Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Sjay skrev:

På meg virker det mer som hun og Jan har hentet inspirasjon fra Kim&Kanye, spesielt siden begge poserer med surt fjes

Enig! Forskjellen er at når Anna og Jan gjør det så ser det teit ut.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, sashimi skrev:

Enig! Forskjellen er at når Anna og Jan gjør det så ser det teit ut.

Det ser jævla teit ut når kim/Kanye gjør det også :fnise:

Endret av Snublefella
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Snublefella skrev:

Det ser jævla teit ut når kim/Kanye gjør det også :fnise:

haha sant det. Men av en eller annen grunn, så passer det bedre at de gjør det, enn at Anna og kjæreste 1og 2 gjør det. Hvorfor? Det klarer jeg ikke å svare på :fnise:

Edit: skriveleif

Endret av sashimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hun byttet blogg plattform, har hun blitt utrolig kjedelig og tørr. Kanskje hennes jobb/karrière som blogger snart er over? Synes hennes siste innlegg om "Derfor drakk jeg ikke i går kveld", var tungvindt å lese. Rotete tekst. Blogg designet er heller ikke noe å skryte av. Er ikke lenge siden hun byttet over, men hun burde vel ha ordnet designet underveis i overflyttingen.

http://www.annarasmussen.no/nytt-ar-nye-muligheter/

Hun skal trekke seg tilbake fra media også. Dette innlegget har vært ute en stund. Ser for meg at bloggingen hennes sakte, men sikkert dør ut. Hun får seg en vanlig jobb, forhåpentligvis fullfører videregående. Det vil tiden vise. Håper hun kommer seg på beina igjen og at bloggen får liv i seg. Liker henne og bloggen hennes, når hun er flink. :) 

Innlegg ryddet for sitat fra bloggen

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for hetsende utsagn, spekulasjoner og persondebatt, samt samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev her at jeg syntes hun så trist ut på bildene fra i går, og at hun ikke så ut til å ha det bra. Vet ikke hva som skjedde etterpå, men nå er innlegget ryddet bort herfra, iallefall.

Men nå bekrefter hun jo i bloggen sin at festen i går overhodet ikke var vellykket, akkurat som det ikke kan sees tykt utenpå den jenta? Hun bekrefter jo bare det jeg så på bildene?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, reiseglad skrev:

Jeg skrev her at jeg syntes hun så trist ut på bildene fra i går, og at hun ikke så ut til å ha det bra. Vet ikke hva som skjedde etterpå, men nå er innlegget ryddet bort herfra, iallefall.

Men nå bekrefter hun jo i bloggen sin at festen i går overhodet ikke var vellykket, akkurat som det ikke kan sees tykt utenpå den jenta? Hun bekrefter jo bare det jeg så på bildene?

Hun har bekreftet at hun sliter siden før hun flyttet tilbake fra Kypros, det er ikke noe nytt. Og selv om alt er "fint og flott" og hun har kjøpt hus og fått type, så henger likevel ting ofte igjen i kroppen etter en kjip periode. Dessuten har hun slitt med mer våkenetter den siste tiden, som hun også har skrevet på bloggen. Hun trenger nok kanskje litt mer ro enn hun tillater seg selv, tror jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste sutreinnlegget om at bloggverden lurer deg, det må jo handle om henne selv. For i månedsvis fikk vi høre om at hun levde drømmen på Kypros og endelig hadde funnet den store kjærligheten. Men så var det et mareritt å bo på Kypros og forholdet med den ene BF-en et blaff. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det virkelig det hun sier at så lenge hun ikke er bedd om eller får betaling for å reklamere for firmaet til Jan eller der han jobber så skal ikke reklamen merkes? De er jo samboere, trodde det skulle reklameres når hun indirekte nyter godt av reklamen jeg. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Alvea skrev:

Stemmer det virkelig det hun sier at så lenge hun ikke er bedd om eller får betaling for å reklamere for firmaet til Jan eller der han jobber så skal ikke reklamen merkes? De er jo samboere, trodde det skulle reklameres når hun indirekte nyter godt av reklamen jeg. 

Med forbehold, siden jeg ikke vet sammenhengen her:
Hvis hun får fordeler av det, så vil jeg tro at det skal merkes ja. At han er samboeren hennes, har ingenting å si. 
Men nå vet ikke jeg hva slags firma det er, og jeg leser ikke bloggen hennes heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924
14 minutter siden, Cornucopia skrev:

Med forbehold, siden jeg ikke vet sammenhengen her:
Hvis hun får fordeler av det, så vil jeg tro at det skal merkes ja. At han er samboeren hennes, har ingenting å si. 
Men nå vet ikke jeg hva slags firma det er, og jeg leser ikke bloggen hennes heller.

Uten at jeg skal si sikkert, men blir det ikke da samme lovverket som når man reklamerer for egne varer på bloggen? Da skal det jo merkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Uten at jeg skal si sikkert, men blir det ikke da samme lovverket som når man reklamerer for egne varer på bloggen? Da skal det jo merkes.

Var litt det jeg tenkte også. 

Jan driver jo Shoppic og noen i Vixen hadde forlangt at hun skulle merke reklamene hun ofte har for nettopp Shoppic. Hun mener siden Jan ikke forventer at hun skal reklamere for Shoppic eller ikke får noe igen for det så er det ikke reklame.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Saturday, November 28, 2015 at 14.34, SoftKitty skrev:

Mente ikke sitere soft Kitty

Noen som forstår siste innlegget? Hva slags rettsak ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Vinglass skrev:

Noen som forstår siste innlegget? Hva slags rettsak ?

Hvis det er rettsak er det i hvert fall noe hun ikke bør skrive om på bloggen så lenge rettssaken pågår. Ellers har jo hun skrevet om at noen angrep henne for noen år siden uten å gå inn i noen form for detaljer. Akkurat her synes jeg synd i henne. Det må jo ha vært grusomt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Alvea skrev:

Var litt det jeg tenkte også. 

Jan driver jo Shoppic og noen i Vixen hadde forlangt at hun skulle merke reklamene hun ofte har for nettopp Shoppic. Hun mener siden Jan ikke forventer at hun skal reklamere for Shoppic eller ikke får noe igen for det så er det ikke reklame.

Var det ikke en del reklame for shoppic kalender før jul da? Det har jo faktisk litt å si at det er typen som tjener penger. Som igjen fører til at han har råd til å reise og besøke henne :P 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I enkelte (alle?) av shoppic-innleggene hennes har man vel måtte gjøre ditt og datt samt like mammmatilmichelle på Facebook? Eller husker jeg helt feil?

I såfall har hun jo alt å vinne på å omtale det i form av økt trafikk til bloggen, flere klikk (økt inntekt) og andre goder det måtte føre til seg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...