #2836 Del Skrevet 22. januar 2016 9 minutter siden, morgenful skrev: Hun og Jan hadde lekt fifty shades of grey hvor han hadde bundet et slips til sengekanten. Da kom ikke på før de hadde reist fra hotellet at de hadde glemt å ta slipset ned. Såååå flaut ja! Not Jeg ble hvertfall flau her 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 22. januar 2016 #2837 Del Skrevet 22. januar 2016 Skjermbilde av sextabbe nr. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 22. januar 2016 #2838 Del Skrevet 22. januar 2016 Too much information - direkte beskjed til AR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 22. januar 2016 #2839 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) 16 timer siden, Sitronmelis skrev: Endelig en blogger som setter ord på hvordan blogg norge har blitt: HALLELUJAH sier jeg bare. Men om litt kommer det vel et syte innlegg fra Anna... http://kristinaandersen.blogg.no/ Jeg syns denne også er flott ! http://mediakaos.blogg.no/1444754359_pengenes_makt_i_blogg.html Den har nok ikke MTM fått med seg, da denne bloggen ikke akkurat ligger i AnnaR sin leserliste vil jeg tro ellers hadde hun nok fått høre det i eget innlegg? Og en til, jeg mente jeg husket det var en til.. http://mediakaos.blogg.no/1429472077_blogg_heite_provosere.html Endret 22. januar 2016 av scrabble 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 22. januar 2016 #2840 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) *feil* Endret 22. januar 2016 av scrabble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg