Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hoppetau

Hvor har hun skrevet å flytte til Kypros var en feil? Så bare på en kommentar på facebook at hun kanskje angret. Men ikke direkte at det var feil, har hun utalt seg noe mer om det? 

i et innlegg på bloggen sier hun at "hun enda ikke kan se at dette var et godt valg" at hun kan lure på hva pokker hun gjør der nede når hun er i så stor avstand til alt hun er glad i på andre siden av Europa. Hos meg oversettes det til at hun sier det var feil, og da videre at alt innholdet i videoen var løgn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun misforstår jo kritikken til både Kristin og Sophie Elise. De kritiserer ikke at hun er flink å finne på "gode overskrifter" slik som hun tydeligvis tror; de kritiserer at overskriftene ikke står i stil med innholdet. Hun påstår at hun ikke skuffer leserne, men det gjør hun jo. Som både Kristin og Sophie Elise påpeker så lurer hun leserne for å få klikk på bloggen. Å skrive en overskrift som skaper en viss forventning til innholdet, og så levere det samme meningsløse hverdagspjattet som alltid, er å lure leserne. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tør ikke skrive det på siden hennes, da jeg sikkert blir halshugget, men jo, jeg blir ofte skuffet når jeg klikker meg inn.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt forferdelig og egoistisk slik hun holder på. Stakkars barn når de vokser opp! Burde vært en lov mot å overeksponere barna sine på den måten. (Jeg deler ikke bilder av barnet mitt på sosiale medier en gang så jeg er vel rimelig motstykke til Anna.) Måten hun holder på for å få klikk på bloggen er bare helt ute av kontroll. Blir litt skremt av alle fjortisjentene som tilber henne på Facebook og instagram.. Bra forbilde liksom! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

I det siste innlegget berører hun noe av det jeg tror har vært et problem over et lengre tidsrom enn hun innrømmer: hun skammer seg over å være en så ung mamma.

Jeg har lyst til å lekse opp for voksenpersonene hun har rundt seg, gi henne en klem og si at alt kommer til å gå bra. Mest av alt virker det jo som om selvfølelsen hennes er på bunnen og som om hun trenger litt veiledning i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt forferdelig og egoistisk slik hun holder på. Stakkars barn når de vokser opp! Burde vært en lov mot å overeksponere barna sine på den måten. (Jeg deler ikke bilder av barnet mitt på sosiale medier en gang så jeg er vel rimelig motstykke til Anna.) Måten hun holder på for å få klikk på bloggen er bare helt ute av kontroll. Blir litt skremt av alle fjortisjentene som tilber henne på Facebook og instagram.. Bra forbilde liksom! 

Enig. Jeg synes det blir en skremmende kultur. Når noen kommer med (berettiget) kritikk lager hun et innlegg om hvor fælt det er og hvordan alle andre er sjalu. Resultatet er at det kommer 100 fjortisser strømmende til Facebook for å fortelle henne at kritikerne er sjalu mobbere uten noe liv, og at hun er verdens beste mor og er en inspirasjon for folket, og at hun bare må heve seg over all kritikk. Og på den måten går kritikken inn det ene øret og ut det andre... Når jeg tenker meg om er det egentlig ikke rart at hun er blitt slik som hun er blitt, med tanke på at hun har en fanbase med saueflokkmentalitet som ser på henne som hyrden.

Tror ikke bloggen er bra, for verken henne eller for barna, og synes utviklingen siden hun flyttet hjemmefra har vært en trist affære.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Får ikke bort en kommentar jeg skulle svare på før i dag, se derfor bort "unknown" ovenfor i boksen.)

Du trenger ikke lese den mer!!! Gjør som meg, du får med deg alt via denne tråden, bare du går glipp av all den spennende reklamen da ;-)....

Hun fortjener ikke å tjene haugevis med penger på bloggen da kvaliteten på innleggene er helt bedriten! Hun skriver helt latterlig dårlig, og det er ikke bare på grunnlag av at hun ikke en veldig flink skribent, neida, det er fordi hun bare syter, lyver, og så syter igjen fordi noen spekulerer og er nysgjerrige i det hun SELV velger å poste.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt som den videoen på facebook, med han fyren som bruker kniv for å kutt opp testiklene sine og popper ut nøtten som er inni der. Du klarer bare ikke å se vekk! også må du bare sett den på repeat et par ganger. 
Sånn er bloggen hennes akkurat nå. 

