Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nok et innlegg om følelsene for Jan og Mathjis..... Når skal dette ende? At Jan finner seg i dette skjønner jeg ikke..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å reklamere for en ting som skal fjerne cellulitter, også redigere baksiden av egne lår i samme innlegg.. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Artig å reklamere for en ting som skal fjerne cellulitter, også redigere baksiden av egne lår i samme innlegg.. 

Auda ;) http://imgur.com/D8Sg8sE

Minner litt om når hun skulle reklamere for tannbleking og brukte samme bilde som før/etter, bare med elendig redigering ;)

tilføyelse: Hun merker ikke annonseinnlegg på facebook eller instagram, var det ikke hun som gjorde alt rett?

Endret av Bergensia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda ;) http://imgur.com/D8Sg8sE

Minner litt om når hun skulle reklamere for tannbleking og brukte samme bilde som før/etter, bare med elendig redigering ;)

tilføyelse: Hun merker ikke annonseinnlegg på facebook eller instagram, var det ikke hun som gjorde alt rett?

Har tipset Forbrukerombudet om manglende merking av promotering av reklameinnlegg på instagram . Viste til at de bør sjekke opp merkingen, da den generelt sett er dårlig, og at dette er en av toppbloggerne etc.

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, den cellulittbehandlingen er helt ubrukelig. Jeg kan ikke tro at noen kjøper de greiene der...

Når det er sagt har hun nok en del utgifter nå som hun bor på Kypros. Det kan ikke være billig å leie det store huset, betale for barnehage, aktiviteter og daglige innkjøp. Da må hun påta seg flere idiotiske reklameoppdrag. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk inntrykk av at det var en som jobber i barnehagen, men kanskje jeg tar feil. Har ikke fulgt så veldig nøye med på bloggen at jeg husker alle kompisene hennes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva som er så spesielt med kroppen hennes. Fordi hun har født to barn, så skulle kroppen henne liksom blitt ødelagt? I tillegg så spiser hun nesten ikke, men likevel er hun ikke tynn, bare helt vanlig slank. De fleste som føder (de som tar vare på kroppen sin vel og merke), får tilbake kroppen sin sånn den var før fødsel. Nå har jeg bare født ett barn da, men kroppen min ser helt lik ut nå som før fødselen. Like slank og ingen strekkmerker.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er denne familien hun har på Kyrpos egentlig? Hun har jo snakket så mye om at hun har familie på Kypros og at det var en av grunnene til at hun flytta dit, men har hun noen gang besøkt dem etter hun flytta ned? Ser ikke sånn ut :vetikke:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en veldig pen kropp til å ha født to barn, det synes jeg. 

Men på en annen side. Jo yngre man er, jo mer elastisk er huden og strammer seg raskere inn igjen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en veldig pen kropp til å ha født to barn, det synes jeg.

Men på en annen side. Jo yngre man er, jo mer elastisk er huden og strammer seg raskere inn igjen.

En sannhet med modifikasjoner. Dess yngre man er jo mer hormoner har man som kan bidra til å gi strekkmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror dette med fødsel og kropp har med gener å gjøre. Hverken jeg, storesøsteren min eller mamma har strekkmerker og vi ble alle slanke igjen med en gang. Men jeg føler på ingen måte at det er uvanlig at man ser bra ut igjen rett etter fødselen - selv om man spiser godt med mat!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å aldri spise synes jeg det er rart at hun ikke er radmager, spesielt med tanke på hvilken alder hun er i. Kroppen trenger jo energi for å holde på kroppsfettet. Hun har en helt normal sunn kropp etter min mening og tror ikke et sekund på at hun aldri spiser. Jeg har født 2 barn, er over 30 og like slank som før jeg ble gravid og jeg spiser kjempemye, inkludert sjokolade og kaker...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Anna har en fin normal kropp. Verken mer eller mindre. Jeg vet om flere som har født både 3 og 4 barn og har like fin kropp som henne, eller finere.

Jeg tror ingen ting på at hun ikke spiser. For da hadde hun faktisk vært undervektig. Hvert fall i hennes alder.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Anna har en fin normal kropp. Verken mer eller mindre. Jeg vet om flere som har født både 3 og 4 barn og har like fin kropp som henne, eller finere.

Jeg tror ingen ting på at hun ikke spiser. For da hadde hun faktisk vært undervektig. Hvert fall i hennes alder.

Jeg er femten år eldre enn henne og har to barn i samme alder som hennes. Jeg spiser masse, både sunt og usunt og er på størrelse med henne. Jeg trener annenhver kveld da. Men man må virkelig ikke "spise ingenting" for å være en normalvektig kvinne slik som både hun og jeg er. Å inspirere jenter til å spise ingenting er virkelig ikke bra. Hun bør jo forstå at hun er et forbilde og en inspirasjon for veldig mange unge jenter.

Edit: ser hun skriver at hun sitter ved måltidene uten tallerken til seg selv og "mater alle rundt seg." Er ikke jenta hennes fem år? Hun fisker ekstremt mye etter medlidenhet og prøver å gjøre seg selv til en utslitt martyr men SÅ vanskelig er det virkelig ikke å ha to barn. (Jeg har som sagt en to-åring og en fire-åring selv i tillegg til 100 % jobb og stort hus/bil/hage). Hun er ung, frisk og har alle forutsetninger for å klare dette fint.

Endret av Ultiva
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om martyr! Selvoppofrelsen lenge leve. Virker som at hun tror at antall mammapoeng øker parallelt med graden av selvoppofrelse.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først skriver hun flere innlegg om hvor lite mat hun trenger. Faktainnlegg der venner av henne skryter av hvor fin kropp hun har uten å trene, der det i samme innlegg blir nevnt hvor lite hun spiser.

Så kommer det et innlegg om at datteren merker at hun spiser lite. Der hun skriver at hun ikke har tenkt over hvor lite hun spiser.

Hallo? Hva tenkte du når venner av deg nevner hvor lite du spiser og at det kan gå et tosifret antall timer før du spiser når de skulle komme med "funfacts" om deg?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...