Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ut som en billig kjole fra ebay eller kjole fra Superkul /Illusion. Grøss!

Den ser faktisk litt ut som en forkle... 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

All pr er er god pr skriver Anna i siste blogginnlegg.. :roll:

Vel, denne gangen tok hun i alle fall kritikken med et smil. Rett skal være rett.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så teit det hun gjorde på snap, noen som så det?
Hun la ut bilde av hvite kjolen sin, også farga hun over selve nippelen, sånn at folk måtte trykke seg inn på bloggen.
For overskriften der var jo "puppeglipp", ikke sant....Lol.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All pr er er god pr skriver Anna i siste blogginnlegg.. :roll:

Jeg trodde dette uttrykket var noe man brukte om andre som gjør alt for oppmerksomhet. Har aldri hørt noen si det og mene det på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde dette uttrykket var noe man brukte om andre som gjør alt for oppmerksomhet. Har aldri hørt noen si det og mene det på alvor.

Åh? Det er da en ganske kjent sak at det ofte (ikke alltid:)) er lønnsomt å komme i media, uansett grunn.

Petter Stordalens "bacongate" er et eksempelt på dårlig publisitet, som allikevel vil lønne seg. Han fikk nok en gang markedsført Choice i media, og en baconretrett er ikke noe folk kommer til å føle seg indignert over i nevneverdig tid fremover. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jo ikke noe med myndighetsalder å gjøre, men man håper vel at Anna kanskje lytter til moren sin, siden hun åpenbart ikke lytter til andre.

Synes likevel det er passe spesielt å mene det er legitimt å kontakte familiemedlemmer. Virkelig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes likevel det er passe spesielt å mene det er legitimt å kontakte familiemedlemmer. Virkelig?

Det har jeg ingen mening om. Personlig er jeg ikke så engasjert i dette at jeg hadde ønsket å kontakte Annas mor, men andre får svare for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Av alle bloggerne har Anna den desidert kjedeligste Snapchaten som finnes. Hun har så lenge jeg har fulgt henne, så langt jeg kan huske, aldri lagt ut et bilde som ikke har hatt underteksten; "Nytt innlegg på bloggen!". Andre bloggere jeg følger poster også av og til slike innlegg, men de er det eneste Annas Snapchat består av. 

Har du lagt merke til at den siste tiden etter at dette ble skrevet så har hun postet litt andre ting på snapchat også? Mulig det er tilfeldig, men jeg kom bare til å tenke på det tidligere idag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh? Det er da en ganske kjent sak at det ofte (ikke alltid:)) er lønnsomt å komme i media, uansett grunn.

Petter Stordalens "bacongate" er et eksempelt på dårlig publisitet, som allikevel vil lønne seg. Han fikk nok en gang markedsført Choice i media, og en baconretrett er ikke noe folk kommer til å føle seg indignert over i nevneverdig tid fremover. 

hehe, sant. Eller Kate Moss som havnet mitt i en kokainskandale, som førte til at karrieren hennes tok helt av ( etter en lang døperiode) all PR er god PR ja :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at på mammatilmichelle sin side kommenterte noen at: kjæresten min sa kjolen så ut som et oppklippet laken. 

På innlegget: BRYSTENE FALLER UT. :rolleyes: 

Så raste inn kommentarer om at det var mobbing og hele pakken. For det første: mobbing skjer over tid. Erting er et litt bedre ord. Men hvor lite tåler nordmenn egentlig. Jeg så på det som en litt morsom (og sann) kommentar, ikke ment som grov mobbing. Kommentaren er nå slettet ser det ut som. Den fikk over 150likes. Og masse hat-kommentarer av støttegruppen til Anna.

Jan Thomas gir terningskast på andres antrekk. Oi, for en grov ond mobber. Er det mulig å være så hårsår.

Det er Anna som holder leserene sine for narr med de stadig missvisende overskriftene. De som kommenterer det blir raskt henrettet, slettet, blokkert og får en hel hat-gruppe mot seg. Gooo Anna! :duskedame:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg sa at det har vært en tanke, så betyr det jo ikke at jeg hadde gjort det. Her blir alt tatt bokstavelig. Virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Det siste innlegget skal jo åpenbart være merket som reklame. :dry:

Hun skrev jo det i parentes etter linken i begynnelsen av innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste innlegget. Jeg får vondt av Anna, og håper så inderlig at hun ikke skriver det for å sanke klikk, men at hun faktisk har komt til et vendepunkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Første jeg tenkte på når jeg leste det siste innlegget var at hun vil legge ned bloggen, men samtidig så tror jeg ikke hun greier å gjøre det. Mulig hun vil ta en pause bare? Eller kanskje det har noe med kypros å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke taklet å være Anna og få alle de kommentarene her på KG og andre steder. 

Men igjen; hun legger opp til det selv. De samme feilene gjør hun gang på gang. Folk prøver å påpeke de men da blir de raskt slettet og blokkert. Hun skriver Michelle blir redd av blogglesere, men lager likevel instagram og eksponerer hun til de grader. Hun deler ut mye av privatlivet og gjør alt for å få klikk. Selvom det er jobben hennes så gjør hun det på uærlig vis.

Hun sier selv hun liker å provosere. Man vet jo hva det fører til. Ikke akkurat de fineste kommentarene.

Meeen.. Dette kan godt være enda et klikk-stunt. 

Tror det handler om å flytte tilbake til Norge. Gi opp å være på kypros. Lurer på hva hun trengte å høre..At hun var god nok som hun er og gjør en fantastisk jobb? :sprettoy:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev jo det i parentes etter linken i begynnelsen av innlegget.

Jeg kunne ikke se noe merking i parentes, men om det er slik du skriver så er det uansett ikke merket etter regelverket.

Jeg gikk inn og tittet litt på merkingen, og må si at for meg som kjenner til regelverket så blir jeg oppgitt. Eksempelvis dette innlegget - http://mammatilmichelle.blogg.no/1448235727_2580_p_alt_hos_blivak.html (lenke til blogg), der hun merker øverst med reklame, og så legger hun ut x-antall umerkede affilatelenker. Veilederen til FO sier at hver og en lenke skal merkes. Husk dette kan generere inntekter lenge etter man har besøkt bloggen og nettbutikken (cookies lagres i nettleseren (hvis man ikke er "flink" å sletter), slik at bloggeren får provisjon hvis man er innom den aktuelle nettbutikken en viss tid etterpå, selv om man ikke kjøpte noe via denne bloggen). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...