smartbimbo Skrevet 29. september 2015 #1621 Del Skrevet 29. september 2015 "Jan bli med ut og ta noen bilder av meg hvor jeg virkelig ser lei meg ut, tar meg for i fjeset, ser ned i bakken, snur ryggen til." 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 29. september 2015 #1622 Del Skrevet 29. september 2015 Hallo, jeg gjentar det jeg har sagt, alt er bare et spill for klikk og penger i kassa. Jan jobber jo innen pr selv, han er jo selvfølgelig med på det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 29. september 2015 #1623 Del Skrevet 29. september 2015 Hun fremstiller alle andre amatørbloggere som proffe supermodeller. Kleinere unaturligere posering skal man lete lenge etter. De i dusjen var pinlige. Disse holde seg i en stang, se opp og ned, henda på hodet greiene får jeg vondt av på hennes vegne. Mye finere når hun smiler naturlig. .. Selvom det er mange av de munnen-åpen-tungen-bak-tenna-overdreven-smiling bildene. Huff, kritiserer uansett hva hun gjør 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. september 2015 #1624 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg synes det ser så trist ut der de bor! Selv om det det er et fint hus som ligger ved havet, med basseng, terrasse og gress, så ser det ut som de poserer foran et frafrlyttet, stengt hus som ingen bor i? Det er så rart... ingen badehåndlær, en blomst på bordet, leker, eller noenting som indikerer at det faktisk bor noen der. Ikke rart hun ser deppa ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 29. september 2015 #1625 Del Skrevet 29. september 2015 Har enda en Hun kritiserer så pent alle som har lastet ned snapchat-funksjonen og bruker den til å skremme barna. https://www.youtube.com/watch?v=C-GVeITgkNE Hun er provosert over at folk legger videoene ut på youtube for å få LIKES. Oh the irony. Hun har tidligere skrevet at Michelle, som hun har valgt å eksponere for over 100.000 og enda flere, blir redd når folk fra gaten roper på henne..Siden så mange vet om hun så skjer det vel innimellom. Et barn som blir skremt i 5 sekund er langt i fra så farlig som det Anna gjør. Tenk hvor mange som er pedofile og psykopater som leser bloggen. Det er nok garantert noen som misbruker bildene. Man finner lett ut hvor hun bor og går i barnehage. Hun har fått mange trusler som har skremt henne, sier hun. Tviler ikke. Likevel fortsetter hun å eksponere barna og alt for mye av livet (ja, det er sikkert bare en brøkdel, som hun selv sier) men det er fortsatt litt vel i største laget. Hun nevnte hun har mistet venner pga alt hun velger å dele.. Snakk om å legge ut bilder av ungen for å få likes, og faktisk kunne leve et luksusliv på det, selvom det er mye farligere enn den snapchat-funksjonen. Hun virker svært lite reflektert. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 29. september 2015 #1626 Del Skrevet 29. september 2015 Begynner å tro at dette bare er et spill jeg også etter siste innlegg... Uansett går hun fram som et utrolig dårlig eksempel for sine lesere og barn ved å enten være uærlig eller holde på med 2 menn samtidig. Vokste selv opp i et hjem der ene av mine foreldre holdt på med 2 samtidig og husker enda hvor utrolig ubehagelig det var for meg som barn å se dette og hvor skuffet jeg var... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 29. september 2015 #1627 Del Skrevet 29. september 2015 Det irriterer meg aller mest at hun sletter hvert minste spor av kritikk på facebook siden sin. Har sett flere ganger hvordan kritiske kommentarer bli slettet på kort tid. Det virker som om hun følger skikkelig med på instagram også, alt som ikke er positivt eller som fansen skriver, blir slettet. Og da mener jeg kritiske kommentarer, ikke hets eller mobbing. Hvorfor er kritikk så skummelt? Hun fremstår veldig umoden som hun holder på. Hun virker bare alt i alt veldig... Enkel? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 29. september 2015 #1628 Del Skrevet 29. september 2015 Har enda en Hun kritiserer så pent alle som har lastet ned snapchat-funksjonen og bruker den til å skremme barna. https://www.youtube.com/watch?v=C-GVeITgkNE Hun er provosert over at folk legger videoene ut på youtube for å få LIKES. Oh the irony. De videoen der var kvalm å se på! Stakkars barn.. Noen skulle virkelig ikke vært foreldre.