Blablaa Skrevet 4. november 2015 #2161 Del Skrevet 4. november 2015 Herregud, jeg kjenner jeg blir bare mer og mer irritert, og skjønner virkelig ikke hvorfor jeg lar meg irritere!!!!!! Men ser på instagram på alle barn som kommenterer der, det er jo helt sykt. At hun ikke tenker over hvem hun når ut til. jeg har ikke ord ser det er en som skriver at det er supert om hun blir gravid igjen for hun er så flink mamma.. Åååh at jeg gidder å bry meg 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 5. november 2015 #2162 Del Skrevet 5. november 2015 Er det bare jeg som reagerer på at hun alltid "snakker i spørsmål" til Michelle? Det gjorde hun allerede da Michelle var 1,5 år. "skal du i barnehagen nå?" "skal du ha frokost?" dette er jo kanskje ikke ille i seg selv men når hun alltid snakker sånn når de blir filmet så må hun vel gjøre det en del. Dette er jo ikke ting barnet virkelig kan velge og hun må da bli veldig forvirret av dette.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 5. november 2015 #2163 Del Skrevet 5. november 2015 Er ikke kommet noe nytt enda, regner med at hun vet at gjennomsnittsleseren er opptatt på skolen nå og at hun slipper rundt storefri. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 5. november 2015 #2164 Del Skrevet 5. november 2015 Jeg vedder på at hun ikke er gravid Så dere at hun har konkurranse for shoppic på facebook-siden? Hun og Jan er fortsatt venner ser det ut som... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 5. november 2015 #2165 Del Skrevet 5. november 2015 Hun er sikkert bare oppblåst på bildet. Hun er bare så patetisk. Herregud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 5. november 2015 #2166 Del Skrevet 5. november 2015 Ølvom kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 5. november 2015 #2167 Del Skrevet 5. november 2015 Ølvom kanskje?Hun liker jo bare vin sa Michelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 5. november 2015 #2168 Del Skrevet 5. november 2015 Hun liker jo bare vin sa Michelle!Ja, barn vet nok best om foreldres alkovaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 5. november 2015 #2169 Del Skrevet 5. november 2015 Er ikke kommet noe nytt enda, regner med at hun vet at gjennomsnittsleseren er opptatt på skolen nå og at hun slipper rundt storefri. Min teori er at hun vet folk kommer til å klikke seg inn på bloggen flere ganger iløpet av dagen for å se om hun har skrevet noe nytt. Får jo flere klikk da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 5. november 2015 #2170 Del Skrevet 5. november 2015 Hun hadde ikke tid til å fylle vann i badekaret.Edit: noen hadde skrevet det før meg gitt 🙈 Det siste innlegget! Hva er det hun driver med lurer jeg på? Det er jo ingen andre enn henne selv som legger opp til disse gravidryktene? Og ikke kan jeg se at hun går "opp og ned i vekt" heller. Innlegget hennes var temmelig meningsløst, og jeg kan ikke fatte og begripe at hun ligger på førsteplass. Hun tar jo fullstendig av! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 5. november 2015 #2171 Del Skrevet 5. november 2015 Et helt innlegg om at hun ikke er gravid. Og kaller dette en baby-nyhet. Nei nå orker jeg ikke mer. Slettet bloggen fra bloglovin som jeg bruker for å holde meg oppdatert. Orker ikke mer av klikke-horeriet hennes. Hele bloggen handlet før om bare Michelle, så Michelle og William. Også var det en liten stund om kjærlighets-dramaet, så om han utvalgte og nå tilbake til barn. Jeg sverger, sjekke alle innleggene, du finner ikke ett eneste innlegg hvor det ikke står "Michelle, William" eller de to guttene. Den bloggen må være den med minst innhold! Leste TCMN før, men den handler om "sorry for å ikke ha vært så flink til å blogge". Det er alt hun skriver, annen vær måned når hun trenger penger. Sophie Elise sin handler kun om penger nå og selv promotering for div ting hun er med på, har du merket at ikke ett eneste innlegg er uten annonser? Alt handler om penger og annonser, ingen fylde. En gang i blant slår hun på stortrommen for å provosere, igjen; for å tjene enda mer penger. Er på utgikk etter blogger med fylde og mening. Ikke bare barn, penger og svada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 5. november 2015 #2172 Del Skrevet 5. november 2015 Den bloggen er jo bare en masse av ingenting. Sååå tom for innhold at hun på ty på sånne ting for å få klikk. Jeg lurer på hvEM som klarer å ta henne seriøst nå 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 5. november 2015 #2173 Del Skrevet 5. november 2015 Jeg NEKTER å gå inn (men så er jeg så fascinert av hvor idiotisk hun er at jeg kommer vel ikke til å klare å la være ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 5. november 2015 #2174 Del Skrevet 5. november 2015 Seriøst, hva feiler det denne jenta?! Snakk om å være oppmerksomhetsyk. Hvorfor gidder noen å lese bloggen og gi henne mer klikk? Hun fortjener ikke 1 plassen i det hele tatt! Hun er desperat og jeg provosert! Selvfølgelig er hun ikke gravid. Kun en måte å få folk nysgjerrig og klikke seg inn på bloggen. Arg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 5. november 2015 #2175 Del Skrevet 5. november 2015 Den bloggen er jo bare en masse av ingenting. Sååå tom for innhold at hun på ty på sånne ting for å få klikk. Jeg lurer på hvEM som klarer å ta henne seriøst nåHun har utrolig mange yngre blod fans som støtter henne uansett hva. Helt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Splitterpine Skrevet 5. november 2015 #2176 Del Skrevet 5. november 2015 Så innlegget etter det bildet var bare for å avkrefte enda en gang at hun ikke er gravid?Det stemmer. Avkrefte babyryktene som kom av bildet hvor Michelle holder hun på magen. Også legger hun til at det er helt normalt at kvinner går opp og ned i vekt. Meningsløst innlegg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 5. november 2015 #2177 Del Skrevet 5. november 2015 Er ikke rart det er så mye mobbing blant barn/unge nå, om dere voksne holder på sånn her. Husk at dere er forbilder, og da bør dere kanskje oppføre dere bra også? Barn tar etter voksne, vet dere. Om det er så ille er det vel bare å slutte å lese bloggen hennes?Denne er så oppbrukt. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 5. november 2015 #2178 Del Skrevet 5. november 2015 Denne er så oppbrukt.Det er jo et ganske illevarslende signal da, om en så "fæl" setning er oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 5. november 2015 #2179 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Det er jo et ganske illevarslende signal da, om en så "fæl" setning er oppbrukt.Om folk hadde sluttet å misbruke ordet mobbing så hadde ikke setningen blitt oppbrukt. Det er forskjell på mobbing og på å komme med konstruktiv og kritiske uttalelser rundt en person som selv velger å stille seg i rampelyset. Med alle disse overskriftene Anna legger ut så er det ganske tydelig at hun så sårt ønsker å stå midt i spotlighten. Endret 5. november 2015 av IglePigle 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basil Skrevet 6. november 2015 #2180 Del Skrevet 6. november 2015 Men.. Jeg ser hun skriver at hun skal ha alenetid med Michelle, og hun skal til Oslo uten barna senere denne måneden. Vil det si at hun har moren sin der nede ennå? Jeg trodde dette var et år for henne og barna alene sammen for å oppleve hennes bakgrunn? Og nå må moren hennes ta et friår sammen fordi det ikke var helt slik hun trodde og hun vil ikke være alene der nede? Jeg tenker det er ingen skam og snu.. Hun er 19 år.. Ingen forventer at hun skal bo der nede alene med to barn og synes det er toppen. Så hun skal jaggu være takknemlig for at moren har mulighet til å stille opp slik hun gjør altså. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg