Sitronmelis Skrevet 4. juni 2015 #1001 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Herregud jeg kjenner jeg blir ordentlig sint! Hun skriver SÅ MANGE sutreinnlegg om spekulasjoner og ditten og datten når hun helt og holdent legger opp til det selv! For å så få masse sympati og støtteerklæringer og alle som spekulerer og sier henne i mot, nei de er bare store stygge netttroll og en haug med mobbere. Fy fader for en umoden jente hun er! ALT for Pr og oppmerksomhet sier jeg.... Fytti katta jeg blir kvalm. Endret 4. juni 2015 av Sitronmelis 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 4. juni 2015 #1002 Del Skrevet 4. juni 2015 vulvaglans Dere kan meg umulig være seriøse når dere sier dere ikke lærte dette på skolen :o har vi så dårlig undervisning i Norge? Haha jeg visste hva det er, men jeg har aldri lært det på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 4. juni 2015 #1003 Del Skrevet 4. juni 2015 Herregud jeg kjenner jeg blir ordentlig sint! Hun skriver SÅ MANGE sutreinnlegg om spekulasjoner og ditten og datten når hun helt og holdent legger opp til det selv! For å så få masse sympati og støtteerklæringer og alle som spekulerer og sier henne i mot, nei de er bare store stygge netttroll og en haug med mobbere. Fy fader for en umoden jente hun er! ALT for Pr og oppmerksomhet sier jeg.... Fytti katta jeg blir kvalm. All PR er god PR, visstnok. Har ikke sett alle episodene av Bloggerne, men synes jeg så en plass at hun var veldig opptatt av å alltid ligge på første plass på blogglisten, og det får hun ganske bra til nå som hun driver med alle disse stuntene og påfølgende sutreinnlegg når stuntene genererer oppmerksomhet. Får en til å lure på hvordan hun skal generere PR fra Kypros. Jeg har en følelse av at lesertallet kommer til å synke når hun drar til utlandet, ettersom hver dag kommer til å bli mer eller mindre lik, folk kommer i mindre grad til å føle at hennes liv reflekterer deres eget og antallet kjendiser hun kan florere med kommer til å synke drastisk. Mulig jeg tar feil, men jeg tviler på at X antall sponsorer ønsker å betale porto helt til Kyrpos for at hun skal reklamere for deres produkter, når det finnes et stort antall andre blogger med lignende antall lesere som de heller kan reklamere hos. Men blir spennende å se. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 4. juni 2015 #1004 Del Skrevet 4. juni 2015 Sorry, men hun irriterer meg bare mer og mer! Makan til pr kåt dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. juni 2015 #1005 Del Skrevet 4. juni 2015 Anna bekreftet at det ikke var noe forhold mellom henne og Kevin, og når de skulle møte "fansen" (som bestod av prepubertale barn) ble de enige om at de skulle si "ingen kommentar" på spørsmål om forholdet deres. Det samme gjorde de senere ovenfor media, og når en deltaker på finalefesten spurte Anna om det bare var PR kom Kevin til unnsetning og veiledet henne vekk fra situasjonen. Med andre ord, ja: det var bare PR. Det var så kleint å se på da hun skulle møte fansen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 4. juni 2015 #1006 Del Skrevet 4. juni 2015 Det var så kleint å se på da hun skulle møte fansen!! Ekstremt! Jeg reagerte også på alderen til fansen. De virket ekstremt unge, og det er litt skremmende om de skal ha henne som forbilde, ift. at å bli gravid som 14-åring er noe å hige etter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 4. juni 2015 #1007 Del Skrevet 4. juni 2015 http://www.tv2.no/2015/06/04/underholdning/anna-rasmussen/mamma-til-michelle/7000788 "Nå tror folk at vi er sammen. Jeg har skikkelig dårlig samvittighet. Det var ikke planen å tulle med det." "Jeg sitter med følelsen av å ha lurt noen selv om det aldri var meningen." Seriøst? Går det an å bli mer umoden? Hun er "bare" 18 og ung og dum, men altså. Jeg synes hun ter seg som en 14-åring. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 5. juni 2015 #1008 Del Skrevet 5. juni 2015 http://www.tv2.no/2015/06/04/underholdning/anna-rasmussen/mamma-til-michelle/7000788 "Nå tror folk at vi er sammen. Jeg har skikkelig dårlig samvittighet. Det var ikke planen å tulle med det." "Jeg sitter med følelsen av å ha lurt noen selv om det aldri var meningen." Seriøst? Går det an å bli mer umoden? Hun er "bare" 18 og ung og dum, men altså. Jeg synes hun ter seg som en 14-åring. "Det var ikke planen å tulle med det" Hun legger ut bilde hvor det står "finally official" hun hevder også at hun var full. Men om det ikke var meningen å tulle med det ville hun vel slettet det med en gang hun våknet dagen etter for å så beklage gjennom bloggen? Det blir så fryktelig åpenbart at hun bare ønsker PR. Spesielt når hun nå i etterkant skal syte og være lei seg over at folk blir sinte. Klart blir folk lei av at hun legger opp til spekulasjoner og kommer med dårlige unnskyldninger. Makan til umoden jente. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 5. juni 2015 #1009 Del Skrevet 5. juni 2015 http://www.tv2.no/2015/06/04/underholdning/anna-rasmussen/mamma-til-michelle/7000788 "Nå tror folk at vi er sammen. Jeg har skikkelig dårlig samvittighet. Det var ikke planen å tulle med det." "Jeg sitter med følelsen av å ha lurt noen selv om det aldri var meningen." Seriøst? Går det an å bli mer umoden? Hun er "bare" 18 og ung og dum, men altså. Jeg synes hun ter seg som en 14-åring. Hele poenget var å "lure" folk, ikke rart leserne reagerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 5. juni 2015 #1010 Del Skrevet 5. juni 2015 Til alle uvitende der ute, vær så god http://side2blogg.blogg.no/?url=http://underlivet.blogg.no/1433334852_blogger_mammatilmiche.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 5. juni 2015 #1011 Del Skrevet 5. juni 2015 Til alle uvitende der ute, vær så god http://side2blogg.blogg.no/?url=http://underlivet.blogg.no/1433334852_blogger_mammatilmiche.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justinbieberno Skrevet 5. juni 2015 #1012 Del Skrevet 5. juni 2015 Og så kom innlegget hvor hun leker uskyldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 5. juni 2015 #1013 Del Skrevet 5. juni 2015 Unnskyld, jeg måtte bare klikke meg inn Hun skylder nærmest på pressen på at folk trodde at hun og K var et par. Ja vel da, pressen som la ut instagrambildet sikkert også haha! Også sier hun at leserne får svar på noe de har lurt på... "hva kan det være?" avslutter hun med. Det blir akkurat det samme om og om igjen. "Se på kveldens episode for å se om jeg er sammen med Kevin... Gjett hvaaaa!? jeg var ikke sammen med Kevin likevel!" "Se på kveldens episode for å få svar på NOE dere lurer på... Gjett hvaaaa?! jeg sier det ikke likevel" osv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 5. juni 2015 #1014 Del Skrevet 5. juni 2015 Unnskyld, jeg måtte bare klikke meg inn Hun skylder nærmest på pressen på at folk trodde at hun og K var et par. Ja vel da, pressen som la ut instagrambildet sikkert også haha! Også sier hun at leserne får svar på noe de har lurt på... "hva kan det være?" avslutter hun med. Det blir akkurat det samme om og om igjen. "Se på kveldens episode for å se om jeg er sammen med Kevin... Gjett hvaaaa!? jeg var ikke sammen med Kevin likevel!" "Se på kveldens episode for å få svar på NOE dere lurer på... Gjett hvaaaa?! jeg sier det ikke likevel" osv. Misliker den jenta bare mer og mer. Ikke skjønner jeg hvorfor noen gidder å lese bloggen og ikke skjønner jeg hvordan hun kan lage sutreinnlegg når hun selv legger så jævlig opp til spekulasjoner! Så ikke legg ut bilder av du og Kevin hvis du ikke vil folk skal spekulere. Hjelpes meg! Er det rart folk reagerer liksom? Legger ut små hint hele tiden, og ikke gidder hun si noen ting. Jeg skjønner hun vil tjene penger og ligge på topplisten (i get that) men dette her blir for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 5. juni 2015 #1015 Del Skrevet 5. juni 2015 Skjønner ikke at han ene faren heller vil flytte utenlands i årevis, når han har et barn han skal ha et forhold til?! Da er jo det toget gått liksom? Virker merkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camiols Skrevet 5. juni 2015 #1016 Del Skrevet 5. juni 2015 At folk gidder å