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 29. september 2015 #1629 Del Skrevet 29. september 2015 Glad i melkesjokolade de der http:// http:// http:// Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 30. september 2015 #1630 Del Skrevet 30. september 2015 Ikke verst at hun endelig skal følge morens råd om å holde kjærlighetslivet privat! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BoxingDay Skrevet 30. september 2015 #1631 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Feil tråd Endret 30. september 2015 av BoxingDay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 30. september 2015 #1632 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Hun virker bare alt i alt veldig... Enkel?De fleste av oss var vel ikke særlig modne eller reflekterte som 19-åringer, men vi brettet heldigvis ikke ut privatlivet vårt eller intime bilder av oss selv på internett. Jeg regner med at foreldrene hennes river seg kraftig i håret innimellom, for alt som dokumenteres på nettet ligger der jo for alltid. En annen ung mammablogger som gjentatte ganger går realt på trynet er jo Rannveig Heitmann, som i likhet med Anna har flere barn med ulike fedre og som har mange impulsive og lite reflekterte uttalelser. Litt som en togulykke, det er fælt men man klarer ikke å la være å se på. Endret 30. september 2015 av Ultiva 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 30. september 2015 #1633 Del Skrevet 30. september 2015 De fleste av oss var vel ikke særlig modne eller reflekterte som 19-åringer, men vi brettet heldigvis ikke ut privatlivet vårt eller intime bilder av oss selv på internett. Jeg regner med at foreldrene hennes river seg kraftig i håret innimellom, for alt som dokumenteres på nettet ligger der jo for alltid. En annen ung mammablogger som gjentatte ganger går realt på trynet er jo Rannveig Heitmann, som i likhet med Anna har flere barn med ulike fedre og som har mange impulsive og lite reflekterte uttalelser. Litt som en togulykke, det er fælt men man klarer ikke å la være å se på. Hun er 19, ikke 14. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 30. september 2015 #1634 Del Skrevet 30. september 2015 Hallo, jeg gjentar det jeg har sagt, alt er bare et spill for klikk og penger i kassa. Jan jobber jo innen pr selv, han er jo selvfølgelig med på det. Word! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 30. september 2015 #1635 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Hun er 19, ikke 14. Syns du at de som ruller rundt drita fulle i nedtaggede og overprisede russebusser for å gjøre russeknuter virker modne og reflekterte? De er 18. Det skjer som regel en enorm modning mellom 18-25 og i mellomtiden tror jeg det er veldig dumt å dokumentere alt av privatliv og impulsive innfall på internett. Hvert fall når det er små barn involvert. Endret 30. september 2015 av Ultiva 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 30. september 2015 #1636 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Syns du at de som ruller rundt drita fulle i nedtaggede og overprisede russebusser for å gjøre russeknuter virker modne og reflekterte? De er 18. Det skjer som regel en enorm modning mellom 18-25 og i mellomtiden tror jeg det er veldig dumt å dokumentere alt av privatliv og impulsive innfall på internett. Hvert fall når det er små barn involvert.Jeg har selv vært 19 år og Anna er mer stoppet opp på ungdomsskolestadiet. En 19 åring er kanskje russ, men det er også en person som er gammel nok til å begynne på Høgskolen. Barnslig og lite reflektert kan en 40 åring også bli den 20. dagen på fylla, så å bruke russetiden som referansepunkt blir litt langt ute. Hennes utvikling stoppet nok opp da hun var 14 år. Har ikke noe med at hun er 19 år å gjøre, men at hun rett og slett ikke fikk utvikle seg videre etter at hun blir mor. Endret 30. september 2015 av neiognei 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 30. september 2015 #1637 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Jeg har selv vært 19 år og Anna er mer stoppet opp på ungdomsskolestadiet. En 19 åring er kanskje russ, men det er også en person som er gammel nok til å begynne på Høgskolen. Barnslig og lite reflektert kan en 40 åring også bli den 20. dagen på fylla, så å bruke russetiden som referansepunkt blir litt langt ute. Hennes utvikling stoppet nok opp da hun var 14 år. Har ikke noe med at hun er 19 år å gjøre, men at hun rett og slett ikke fikk utvikle seg videre etter at hun blir mor. Forskjellen er at når russen raver rundt og driter seg ut så sier man "sånn er ungdommen", mens når en 40-åring raver rundt og driter seg ut så er det pinlig og tragisk. Jeg har selv kollegaer med barn som er 18-19 år og de forteller om mange uttalelser og refleksjoner som overhodet ikke henger på greip. Forventninger om å ikke bidra med noe som helst hjemme og å likevel få alt av måltider og rent tøy servert f eks, eller å forvente en toppstilling eller treroms leilighet på Majorstua rett etter endt utdanning. Å påstå at tenåringer bør oppføre seg som fornuftige og voksne mennesker på alle plan er kanskje mulig for noen få, men ikke for majoriteten av dem. Jeg forsvarer ikke MtM, overhodet ikke, men å påstå at hun rett og slett er enkel (dum) tror jeg er feil. Jeg tror bare at hun er umoden, i likhet med mange på hennes egen alder. Hun måtte definitivt gi avkall på mye etter at hun ble mor. Og det er nok en av grunnene til at hun fremstår som bitter og blir overveldet og selvmedlidende av ofrene som vi litt eldre tar mer som en selvfølge når det gjelder småbarnslivet. Endret 30. september 2015 av Ultiva 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 30. september 2015 #1638 Del Skrevet 30. september 2015 Hennes utvikling stoppet nok opp da hun var 14 år. Har ikke noe med at hun er 19 år å gjøre, men at hun rett og slett ikke fikk utvikle seg videre etter at hun blir mor. Merkelig påstand, i alle fall når du åpenbart ikke forsøker å spissformulere en gang. Det faller jo virkelig på sin egen urimelighet å mene at Anna fremstår som fjorten år gammel. En umoden 19-åring, javel, men 14? Virkelig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 30. september 2015 #1639 Del Skrevet 30. september 2015 Merkelig påstand, i alle fall når du åpenbart ikke forsøker å spissformulere en gang. Det faller jo virkelig på sin egen urimelighet å mene at Anna fremstår som fjorten år gammel. En umoden 19-åring, javel, men 14? Virkelig? Ja virkelig. Hun fremstår mer som en på 14 enn en på 19. Uten tvil. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 30. september 2015 #1640 Del Skrevet 30. september 2015 Dette skal bli mitt første og eneste innlegg i denne tråden. Jeg har lest mammatilmichelle bloggen sporadisk, men kanskje noe mer de siste ukene. Jeg baler med følgende spørsmål, blir jeg lurt? Jeg vakler mellom å føle sympati og avsky. På et vis lar jeg meg snelle inn av innleggene der hun åpenbart har det vanskelig. Min tolkning av dette er at hun har har et stort behov for omsorg og kjærlighet fra en mann, muligvis knyttet til forhold som handler om oppvekst. Jeg synes synd på henne, for hennes flytting til Kypros ser ut til å ha vært lite gjennomtenkt, for hun har trodd at hun er mer selvstendig og voksen enn hun er. Det overstående gjelder dersom innleggene skal leses som sannhet. Men i det siste er jeg kommet veldig i tvil. For hvis det hun skriver er sant, så må hun være veldig korttenkt og tenke veldig lite på konsekvenser av sine blogginnlegg. Hun følger et kjent mønster der hun først publiserer innlegg som garantert vil skape spekulasjoner, noe som genererer klikk og dermed penger. Etterpå fremstår hun som et offer og vil ha sympati fordi folk har kommentert negativt. Hvor mange ganger skal hun gjøre det før hun lærer? Det finnes ikke det menneske i verden som ikke lærer av sine feil etter x-antall ganger å ha gjort samme greie. Konklusjonen er at hun bare er ute etter klikk og at alt som skrives er fiksjon. Så derfor blir dette mitt siste innlegg i denne tråden, for jeg gidder ikke å fore dama med mer klikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg