Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har så dejavu på det her instagram-greiene. Registrerte hun ikke en konto til Michelle for over et år siden, for å "holde av" brukernavnet til henne? Husker det ble diskutert.. Det kan ha vært en annen blogger/kjendis men jeg var så sikker på at det var Anna. Tror ikke den kontoen ble brukt til å legge ut bilder da.

Det var henne, kontoen het noe som "shellyrasmussen" eller noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Tenk å ha de målene i livet? :klo: "Mja nei, jeg har ikke fullført videregående enda, men har mange klikks på bloggen min da!" Altså, hva er ambisjonene hennes? Har hun planer om å utvikle seg videre? har hun andre prosjekter i fremtiden? eller vil livet hennes være å streve etter å skrive klikk-baits? Jeg forstår meg ikke i den tankegangen. Andre bloggere utvikler seg, lever av andre til ved siden av bloggen også, skriver bøker, selger ting, er med på TV... de som ikke er like aktive blir jo bare værende der de alltid har vært og blir glemt etterpå.

Hadde ikke hun et samarbeid med han Jan ang at Anna skulle lage et eget klesmerke? Mener å huske at de i en sesong av bloggerne hvor de to dro til en skole i Oslo for å få noen som gikk en eller annen "design" linje skulle lage logo og navn eller noe slikt. 

Hadde jeg vært i Anna sine sko hadde jeg uansett prioritert å få ferdig skolen, men det er også fordi utdannelse er viktig for min del og fordi foreldrene mine vil se at jeg klarer å stå på egne ben helt uten deres hjelp. Kanskje Anna også en dag klarer å stå på egne ben uten å bli forsørget av bloggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, da hørte jeg feil! 

I så fall er det jo bare å fjerne ungene fra bloggen da, siden de tydeligvis ikke er et nødvendig element i hennes inntekt. 

Ja, ikke sant?;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om dette innlegget, da? 
HER 

Ut ifra overskriften er hun jo fortsatt litt "klikkhore". 

Det er jo det som var overskriften til avisopplaget da, så denn gangen passer det jo faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snoopy_93

Hva er overskriften?

"Mamma til michelle brøt sammen" 

Jeg skjønner bare ikke helt hvorfor hun ikke skriver noe selv, men bare legger ved printscreen av hva dagbladet har skrevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets, diskusjon av bloggerens barn og ryktespredning, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Har dere lest det siste innlegget? Altså, hun legger så innmari opp til spekulasjoner at jeg blir gal. HVA var egentlig vitsen med det innlegget? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere lest det siste innlegget? Altså, hun legger så innmari opp til spekulasjoner at jeg blir gal. HVA var egentlig vitsen med det innlegget? 

Nei, jeg gidder ikke å lese bloggen. Det er jo bare tull og spekulasjoner hele tiden. Orker ikke å lese svada og klaging. Skjønner ikke hvorfor dere klikker dere inn på bloggen og gir henne flere klikk? Synes 1 plassen bør gå til noen andre. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke et behov for å gå inn på bloggen lenger, fordi jeg har lært. Jeg har lært at uansett hvor spennende overskriften er, så er innholdet ikke en brøkdel så spennende. Er det da verdt å klikke seg inn? Nei :)  Da gir jeg heller klikk til SE, som i mine øyne er en mer fornuftig blogger.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å lese at stadig flere tar til fornuften og boikotter bloggen hennes. Alt bloggen hennes handler om er drama, reklame og spekulasjoner. Nå har jeg ikke klikket meg inn på bloggen hennes på 3 mnd tror jeg(?). 

Det vil alltid være noen som leser den her inne på forumet, som kan oppdatere oss. Hvis ikke er det mulig å få med seg den samme informasjonen fra Side2 eller Se og hør, begge gossip plattformer desperate "kjendiser" som Anna, kan blotte ut sladder om seg selv på (forresten flaut at en avis/nyhetskanal som VG ofrer henne oppmerksomhet).

Håper bare ikke hun får en andel av klikkene som gis på artikler som er om henne på Side2. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at stadig flere tar til fornuften og boikotter bloggen hennes. Alt bloggen hennes handler om er drama, reklame og spekulasjoner. Nå har jeg ikke klikket meg inn på bloggen hennes på 3 mnd tror jeg(?). 

Det vil alltid være noen som leser den her inne på forumet, som kan oppdatere oss. Hvis ikke er det mulig å få med seg den samme informasjonen fra Side2 eller Se og hør, begge gossip plattformer desperate "kjendiser" som Anna, kan blotte ut sladder om seg selv på (forresten flaut at en avis/nyhetskanal som VG ofrer henne oppmerksomhet).

Håper bare ikke hun får en andel av klikkene som gis på artikler som er om henne på Side2. 

Hvis ikke så kan dere jo bare slutte å bry dere om livet hennes da, om dere alikevel skal boikotte bloggen :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke så kan dere jo bare slutte å bry dere om livet hennes da, om dere alikevel skal boikotte bloggen :)

Nei.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er jo at det ikke bare er hennes liv. Det er det som gjør det så tragisk.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal hun flytte hjem, og hun har kjøpt seg hus til seg og barna. 

HÆÆ??

Bombe, skulle jo nesten tro det var noe sånt når hun har mast om at hun vært så ensom...

Endret av rundtfingern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal hun flytte hjem, og hun har kjøpt seg hus til seg og barna. 

Ikke noe bombe akkurat...Men var ikke en fantastisk hemmelighet da...Kunne ikke brydd meg mindre om at hun skal flytte tilbake og har kjøpt hus. Hun har jo pratet om denne hemmeligheten som om det skulle være noe helt fantastisk og spennende. Men er ikke så særlig interessant for oss lesere. Er vel det samme for oss om hun er i Stavanger med eget hjem eller leier hus i Kypros.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...