bruke tiden sin på å diskutere andre sitt liv og valg er faktisk helt latterlig. Sitter bak skjermen sin og dømmer andre og diskuterer andre. At folk gidder å bruke tid på det! Skaff dere heller en hobby, istedet for å diskutere andre sitt liv 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 6. juni 2015 #1017 Del Skrevet 6. juni 2015 At folk gidder å bruke tiden sin på å diskutere andre sitt liv og valg er faktisk helt latterlig. Sitter bak skjermen sin og dømmer andre og diskuterer andre. At folk gidder å bruke tid på det! Skaff dere heller en hobby, istedet for å diskutere andre sitt liv Hvorfor er alle innleggene som er skrevet etter 24:00 på Rampelys så atale? Er det alkoholen som snakker, eller hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. juni 2015 #1018 Del Skrevet 6. juni 2015 At folk gidder å bruke tiden sin på å diskutere andre sitt liv og valg er faktisk helt latterlig. Sitter bak skjermen sin og dømmer andre og diskuterer andre. At folk gidder å bruke tid på det! Skaff dere heller en hobby, istedet for å diskutere andre sitt liv Forumet heter RAMPELYS. Klikk deg ut herfra og inn på et annet forum (myyye å velge i) om du synes det aom diskuteres her ikke interesserer deg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 6. juni 2015 #1019 Del Skrevet 6. juni 2015 Synes det var litt morsomt da PH Isabel (siste episoden av Bloggerne) spurte om de var sammen og da sa hun nei. Da sa Isabel "er det kun pga PR da?" Da sa Anna ingenting. Selvfølgelig er det PR. Sier seg jo litt selv. De kunne bare sagt med en gang "nei, vi er ikke kjærester" og ferdig med det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 6. juni 2015 #1020 Del Skrevet 6. juni 2015 Får en til å lure på hvordan hun skal generere PR fra Kypros. Jeg har en følelse av at lesertallet kommer til å synke når hun drar til utlandet, ettersom hver dag kommer til å bli mer eller mindre lik, folk kommer i mindre grad til å føle at hennes liv reflekterer deres eget og antallet kjendiser hun kan florere med kommer til å synke drastisk. Mulig jeg tar feil, men jeg tviler på at X antall sponsorer ønsker å betale porto helt til Kyrpos for at hun skal reklamere for deres produkter, når det finnes et stort antall andre blogger med lignende antall lesere som de heller kan reklamere hos. Men blir spennende å se. Det tviler jeg på. For det første tror jeg ikke lesertallet kommer til å synke, snarere tvert imot. De fleste synes nok det er spennende at hun flytter til kypros, og selv om dagene kanskje blir like, så vil de fortsatt være annerledes enn det folk er vant med. Hun bor i en villa ved havet, med eget svømmebaseng(?). Selvsagt synes folk det er spennende å følge med noen som flytter til Kypros. Ikke tror jeg dagene kommer til å være like heller. Dessuten, er de ikke det når hun bor her i Norge også? Hva er det hun gjør som er så fryktelig spennende? Leverer Michelle i barnehagen, tar William med på en café og møter en veninne, tar ungene med på lekeland eller en tur i skogen, reiser på en og annen event til Oslo eller en ferietur - det er ikke stort mer enn det. Når det gjelder sponsorer, tror jeg ikke ting vil forandre seg. Og "betale porto helt til kypros" er jo egentlig ikke noe problem, og bare lommerusk i forhold til hva de tjener på reklamene hennes (og i forhold til hva hun tjener). Andre bloggere som har bodd en tid i utlandet, har sagt at samarbeid med sponsorer og slikt har gått som normalt (eksempel, Eirin Kristiansen bodde et halvt år i New York, og svarer på spørsmål angående sponsorer og New York i dette innlegget: http://eirinkristiansen.blogg.no/1387470476_svar_p_ukens_sprsml.html ). Og mammatilmichelle er en betraktelig større blogger enn Eirin Kristiansen, så sponsorene vil nok være interessert i henne på kypros også. Dessuten, nå vet ikke jeg hva Anna får tilsendt av sponsorprodukter i posten, men det hun reklamerer for i egne inlegg er ihvertfall ikke store greiene. Barberhøvler og slikt klarer de sikkert å spandere porto på til kypros, det koster ikke all verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg