Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva slags artikkel er det hun syter og klager over på bloggen nå!?

Lurer jeg også på! Igjen sier hun kun a og ikke b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så dritt lei dette "hvem er barnefaren" snakket! HERREGUD se til å få det overstått! Takk gud for at det skal vises på bloggerne i kveld så hun endelig kan holde kjeft om det.

Og hvor naiv er hun? Hvis hun sitter og snakker til media om hvem barnefaren er, og sier de ikke skal skrive det. SELVFØLGELIG gjør de det da. Såpass langt burde hun tenke og. Da skulle man trodd det var bedre å holde kjeft om det og vente til det kommer ut på bloggerne i kveld :roll:

Forstår heller ikke hvilken artikkel hun snakker om?? Har søkt på nettet men finner ingenting. Eneste en på side2 som er lagt ut for 2 dager siden. Men der står det jo bare ting som allerede er sakt på bloggen hennes om faren. At han er en fin og flink pappa eller noe i den duren, og at han skal flytte utenlands osv. Og at det skal avsløres på bloggerne i kveld.. Skjønner ingenting jeg :klo: Hvis det er den artikkelen, hva er det å hisse seg så opp over??

Endret av Sitronmelis
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som dette barnefar snakket er over (forhåpentligvis) og snakket om hun og Kevin er over, så legger hun vel opp til nye spekulasjoner snart.

"Jeg er morgen kvalm og ømme pupper. Hva kan det være?"

"I dag skal jeg ta en graviditetstest"

Jeg gidder ikke å si om jeg er gravid eller ikke. Det får folk gjette seg til selv.

Endret av Savannah87
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk, i kjent stil er det ikke sikkert vi får vite hvem faren er i kveld heller. Man kan aldri vite med henne ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Etter all denne jævla hintingen og spekulasjonene, så kom det fram til slutt. Was about time!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det har blitt skrevet flere ganger, Mathjis.

Hvem er denne Mathijs da? En hun har skrevet om tidligere på bloggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er exen hennes :) Har skrevet og lagt ut spørsmålsrunde med han før mener jeg å huske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen hennes. De var sammen på Unge Mødre tidligere. Det er ingen bombe. Ungen er kliss lik ham ;) Noen lurte kanskje før babyen ble født men de fleste som har sett pappaen skjønte hvem det var med en gang ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

William er såpass lik faren sin at det aldri var noen tvil da jeg så de første bildene av William. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var han Jan jeg, syntes William lignet på han da jeg så dem på unge mødre (den siste sesongen som gikk nå, men før William ble unnfanget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan lure på hvor verdifullt Anna synes det var å "avsløre" faren på direktesendt TV, med tanke på at at Marnas grillfest og Kristins stippekurs ble viet sånn cirka dobbelt så mye skjermtid hver. Tror hun hadde tjent mer på å avsløre det på bloggen når det stormet som verst, før folk hadde tid til å sammenligne ungen med potensielle fedre (ganske åpenbart hvem som var faren når du først så det). Hvorfor snakker forresten ikke faren norsk? Jeg har en venn som kom fra Somalia for mindre enn et år siden, og han snakker så godt som flytende norsk allerede.(?)

Endret av lenebu
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...