Hater at vær gang jeg trykker på bloggen, så får hun penger. Grrrr hun fortjener det minst av de fleste bloggerne der ute. 

Fader da.. Var ditt innlegg jeg svarte på oppfor her. Skjedde en feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

(Får ikke bort en kommentar jeg skulle svare på før i dag, se derfor bort "unknown" ovenfor i boksen.)

Du trenger ikke lese den mer!!! Gjør som meg, du får med deg alt via denne tråden, bare du går glipp av all den spennende reklamen da ;-)....

Hun fortjener ikke å tjene haugevis med penger på bloggen da kvaliteten på innleggene er helt bedriten! Hun skriver helt latterlig dårlig, og det er ikke bare på grunnlag av at hun ikke en veldig flink skribent, neida, det er fordi hun bare syter, lyver, og så syter igjen fordi noen spekulerer og er nysgjerrige i det hun SELV velger å poste.

Vi burde ha en undercover KG spion som går inn og leser for oss! 
Ikke skriv ordrett hva som blir nevnt for da går admin nuts. Men f.eks 
"Michelle sang en sang for kamera"
"Faren til William var på besøk - de kysset på et bilde"
"Anna skrev dritt om Ola på instagram, hun skrev at han var en gjøk og nå beklager hun seg på bloggen og sier det var Michelle som stjal mobilen hennes".

Altså litt mer sånn, og ikke "herregud hva feiler det henne, siste posten er jo helt på trynet, jeg blir så provosert!".
Når folk skrivet det på KG så blir jo folk nysgjerrige og går inn å sjekker! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir skuffet om hun ikke klarer 4 blogginnlegg per dag? :klo:  Hva med å satse på kvalitet foran kvantitet? Skal man skrive 4 innlegg om dagen, 365 dager i året i 5 år, er det litt begrenset hvor gode innleggene blir..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegg hyller hun seg selv for å lage gode overskrifter og sier samtidig at hun ikke helt forstår hvorfor hun blir kaldt "klikkhore" fordi hun er såpass god på akkurat det.

Hallo, det er nettopp derfor hun blir kritisert av andre bloggere og lesere for tiden. Pga elendige overskrifter som ikke samsvarer med innholdet i teksten slik at leserne føler seg lurt. Hun er jo mer virkelighetsfjern enn først antatt. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske alle kunne slutte og lese bloggen hennes. Skjønner ikke hvorfor folk gidder? Det gir henne bare flere klikk og penger. Sorry, men synes ikke hun fortjener det. Hun er en ræva blogger. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en anelse om at bloggen kommer til å miste mange lesere i løpet av det nye året og at den kommer til å bli sakte men sikkert mindre populært... det hvis ikke hun finner på noe nytt nå og som ikke er bare click-bait 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i et innlegg på bloggen sier hun at "hun enda ikke kan se at dette var et godt valg" at hun kan lure på hva pokker hun gjør der nede når hun er i så stor avstand til alt hun er glad i på andre siden av Europa. Hos meg oversettes det til at hun sier det var feil, og da videre at alt innholdet i videoen var løgn. 

Enig. I månedsvis har hun proklamert at dette er drømmen hennes. Hun lever drømmen, alle har drømmer, hun sin, å bo i drømmehuset på Kypros er å følge denne drømmen osv. Man ser nå at hun fører leserne bak lyset mer eller mindre bevisst. At blogging er illusjon og sminking av virkeligheten, er en kjennsgjerning for oppegående mennesker, men dette går over alle støvleskaft. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for diskusjon om barn, samt diskusjon rundt moderering. Slik skal tas direkte til moderator eller på ris og ros.

Så vil jeg gi en liten kommentar rundt dette med diskusjon rundt barn. Vi prøver så godt det går å være konsekvente, og en del innlegg har også blitt slettet som konsekvens av dette. Som dere allerede vet er det mange gråsoner, og rampelyset kan være et vanskelig forum å moderere. Jeg oppfordrer derfor brukerne til å rapportere innlegg, det er både en hjelp for meg/oss som modererer, men også en fin måte for dere brukere å si i fra på. Derfor: er det innlegg dere reagerer på, ikke nøl med å rapportere disse innleggene inn til oss, det er ihvertfall noe jeg setter meget stor pris på.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bloggerne kan slutte å hakke på hverandre jeg. De har samme type jobb, hvor de lever av sponsorer som deres inntekt. De pakker det kanskje inn litt forskjellig, men i bunn og grunn er de alle av samme ulla. Mammatilmichelle legger iallfall kortene på bordet og er ærlig om at dette er en jobb.

Slik Sophie Elise og styleconnection (Kristin) har holdt på i det siste, hvor de "rotter" seg sammen og skriver innlegg om mammatilmichelle skjult bak anonymiseringen "klikk hore", synes jeg bare er usmakelig. Blir for dumt å gjemme seg bak "ytringsfrihet" og "jeg sa bare det jeg mente, jeg står inne for det".  Er ikke alt trengs å sies, spesielt ikke om det sårer.

I mine øyne gjør bloggerne alle det samme, de legger ut innlegg som er kjøpt og betalt, og ja, de lager noen ganger overskrifter som hjelper dem i markedsføringen = flere klikk. Men nettopp fordi jeg er så klar over det, lar jeg meg ikke lure. Jeg leser de innleggene som er intr. og lukker øynene for alle annonsene. 

...og når vi snakker om klikk hore overskrifter, hva synes dere om Sophie Elise sitt siste innlegg "big tits problem". Snakk om å møte seg selv i døra. F L A U T. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes bloggerne kan slutte å hakke på hverandre jeg. De har samme type jobb, hvor de lever av sponsorer som deres inntekt. De pakker det kanskje inn litt forskjellig, men i bunn og grunn er de alle av samme ulla. Mammatilmichelle legger iallfall kortene på bordet og er ærlig om at dette er en jobb.

Slik Sophie Elise og styleconnection (Kristin) har holdt på i det siste, hvor de "rotter" seg sammen og skriver innlegg om mammatilmichelle skjult bak anonymiseringen "klikk hore", synes jeg bare er usmakelig. Blir for dumt å gjemme seg bak "ytringsfrihet" og "jeg sa bare det jeg mente, jeg står inne for det".  Er ikke alt trengs å sies, spesielt ikke om det sårer.

I mine øyne gjør bloggerne alle det samme, de legger ut innlegg som er kjøpt og betalt, og ja, de lager noen ganger overskrifter som hjelper dem i markedsføringen = flere klikk. Men nettopp fordi jeg er så klar over det, lar jeg meg ikke lure. Jeg leser de innleggene som er intr. og lukker øynene for alle annonsene. 

...og når vi snakker om klikk hore overskrifter, hva synes dere om Sophie Elise sitt siste innlegg "big tits problem". Snakk om å møte seg selv i døra. F L A U T. 

Innlegget var jo i tråd med overskriften da, så ser ikke helt poenget ditt?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget var jo i tråd med overskriften da, så ser ikke helt poenget ditt?

Joda, er enig med deg i det. men det er ikke tilfeldig at hun bruker ordene "big tits" i overskriften. Hun VET at det genererer klikk og at innlegget får ekstra oppmerksomhet. Akkurat som at alle andre bloggere også spekulerer i dette (ja, også mammatilmichelle).

Forskjellen er at sophie Elise nettopp har hakket på kyniske bloggere som spekulerer i overskrifter for å få noen ekstra klikk, mens her gjør hun akkurat det samme selv. Mammatilmichelle er i det minste ærlig om at hun ofte benytter utspekulerte overskrifter- nettopp for å holde på leserne.

Poenget mitt er at de alle (spesielt toppbloggerne) gjør dette, ingen vits å late som noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er enig med deg i det. men det er ikke tilfeldig at hun bruker ordene "big tits" i overskriften. Hun VET at det genererer klikk og at innlegget får ekstra oppmerksomhet. Akkurat som at alle andre bloggere også spekulerer i dette (ja, også mammatilmichelle).

Forskjellen er at sophie Elise nettopp har hakket på kyniske bloggere som spekulerer i overskrifter for å få noen ekstra klikk, mens her gjør hun akkurat det samme selv. Mammatilmichelle er i det minste ærlig om at hun ofte benytter utspekulerte overskrifter- nettopp for å holde på leserne.

Poenget mitt er at de alle (spesielt toppbloggerne) gjør dette, ingen vits å late som noe annet. 

Men da har du misforstått innlegget hennes, for hun skriver ikke noe stygt om å lage overskrifter for å dra folk til bloggen - hun snakker om å skrive syke overskrifter for å dra folk til bloggen, også handler ikke innlegget om noe av det i det hele tatt. Eller om det handler om noe lignende så er det overdrevent for å lure folk til bloggen..

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som når hun skrev om en baby-nyhet og så var hele innlegget bare et innlegg om at hun ikke var gravid. Si meg om ikke det er ganske syk

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...