Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke har hun tid til å dusje alene, eller spise pga barna. Men "a perfect day" er likevel å vandre rundt alene med pupper og rumpe i fokus.

Ikke har hun tid til å dusje alene, ikke har hun tid til å få i seg mat, men tid til å spille inn slike slow motion filmsnutter som dette, hvor hun mellom de ulike scenene har byttet mellom ca. 6 bittesmå bikinier og ingen av barna er innen synsvidde, det strekker tiden til for! Liker også hvordan musikken tar seg opp akkurat når hun kommer ut av bassenget og kameraet zoomer inn på puppene. Didn't notice? Watch again, skjer rett etter 0:55.

Som noen sier her ovenfor: Vi Menn neste. Så kan hun bygge opp spekulasjoner rundt det "nye, spennende prosjektet som jeg dessverre ikke kan si noe om ennå, men "lik" meg på Facebook om du gleder deg til å finne ut av det!" i en ny evighet. 

Endret av lenebu
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en introvideo til Paradise Hotel..

Haha nei jeg syns de videoene er både morsommere og mer varierte! Her ble det filmet nedenfra og opp, eller bare pupp, hver gang hun byttet bikini eller stilling. Kleint! Men den er værtfall ikke noe som minner meg om en mammablogg til ei som er såå travel at hun ikke får dusjet alene engang, siden hun jobber 250% eller hva det var  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei jeg syns de videoene er både morsommere og mer varierte! Her ble det filmet nedenfra og opp, eller bare pupp, hver gang hun byttet bikini eller stilling. Kleint! Men den er værtfall ikke noe som minner meg om en mammablogg til ei som er såå travel at hun ikke får dusjet alene engang, siden hun jobber 250% eller hva det var  :fnise:

340%, thank you very much!  :opplyser:  http://mammatilmichelle.blogg.no/1441557879_ord_fra_sidelinjen.html

:rolleyes:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan forklare meg poenget med den videoen? :klo: Skal det være en musikk video? Jeg mener ikke å være frekk, men jeg bare skjønner det ikke helt...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en perfekt dag for henne er en dag uten barna?

Kanskje hun bare var veldig uheldig med tittelen, jeg synes ofte hun bommer ganske grovt på ordvalg og motsier seg selv i både titler og blogginnlegg. Men ut i fra videoen og medhørende tittel virker budskapet å være at en perfekt dag for henne er en dag uten barn, familie eller venner, hvor hun halvnaken får strekke seg i ukomfortable positurer foran en anonym kameramann, og gjøre absolutt ingenting i retning av selvrealisering av eget potensiale verken som individ eller forbilde.

Endret av lenebu
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan forklare meg poenget med den videoen? :klo: Skal det være en musikk video? Jeg mener ikke å være frekk, men jeg bare skjønner det ikke helt...

Utifra innlegget tolket jeg det som om filmen skulle vise frem paradiset hun bodde i... Etter å ha sett filmen forstår jeg det sånn at hun bor på en kvinnekropp...? Var ikke mye man fikk se av natur og landskap der nei :P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud for en video! Utrolig hva man gjør for å få flere klikk på bloggen. Jeg mangler ord jeg

Enig, jeg skjønte ikkeno jeg. Hvor handler hun mat, hvor shopper hun, hvordan er byen eller ihvertfall nabolaget rundt? Hva med naturen? Folkene? Ser bare noen sprade rundt i bikini jeg..får litt paradisefeeling her.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra innlegget tolket jeg det som om filmen skulle vise frem paradiset hun bodde i... Etter å ha sett filmen forstår jeg det sånn at hun bor på en kvinnekropp...? Var ikke mye man fikk se av natur og landskap der nei :P

Hehe, takk for svar !

Godt å se at det ikke bare er jeg som er forvirret :fnise: Jeg følte meg litt dum der et øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje avsporing. Men den setningen der reddet humøret mitt. Takk :D

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da merkelig rart det ikke kan gå ann å skrive hva sangen heter i det minste da når man legger ut en musikkvideo.. :roll: NEI, alt fokuset skal være på Anna og kroppen.. Null creds til de som har sangen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå synes jeg du maler fanden på veggen. Det er ikke skadelig å ikke begynne på skole med de du har gått i barnehage sammen med. Det er verre å flytte iløpet av skoleårene. Uansett så er dette en ikke diskusjon da barnet skal gå siste året i bhg før skoleatart uansett. Ser ikke problemet med å gjøre noe utenom det vanlige A4 livet, må være slitsomt å være så firkanta å aldri ta sjanser som byr seg? Jeg skal selv flytte halvannet år til dubai pga jobb, jeg skal ha med min datter på 4 år, hun skal gå i barnehage der nede, og vi flytter tilbake til hun skal begynne på skolen. Ser ikke på det som noe problem i det hele tatt. Det blir hva foreldrene og lærerne gjør det til.

Det kan være skadelig, og det var det for meg. Som jeg har sagt tidligere skrev jeg bare et svar på at noen mente det ikke var skadelig å begynne på skole hvor man ikke kjenner noen. Jeg ser heller ikke problemet med å gjøre noe utenom det vanlige a4-livet, for all del. Det har jeg heller aldri sagt. Si meg, kjenner du meg veldig godt, eller? Det høres slik ut, siden du vet jeg er firkantet? Føler du deg truffet? Jeg fortalte bare hvordan jeg opplevde det, hva du gjør er meg revnende likegyldig. Du virker litt hårsår, tror jeg traff en nerve der, gitt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...