Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis innleggene om følelsene for og planene med Jan var sanne, så syns jeg veldig synd på Jan nå. Kan ikke føles bra å lese det hun legger ut på både blogg og snap nå.

Akkurat dette tenkte jeg også... Jeg tenker at noe av dette være pr-stunt for å få lesere til bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har hun hatt barnefri en hel dag. Hun som ALDRI har fri. Jøss.

Veldig lettkledde bilder hun legger ut, først det hvor hun står med rumpa til og bikinitrusa knapt dekker rumpa og så i bikini hvor hun ikke har fått hele puppen inn i bikinien.

Hun skriver om kroppspress og at hun ikke støtter opp under det. Hvor blind kan man bli? Ved å si at man veier mindre etter to graviditeter enn da man var 14 år støtter ikke opp under kroppspresset liksom? Avslutter selvsagt det hele med litt sutring om at hun ikke greier å få i seg nok mat. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun hatt barnefri en hel dag. Hun som ALDRI har fri. Jøss.

Veldig lettkledde bilder hun legger ut, først det hvor hun står med rumpa til og bikinitrusa knapt dekker rumpa og så i bikini hvor hun ikke har fått hele puppen inn i bikinien.

Hun skriver om kroppspress og at hun ikke støtter opp under det. Hvor blind kan man bli? Ved å si at man veier mindre etter to graviditeter enn da man var 14 år støtter ikke opp under kroppspresset liksom? Avslutter selvsagt det hele med litt sutring om at hun ikke greier å få i seg nok mat. 

:fnise:  :fnise:  Er såå enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig. Da kan hun endelig dusje alene! ;)

Tenkte jeg også. Burde nesten bruke hele dagen til å dusje alene, ta igjen det tapte liksom.  :laugh:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Si meg en ting. Hvorfor er denne mammatilmichelle så populær? Blir man automatisk populær hvis man er 15-16 år gammel jente og får barn? Ikke minst blogge om det og legge ut bilder av seg selv og ungen(e)? Er det inn eller? 

Endret av Captain Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg en ting. Hvorfor er denne mammatilmichelle så populær? Blir man automatisk populær hvis man er 15-16 år gammel jente og får barn? Ikke minst blogge om det og legge ut bilder av seg selv og ungen(e)? Er det inn eller? 

For enkelte unge jenter blir det et forbilde ja.Å leve uten å måtte ha 9-16 jobb,innrede sitt eget hjem, shoppe og kose seg med babyer er for mange en drømmetilværelse.(De som ikke vet bedre).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

For enkelte unge jenter blir det et forbilde ja.Å leve uten å måtte ha 9-16 jobb,innrede sitt eget hjem, shoppe og kose seg med babyer er for mange en drømmetilværelse.(De som ikke vet bedre).

Huff stakkars jenter sier nå jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkars jenter sier nå jeg. 

Synes jeg også..Tror det er langt i fra så enkelt som mange tror å være tenåringsmor.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...,,.og så i bikini hvor hun ikke har fått hele puppen inn i bikinien....

Tror det er med vilje. Så folk skal snakke om at hun er operert. (Arret vises godt på bildet hvor halve puppen er utenfor bikinien.) Endret av *Emma*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er med vilje. Så folk skal snakke om at hun er operert. (Arret vises godt på bildet hvor halve puppen er utenfor bikinien.)

La merke til det jeg også. Operasjonsarret lyser jo opp under bikinien.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med både mennene og det meste hun skriver er jo bare pr stunt.

Og alle går på og lager store diskusjoner om Jan og han andre, hun får masse klikk og penger i kassa. Irriterer meg sykt, men hun er jo helt genial, om man bare tenker penger! Vet akkurat hva hun skal gjøre for å tjene penger..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har skrevet kommentar på bloggen hennes angående dette før; jeg synes det er forferdlige å legge ut bilder av halvnakne barn når det finnes syke mennesker der ute som kan manipulere dem. Det er skremmende :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nye innlegget er bare for klikk! Hun skriver om 10-årsdagen sin, og hvordan hun knakk armen.. Så.. Det er så obvious at hun vil på toppen av lista igjen. Hun er litt brukt opp, litt ferdig i bloggnorge vil jeg tro når hun vimser med disse guttene sine og to barn med forskjellig far....

Endret av rundtfingern
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...