Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det burde faktisk ikke være lov til å lyve og lure folk på denne måten. Reklamerer for noe som ikke funker. Siden hun måtte redigere tennene hvitere, så sier det selv at det ikke funker. Det er uærlig. Det er dessverre sikkert noen som går fem på og kjøper produktene hun reklamerer for. Mange unge. Som sagt, det burde ikke være lov!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det burde faktisk ikke være lov til å lyve og lure folk på denne måten. Reklamerer for noe som ikke funker. Siden hun måtte redigere tennene hvitere, så sier det selv at det ikke funker. Det er uærlig. Det er dessverre sikkert noen som går fem på og kjøper produktene hun reklamerer for. Mange unge. Som sagt, det burde ikke være lov!

Kan hende det fungerer, men at hun ikke har brukt produktet i det hele tatt. Bloggere får betalt for å reklamere, men tror ikke de bruker eller prøver alt. Uansett drøyt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende det fungerer, men at hun ikke har brukt produktet i det hele tatt. Bloggere får betalt for å reklamere, men tror ikke de bruker eller prøver alt. Uansett drøyt!

Ikke vet jeg, men synes det er drøyt og uærlig. Man ser lett at det er samme bildet. Veldig lite troverdig. Hun kunne da brukt 2 forskjellige bilder i det minste. Folk er jo ikke dumme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia

Herlig! Si i fra om du får svar :)

Normalt sett svarer de ikke tips, men man kan jo håpe det dukker opp et sutreinnlegg fra Anna etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan kritisere henne for mye rart, men akkurat flyttingen er bare tøft gjort! Barna tar overhodet ikke skade av det, og det blir nok en opplevelse for alle. Selvfølgelig vil det være tøft i begynnelsen, det ville det nok om hun flyttet innad i Norge også. Men det er en erfaring hun vil ha godt av.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste frykt: at et betydelig antall av dagens unge skal være tobarnsmødre i en alder av 17. Blogging er jo fremstillingen av en slags "glamorøs" hverdag. De fleste 17-åringer har ikke råd til å være alenemødre til to barn, eie egen bolig, kjøpe hva de vil av klær, ikke ha jobb, droppe ut av vgs på ubestemt tid, eller å reise til Kypros i et år. Man får bare håpe at dagens unge ikke tror at dette er veien til rikdom og lykke, for sannheten er jo at de aller færreste blogger lykkes.

Hvorfor akkurat Mammatilmichelle lykkes er for meg et mysterium. Hun er ikke bedre enn andre mammabloggere; om noe er hun verre. Hun skriver svært dårlig, stoffet er ikke interessant og språket florerer med skrivefeil av ulike slag. Hun er svært ung til å være tobarnsmor, men fremstiller virkeligheten som en slags lykkeboble hvor hun bare skryter over hvor snille og perfekte barna er. Hun har det ikke i seg å møte noen som helst form for kritikk eller tilbakemelding, og våger ikke å ha mer enn ca. 5 Instagrambilder ute samtidig. Hun er veldig selvforherligende og omtaler seg selv som særdeles moden, og ingen kan komme henne i møte med beviser på at det hun driver med faktisk er relativt umodent og barnslig, slik som å legge opp til spekulasjoner stadig vekk for deretter å legge ut sutreinnlegg på bloggen (det å legge opp til spekulasjoner om barnefaren var vel det drøyeste). Og nå kommer det frem at reklamen hun driver er redigert, og det på det slappeste viset noensinne ved å justere tannfargen på det originale smilebildet. Ingen hadde sikkert oppdaget det om hun hadde tatt to ulike bilder av munnen sin, men å bruke det samme er jo ren idioti.

I det minste snakker hun litt i det siste innlegget sitt om hvordan hun gleder seg til at Michelle skal få være i fred, uten at folk skal rope navnet hennes eller ta bilde av henne. Hun erkjenner at dette er hennes egen feil, men det hjelper jo lite når hun garantert fortsetter bloggingen med heftig overeksponering av barna når de returnerer til Norge...

Tror virkelig den frykten din er ubegrunnet ;) Greit at bloggere har stor påvirkningskraft, men det får da være måte på.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste innlegget nå har hun begynt å vurdere og finne barnehage til jenta.... En fornuftig beslutning, spør du meg!

Det er jo ikke noe nytt, dette har hun nevnt flere ganger FØR hun flyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror virkelig den frykten din er ubegrunnet ;) Greit at bloggere har stor påvirkningskraft, men det får da være måte på.

Mulig, men Instagram-kommentarene er skremmende lesestoff.

Hvor mange måneder er William??? Skal skrive skole opp gave om deg!!!PS elsker bloggen

Gratulerer så masse med prinsessa! Håper Michelle for en fantastisk dag!☀ broren min skal ha selskap i dag, så da får vi feire litt Michelle også!!

Du har verdens fineste unger og jeg ville bare si at du er den jeg liker best deg i bloggerne og at du er så pennnnnnnn☺☺ 

Verdens kjønneste Michelle og Williameg og e fra Stavanger og e faktisk også i Kristiansand nåhar alltid hatt lyst å møte deg og ein av vennene mine har detMarie på vg lista men håper veldig du ser denne kommentaren og legger merke til den @stavangermamma for jeg vil møte deg ein dag og vi kan også snakkes jeg har også ein historie om meg som du kunne fått vite for jeg har ikkje et normalt liv moren min døde også når eg va 5årog du e selve idolet mitteg har drømt om at du kunne vert ein slaks filletante for meg for du e ein fantastisk dame som e urolig god som greier å ha 2 unger eg seie bare fantastiskdet må jo ha vert vanskelighilsen stine

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det er nå typisk unge jenter å dyrke idoler, samme type kommentarer finner man på instagramkontoene til mange norske kjendiser. Jeg er enig i at bloggere påvirker på mange områder (kroppsfokus, kosthold, utseende, klær osv), men akkurat dette med å få barn tidlig tror jeg ikke. De fleste 16-18 åringer klarer å bruke hode litt, selv om det alltid vil være noen som er tidlig ute.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler sterkt på at unge jenter får barn tidlig pga en blogg... Ungjenter har dyrka idoler i mange tiår, betyr ikke at dem blir som idolet for det.

Endret av Bootybuilder
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er hun sammen med ned til Kypros? I dag skrev hun "vi". Er det mamma? Barnefaren? Hvem tar bilder?

Moren er på besøk :)

(Men "vi" på september 1st innlegget kan være Michelle.. tipper det ofte er Michelle eller selvutløser som stort sett tar bildene av Anna)

Endret av Alvea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er hun sammen med ned til Kypros? I dag skrev hun "vi". Er det mamma? Barnefaren? Hvem tar bilder?

Moren hennes kom her om dagen, skal hjelpe henne å komme i orden der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...