Gjest Stringfellow1 Skrevet 6. januar 2016 #2721 Del Skrevet 6. januar 2016 2 minutter siden, Riskrem skrev: Synes designet på den nye bloggen hennes er dødskjedelig... Jeg hadde aldri relansert bloggen min slik hvis jeg var henne. Og skulle hun ikke skrive mer om seg selv? Nå skriver hun bare om barna og andre kjedelige ting. Bloggen er jo fullstendig intetsigende. så hvorfor gidder du å lese slike tullete blogger da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 6. januar 2016 #2722 Del Skrevet 6. januar 2016 16 minutter siden, Stringfellow1 skrev: så hvorfor gidder du å lese slike tullete blogger da? Jeg vet ikke, det er som bilulykker, man må bare se 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 7. januar 2016 #2723 Del Skrevet 7. januar 2016 Noen som har sett innlegget "Jeg har blitt sviktet og skuffet gang på gang"? Evt hva skriver hun om nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 7. januar 2016 #2724 Del Skrevet 7. januar 2016 30 minutter siden, snoopy_93 skrev: Noen som har sett innlegget "Jeg har blitt sviktet og skuffet gang på gang"? Evt hva skriver hun om nå? At det er mange av vennene og familien hennes som har blitt truffet av ting hun har delt og skrevet på bloggen. At hun er redd for å tråkke på noen og komme i konflikt med de og bla bla bla, men samtidig så må hun få lov til å skrive om ting som har skjedd henne og de gangene hun har blitt skuffet.. Og at hun har lyst å dele alt som ikke skade barna hennes på noen måte... Så avslutter hun med a hun har blitt sviktet og skuffet gang på gang, og at hun er lei av det, og er nå ferdig med det kapittelet i livet.. Innlegget er egentlig bare bare svada vi har hørt før som er dårlig formulert og kjeedelig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ralu Skrevet 7. januar 2016 #2725 Del Skrevet 7. januar 2016 Få som leser bloggen nå siden hun måtte komme med en slik overskrift? Greide nesten å lure meg til å tro at det var noe med henne og Jan, men jeg gikk ikke på denne gangen. Dere er flink til å oppdatere 👍🏻 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 7. januar 2016 #2726 Del Skrevet 7. januar 2016 Den 3. januar 2016 at 16.09, Valetta skrev: Jeg tror ikke dette "hamskiftet" var noe sjakktrekk i det hele tatt. FLOTT at hun tar fokuset bort fra barna (enn så lenge), men det er jo barna som trakk lesere. Folk er jo ikke interessert i hvem Anna Rasmussen er. Men det er mulig hun har blitt "presset" til å skåne barna mer, hvorav dette sceneskiftet. Det er jo akkurat like mye fokus på ungene. 4 av 5 innlegg, de fleste illustrert med bilder av dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 8. januar 2016 #2727 Del Skrevet 8. januar 2016 Den Thursday, January 07, 2016 at 20.31, Trosten skrev: Det er jo akkurat like mye fokus på ungene. 4 av 5 innlegg, de fleste illustrert med bilder av dem. Ja, jeg skjønte det. Tar det tilbake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst69 Skrevet 9. januar 2016 #2728 Del Skrevet 9. januar 2016 Det eneste jeg føler ble annerledes etter skiftet, er færre blogginnlegg med, om mulig, mindre dybde. Tror ikke dette var det lureste hun har gjort, nei. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 9. januar 2016 #2729 Del Skrevet 9. januar 2016 Sist jeg sjekket, så lå hun på 1 plass på UB. Det kan så klart endre seg. Blir folk aldri lei av å lese den bloggen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 9. januar 2016 #2730 Del Skrevet 9. januar 2016 1 time siden, smalls skrev: Sist jeg sjekket, så lå hun på 1 plass på UB. Det kan så klart endre seg. Blir folk aldri lei av å lese den bloggen? Hva kommer det av at tallene på UB sin liste over toppbloggerne og Blogglisten sine er så veldig forskjellige og hvem av de skal man tro på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. januar 2016 #2731 Del Skrevet 10. januar 2016 Tråden er ryddet for hets, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 10. januar 2016 #2732 Del Skrevet 10. januar 2016 23 timer siden, smalls skrev: Sist jeg sjekket, så lå hun på 1 plass på UB. Det kan så klart endre seg. Blir folk aldri lei av å lese den bloggen? Det ser ut som om hun har gått noe ned uansett? Hun ligger vel på ca. 40 000 lesere nå, tidligere synes jeg at jeg til stadighet så tall oppe i 60 000? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 10. januar 2016 #2733 Del Skrevet 10. januar 2016 Jeg tror hun sliter veldig med å finne seg selv og sin plass i voksenlivet. Det blir "spennende" å se hvor lenge hun vil fortsette å blogge. Jeg tror hun snart vil gå tilbake til skolebenken (med snart tenker jeg et halvt år til halvannet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 10. januar 2016 #2734 Del Skrevet 10. januar 2016 16 minutter siden, Klaveret skrev: Jeg tror hun sliter veldig med å finne seg selv og sin plass i voksenlivet. Det blir "spennende" å se hvor lenge hun vil fortsette å blogge. Jeg tror hun snart vil gå tilbake til skolebenken (med snart tenker jeg et halvt år til halvannet) Det tror ikke jeg. Overgangen fra bloggerlivet til å bli en "fattig student" vil være alt for stor og i tillegg tror jeg den strukturen det vil kreve blir for tøft for henne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 10. januar 2016 #2735 Del Skrevet 10. januar 2016 Jeg tror hun kommer til å gå ned i lesertall. Det er ikke lenger verken graviditet eller masse drama i livet hennes. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 10. januar 2016 #2736 Del Skrevet 10. januar 2016 Det ser ut til at piffen har gått litt ut av Anna. Jeg mener bestemt at det som skjer med bloggen hennes om dagen beviser at folk ikke er interessert i å lese om et vanlig hverdagsliv. Jeg har vært og er fortsatt kritisk til klikkbaitoverskrifter. Men det er tydelig at det er det som må til dersom man skal holde seg i toppen, det og drama. De siste dagene har innleggene hennes vært nesten identiske. Bildene som hun bruker er til forveksling like i hvert eneste innlegg. Og på UI sin hjemmeside viser statistikken 39.600 lesere. Lurer på om UI synes de har kjøpt katta i sekken, for akkurat nå virker Anna lite opptatt av å "levere". Det virker nesten som hun ikke gidder. Veldig snodig, og litt underlig at plattformbyttet ikke har løftet henne noe, det har fullstendig virket mot sin hensikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 10. januar 2016 #2737 Del Skrevet 10. januar 2016 Syns det er merkelig at hun ikke prøver seg på ulike innlegg. Bare det samme jattet hele tiden. Det er ganske så mye man kan skrive om, slik at det kan bli mer variert. F.eks spørsmålsrunde, om klær, om sminke, om ulike produkter, punktliste om ulike temaer, om huset (mer enn det hun hadde), osv. Altså det fins uendelig mye man kan skrive om. Men hun skriver bare om det kjedelige hverdagen hennes. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 10. januar 2016 #2738 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Får barnas del var dette et bra sjakktrekk, men klart bloggen kommer til å dale til bunns. Hun har tjent gode penger, så har sikret seg økonomisk. Hadde jeg vært henne, hadde jeg fullført en utdannelse og kommet meg tilbake til et "normalt" liv som sikkert er til barnas beste Endret 10. januar 2016 av Miranda16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. januar 2016 #2739 Del Skrevet 10. januar 2016 Tråden er ryddet for persondebatt, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 11. januar 2016 #2740 Del Skrevet 11. januar 2016 Ser ut som alle bildene med Jan er slettet på IG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg