rundtfingern Skrevet 24. september 2015 #1521 Del Skrevet 24. september 2015 Meget suspekt at to av funfactsene fra "venner" i går handlet om hvor flott kropp hun hadde og hvor utrolig lite hun spiser, og i dag kommer et langt innlegg om at hun har så flott kropp fordi hun spiser så utrolig lite. Hun får bonus Hyklerpoeng for den ekstreme mengden av bikini- og dusjbilder hun publiserer, i kombinasjon med påstanden om at hun ikke vil bidra til økt kroppspress. Ikke glem at hun skrev at hun var veldig mett i dag.. Så.. Hun lyger litt ja.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 25. september 2015 #1522 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Jeg mener det er forferdelig at hun faktisk skriver at hun har flott kropp PÅ GRUNN AV at hun spiser lite. Hun har så mange unge lesere som kan bli påvirket... Slikt blir jeg provosert av! Endret 25. september 2015 av frksølekopp 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 25. september 2015 #1523 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg mener det er forferdelig at hun faktisk skriver at hun har flott kropp PÅ GRUNN AV at hun spiser lite. Hun har så mange unge lesere som kan bli påvirket... Slikt blir jeg provosert av! Hun vet at å provosere =klikk. Bra forbilde for michelle mtp kroppsbilde da.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 25. september 2015 #1524 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg mener det er forferdelig at hun faktisk skriver at hun har flott kropp PÅ GRUNN AV at hun spiser lite. Hun har så mange unge lesere som kan bli påvirket... Slikt blir jeg provosert av! Veldig sant. Kommentarfeltet på Instagram er fullt av kommentarer fra jenter nede i tiårsalderen som skriver om hvor flott hun er og at de skulle ønske de så ut som henne (inkludert den jenta som hadde lagt om dialekten sin for å bli mer lik Anna). Veldig trist om hun nå påvirker tusenvis av barneskoleelever til å skulle måltider og kun spise en halv middagsporsjon. Noen (f.eks. moren, som faktisk er der nede nå) burde ta en prat med henne og forklare henne de potensielle konsekvensene av hva hun skriver, og oppfordre henne til å være et bedre forbilde. Det at målgruppen hennes, utifrå hva man kan se på Facebook og Instagram, hovedsakelig består av jenter i barne- og ungdomsskolealdet er spesielt skummelt, i og med at jenter ofte er usikre og lett påvirkelige i den alderen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 25. september 2015 #1525 Del Skrevet 25. september 2015 Altså, hvem finner seg i sånt som Jan må gjøre? Han er tydeligvis en god nummer 2. Hvorfor aksepterer han det?! Hva tenker han om snappen av Anna og Mathjis?? What a mess 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 25. september 2015 #1526 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg mener det er forferdelig at hun faktisk skriver at hun har flott kropp PÅ GRUNN AV at hun spiser lite. Hun har så mange unge lesere som kan bli påvirket... Slikt blir jeg provosert av! Og i dette innlegget skryter tydligvis en av hennes nærmeste både av at hun er ekstremt dårlig i å få i seg mat OG har en sinnsykt flott kropp og at det skyldes gode gener, og høy forbrenning.. for hun trener aldri. I tillegg veier hun mindre nå enn før graviditeten med Michelle, når hun var 14 år. Fantastisk forbilde må jeg si! Thumps up! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommendebrud2017 Skrevet 25. september 2015 #1527 Del Skrevet 25. september 2015 Bare jeg som synes hele kjærlighets-dramaet er litt.. kleint? Det å skrive lang post om hvor perfekt Jan er, hvor godt det føles å ha en mann i huset og han virker som en god far og blabla. kleint! Hun virker som en skikkelig luremus. Faren til William vil ikke ha henne, også går hun for Jan. Også kommer han andre på besøk og da vil hun prøve seg på han, samtidig som at hun flørter med Jan og skriver lange poster om begge to på bloggen. Liker egentlig ikke bloggen hennes. Alt er så sukkersøtt og.. falskt, føles så falskt alt sammen. Virker så desperat etter å virke perfekt. Hun er jo hjelpeløs, hun har jo så vidt vært alene med barna. Er på desperat leting etter andre blogger som er mer interessante, men har ikke funnet noen enda. Inspirato er bra. Men oppdaterer veldig sjeldent dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 25. september 2015 #1528 Del Skrevet 25. september 2015 Tråden er ryddet for sitat hentet fra blogg og kommentarer og svar til dette. - Pavilion, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 25. september 2015 #1529 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Hvis innleggene om følelsene for og planene med Jan var sanne, så syns jeg veldig synd på Jan nå. Kan ikke føles bra å lese det hun legger ut på både blogg og snap nå. Endret 25. september 2015 av PurpleRain 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bmwjenten Skrevet 25. september 2015 #1530 Del Skrevet 25. september 2015 Tipper hun er forelsket i begge to, ser veldig forelsket ut på bildene hun legger ut av hun og faren til William.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 25. september 2015 #1531 Del Skrevet 25. september 2015 Tipper hun er forelsket i begge to, ser veldig forelsket ut på bildene hun legger ut av hun og faren til William.. Det tror jeg også. Hun virker veldig vinglete i sine meninger, og det er litt synd for Jan synes jeg at hun legger ut alt mulig om hennes tanker i forhold til dem begge + slike bilder på bloggen. Noe burde hun holde for seg selv til hun faktisk har bestemt seg helt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bmwjenten Skrevet 25. september 2015 #1532 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Det tror jeg også. Hun virker veldig vinglete i sine meninger, og det er litt synd for Jan synes jeg at hun legger ut alt mulig om hennes tanker i forhold til dem begge + slike bilder på bloggen. Noe burde hun holde for seg selv til hun faktisk har bestemt seg helt! Den jenten er så ustabil, det er litt synd egentlig. For Jan viser veldig interesse i både hun og barna. Men med engang faren til William kommer,så virker det ut som hun glemmer Jan litt. Hvorfor i all verden skulle Anna og han reise på BÅT TUR, alene?!?! Høres ut som en date...Og det bildet på snappen hennes igår.. Gir helt feile signaler...Kjære vene, bestem deg!! Endret 25. september 2015 av Bmwjenten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 25. september 2015 #1533 Del Skrevet 25. september 2015 Syns de er merkelig at vennene hennes vet hvor mange timer hun sover i snitt hver dag. Mine venner vet ikke hvor mange timer jeg sover sover i snitt, vet det vel knapt selv. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bmwjenten Skrevet 25. september 2015 #1534 Del Skrevet 25. september 2015 Syns de er merkelig at vennene hennes vet hvor mange timer hun sover i snitt hver dag. Mine venner vet ikke hvor mange timer jeg sover sover i snitt, vet det vel knapt selv. Anna har garantert skrevet det innlegget selv 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 25. september 2015 #1535 Del Skrevet 25. september 2015 Veldig sant. Kommentarfeltet på Instagram er fullt av kommentarer fra jenter nede i tiårsalderen som skriver om hvor flott hun er og at de skulle ønske de så ut som henne (inkludert den jenta som hadde lagt om dialekten sin for å bli mer lik Anna). Veldig trist om hun nå påvirker tusenvis av barneskoleelever til å skulle måltider og kun spise en halv middagsporsjon. Noen (f.eks. moren, som faktisk er der nede nå) burde ta en prat med henne og forklare henne de potensielle konsekvensene av hva hun skriver, og oppfordre henne til å være et bedre forbilde. Det at målgruppen hennes, utifrå hva man kan se på Facebook og Instagram, hovedsakelig består av jenter i barne- og ungdomsskolealdet er spesielt skummelt, i og med at jenter ofte er usikre og lett påvirkelige i den alderen. Ja! Syntes dette er på grensen og skulle ønske man kunne melde inn til noen om det😅 Godt skrevet! 👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 25. september 2015 #1536 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Og i dette innlegget skryter tydligvis en av hennes nærmeste både av at hun er ekstremt dårlig i å få i seg mat OG har en sinnsykt flott kropp og at det skyldes gode gener, og høy forbrenning.. for hun trener aldri. I tillegg veier hun mindre nå enn før graviditeten med Michelle, når hun var 14 år. Fantastisk forbilde må jeg si! Thumps up! Herregud. Håper hennes blod fans har gode foreldre som lærer de de "riktige" matvanene. Jeg gir meg over Endret 25. september 2015 av frksølekopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 25. september 2015 #1537 Del Skrevet 25. september 2015 Har sett denne tråden på KG flere ganger, men aldri trykket på den. Tenkte det var en tråd full av misunnelig folk som kun skriver dritt om utsende og blabla. Men... så å si alt dere skriver er ting jeg har tenkt selv. Synes hele opplegget med Jan og faren til William er barnslig. Det at en voksen person skriver slikt på nett, det er helt uforståelig for meg. Hun sier jo rett ut at det er faren til William hun vil ha, men siden han ikke vil ha henne så får hun heller prøve seg på Jan. Hun bruker barna for å tjene penger. Alt skal være perfekt, klærne, håret og måten Michelle poserer på skal være perfekt. Hun lyver i innleggene sine, som det med "funfacts om meg som vennene mine har sagt". Hun er et ufattelig dårlig forbilde og har dårlig dømmekraft. Hun gir jo 10 åringer oppskriften på spiseforstyrrelse! ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 25. september 2015 #1538 Del Skrevet 25. september 2015 Det er en tråd om henne på et sexforum også, med masse bilder. En av mennene skriver der: "Det rare her er at disse bildene er hentet rett fra bloggen hennes. De er liksom ikke bak noe betalingsmur eller gjemt bak personverninnstillinger på Facebook." Hun legger jo veldig opp til det selv 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bmwjenten Skrevet 25. september 2015 #1539 Del Skrevet 25. september 2015 Det er en tråd om henne på et sexforum også, med masse bilder. En av mennene skriver der: "Det rare her er at disse bildene er hentet rett fra bloggen hennes. De er liksom ikke bak noe betalingsmur eller gjemt bak personverninnstillinger på Facebook." Hun legger jo veldig opp til det selv Send link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 25. september 2015 #1540 Del Skrevet 25. september 2015 Send link? Har jeg lov til det her? (om ikke er det bare å slette dette innlegget.) LINK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg