Speedmaster Skrevet 30. september 2015 #1641 Del Skrevet 30. september 2015 Ja virkelig. Hun fremstår mer som en på 14 enn en på 19. Uten tvil. Javel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bmwjenten Skrevet 30. september 2015 #1642 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Håper Jan skjønner at det er kjærlighetssorg over faren til Wiliam. For hun ble sykt deppa etter han reiste hjem. Syns Jan fortjener mye bedre og at han ser det selv..Anna ser vel bare på han som en god nummer 2 dessverre. Som andre har skrevet her, så tror jeg Jan reiser hjem om ikke så lenge. Håper han tar til fornuft og lar den usikre,umoden og sutre jenten bare kose seg, hun ser ikke hva hun har... kanskje hun ser det når hun har mistet det og da er hun rimelig fucked, mer enn hun er no.. Endret 30. september 2015 av Bmwjenten 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nærsynt Skrevet 30. september 2015 #1643 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Syns du at de som ruller rundt drita fulle i nedtaggede og overprisede russebusser for å gjøre russeknuter virker modne og reflekterte? De er 18. Det skjer som regel en enorm modning mellom 18-25 og i mellomtiden tror jeg det er veldig dumt å dokumentere alt av privatliv og impulsive innfall på internett. Hvert fall når det er små barn involvert. Dette er viktig. Hjernen utvikler seg helt frem til rundt alder mellom 20-25 og hvor en viktig del av personligheten også er i ferd med å dannes "ferdig". Det er veldig rart at de som velger å eksponere seg mye på nett spesielt, i denne alderen eller tidligere, ikke får veileding av noen rundt som vet dette? Endret 30. september 2015 av Nærsynt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 1. oktober 2015 #1644 Del Skrevet 1. oktober 2015 Dette er viktig. Hjernen utvikler seg helt frem til rundt alder mellom 20-25 og hvor en viktig del av personligheten også er i ferd med å dannes "ferdig". Det er veldig rart at de som velger å eksponere seg mye på nett spesielt, i denne alderen eller tidligere, ikke får veileding av noen rundt som vet dette? Burde kanskje vært 25-års aldersgrense på blogging da, spesielt når det er barn involvert... Men det ødelegger jo for den gruppen som faktisk er noen lunde modne og reflekterte oppi toppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 1. oktober 2015 #1645 Del Skrevet 1. oktober 2015 "I går kveld ble det mus på Jan" 😂😂😂😂 Orker ikke lese innlegget engang. Så lei av disse lure-overskriftene!! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 1. oktober 2015 #1646 Del Skrevet 1. oktober 2015 Sjekk overskriften på det nyeste blogginnlegget.. Noe om at det ble mus på Jan i går. Uavhengig av hva det handler om (gidder ikke gå inn for å gi henne klikk stort lenger), så har hun svært unge lesere. Mange av dem kjenner nok ikke til uttrykket "mus", men det finner de vel fort ut av. Forkastelig overskrift for å skape oppmerksomhet.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 1. oktober 2015 #1647 Del Skrevet 1. oktober 2015 "I går kveld ble det mus på Jan" 😂😂😂😂 Orker ikke lese innlegget engang. Så lei av disse lure-overskriftene!! Innlegget handler om hvor heit sex de hadde i går. Neida, selvfølgelig ikke. Det var en mus i stua. Så nå vil ikke Anna ha flere møter med mus som ikke er hennes egen sa hun. Og skriver videre att "huff, haha, nå trengte denne bloggen litt humor". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 1. oktober 2015 #1648 Del Skrevet 1. oktober 2015 Innlegget handler om hvor heit sex de hadde i går. Neida, selvfølgelig ikke. Det var en mus i stua. Så nå vil ikke Anna ha flere møter med mus som ikke er hennes egen sa hun. Og skriver videre att "huff, haha, nå trengte denne bloggen litt humor". Det må være det tørreste jeg (ikke) har lest på en blogg.. God humor var det i hvert fall ikke. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 1. oktober 2015 #1649 Del Skrevet 1. oktober 2015 Innlegget handler om hvor heit sex de hadde i går. Neida, selvfølgelig ikke. Det var en mus i stua. Så nå vil ikke Anna ha flere møter med mus som ikke er hennes egen sa hun. Og skriver videre att "huff, haha, nå trengte denne bloggen litt humor". Jøss, litt av en humor.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 1. oktober 2015 #1650 Del Skrevet 1. oktober 2015 Herlighet, Kg på sitt beste dere. Klager og syter hun så er det ille og når hun prøver å være glad og ha det litt morsomt, så er det ille.. Og unnskyld meg, hvor unge tror du leserens hennes er? Eller rettere sagt, hvor naive er dere for hvor tidlig unger lærer sånn nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 1. oktober 2015 #1651 Del Skrevet 1. oktober 2015 Herlighet, Kg på sitt beste dere. Klager og syter hun så er det ille og når hun prøver å være glad og ha det litt morsomt, så er det ille.. Og unnskyld meg, hvor unge tror du leserens hennes er? Eller rettere sagt, hvor naive er dere for hvor tidlig unger lærer sånn nå? Litt av en måte å prøve å være glad på. Først legger hun ut et innlegg med overskriften "Livredd", hvor hun forteller at det har skjedd noe hun ble "skikkelig livredd" for, men dette kan hun ikke fortelle om før senere for å holde på interessen. Deretter legger hun ut et nytt innlegg med en DRØY og misvisende overskrift. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 1. oktober 2015 #1652 Del Skrevet 1. oktober 2015 Litt av en måte å prøve å være glad på. Først legger hun ut et innlegg med overskriften "Livredd", hvor hun forteller at det har skjedd noe hun ble "skikkelig livredd" for, men dette kan hun ikke fortelle om før senere for å holde på interessen. Deretter legger hun ut et nytt innlegg med en DRØY og misvisende overskrift. Hvis du syns det er drøyt, da har du ikke vært mye rundt om. Hvorfor skal du bestemme hvordan hun skal være glad eller ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 1. oktober 2015 #1653 Del Skrevet 1. oktober 2015 Ho ete no bra mykje for å aldri ete 😂💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 1. oktober 2015 #1654 Del Skrevet 1. oktober 2015 "Jeg hater å være på dette stadige" Burde ikke Side2 ha LITT kål på hvem som kan og ikke kan skrive? Norsk skriftlig burde virkelig prioriteres om man skal få lov å blogge "hos" noen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 1. oktober 2015 #1655 Del Skrevet 1. oktober 2015 Dette Kyprosopplegget skjønner jeg virkelig ingenting av...hun har begrunnet det i noe ullent som at hun skal ha et slags "sabbat-år" med barna, men det virker jo totalt fail..blir særdeles overasket om hun fullfører året der nede. Greit så lenge det er sol og sommer, men det er vel ikke det hele året der nede? Når stranda blir for kald, svømmebassenget ikke frister...hva da? Oppfatter det nesten som hun bruker dette som et slags "showroom" for bloggen bare...har hun vært mer enn 2 dager alene der nede uten besøk? Hele opplegget virker ekstremt lite gjennomtenkt. Med hennes økonomi kunne hun vel heller tatt hyppige ferieturer enn å bosette seg der nede. Og det er jo bare triste innlegg hele tiden. Hun virker jo nærmest deprimert. Og dette "jeg spiser aldri" kjøper jeg ikke. Og hvorfor i alle verden SKRIVE om det?? Sympatisanking? Dette huset ser jo langt i fra hjemmekoselig ut. Som noen andre nevnte, du ser jo aldri et tegn på alt det virkelig bor noen der. Tragisk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 2. oktober 2015 #1656 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hvis du syns det er drøyt, da har du ikke vært mye rundt om. Hvorfor skal du bestemme hvordan hun skal være glad eller ikke? For det første så vet jeg ikke hvordan jeg skal tolke det. Mye rundt om andres kjønnsorgan eller rundt om på internett? For det andre så er vel ikke det relevant? Anna Rasmussen har mange unge lesere, langt yngre enn meg og de har antageligvis vært mye mindre "rundt om" enn meg. Hva slags "rollemodell" er hun for dem? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. oktober 2015 #1657 Del Skrevet 2. oktober 2015 For det første så vet jeg ikke hvordan jeg skal tolke det. Mye rundt om andres kjønnsorgan eller rundt om på internett? For det andre så er vel ikke det relevant? Anna Rasmussen har mange unge lesere, langt yngre enn meg og de har antageligvis vært mye mindre "rundt om" enn meg. Hva slags "rollemodell" er hun for dem? Tolk det som du vil, jeg mente rundt om på internett og generelt i livet. Det å skrive mus er virkelig ikke drøyt. Og som jeg skrev i første innlegget, man skal være ganske naiv om man tror at de som er gamle nok til å sitte å lese blogger ikke vet hva mus er for noe.. Og, du svarte meg aldri på hvorfor du skal bestemme hvordan hun skal være glad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 2. oktober 2015 #1658 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Tolk det som du vil, jeg mente rundt om på internett og generelt i livet. Det å skrive mus er virkelig ikke drøyt. Og som jeg skrev i første innlegget, man skal være ganske naiv om man tror at de som er gamle nok til å sitte å lese blogger ikke vet hva mus er for noe.. Og, du svarte meg aldri på hvorfor du skal bestemme hvordan hun skal være glad? Vært relativt mye rundt om på internett og generelt i livet, ellers takk for bekymringen din. Blir man automatisk uerfaren her i livet fordi man synes at noe er drøyt? Ordet mus i seg selv er ikke drøyt, du har helt rett. Å skrive "I GÅR KVELD BLE DET MUS PÅ JAN" vil for de fleste være en indikasjon på at Jan fikk seg noe den kvelden. Liten luremus hun der altså. Hva har jeg gjort for å BESTEMME hvordan hun skal være glad? Har jeg skrevet en lov om hvordan hun skal få være glad? Har jeg sendt henne en melding hvor det står "Du har ikke lov til å være glad på grunn av musa di, eller noen annen mus"? Nei. Jeg kommenterte rett og slett bare at det var en sær måte å være glad på. Endret 2. oktober 2015 av daisydaisy 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 2. oktober 2015 #1659 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg syns heller ikke overskrifta i seg selv var så drøy at det gjorde noe, den er jo bare en i en lang rekke av tåpelige, pinlige clickbait-overskrifter. Syns ikke den var så mye verre enn de andre luremus-overskriftene hennes. For luremus er jo akkurat det hun er, når det kommer til bloggnivået. På nivå med alle "Du vil ikke tro hva som skjedde når...."-overskriftene på Facebook, bare enda verre (for hun har ikke noe innhold). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. oktober 2015 #1660 Del Skrevet 2. oktober 2015 Vært relativt mye rundt om på internett og generelt i livet, ellers takk for bekymringen din. Blir man automatisk uerfaren her i livet fordi man synes at noe er drøyt? Ordet mus i seg selv er ikke drøyt, du har helt rett. Å skrive "I GÅR KVELD BLE DET MUS PÅ JAN" vil for de fleste være en indikasjon på at Jan fikk seg noe den kvelden. Liten luremus hun der altså. Hva har jeg gjort for å BESTEMME hvordan hun skal være glad? Har jeg skrevet en lov om hvordan hun skal få være glad? Har jeg sendt henne en melding hvor det står "Du har ikke lov til å være glad på grunn av musa di, eller noen annen mus"? Nei. Jeg kommenterte rett og slett bare at det var en sær måte å være glad på. Føler du at poenget ditt kommer bedre frem ved å trykke på caps lock? Jeg sa ikke at man er uerfaren selv om man syns det er drøyt. Men å kalle det en drøy overskrift, syns jeg er rart. Det virker liksom som dere(mange her inne) desperat leter etter ting å ta henne på, og denne tingen her blir for dumt.. Du skrev "litt av en måte å være glad på", akkurat som om det ikke er en godkjent måte for deg å være glad på. Om det fikk henne til å le, og garanter mange andre, så la nå jenta ha det moro da. Er det noen følelser hun får lov å ha av dere? Ikke kan hun være lei og klage, men hun kan heller ikke skrive noe med en humoristisk vri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg