Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stringfellow1

Hvorfor gidder dere egentlig å følge med på denne bloggen?

Det skjønner jeg rett og slett ikke. Er det bare jeg som finner bloggen hennes gørr-kjedelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Hvorfor gidder dere egentlig å følge med på denne bloggen?

Det skjønner jeg rett og slett ikke. Er det bare jeg som finner bloggen hennes gørr-kjedelig?

Samme lurer jeg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det fedrene skal? Borte et helt år?

Militæret, regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Militæret, regner jeg med.

Det stemmer vel ikke? Dessuten er det jo ho som skal være vekke ett helt år. Ikke de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer vel ikke? Dessuten er det jo ho som skal være vekke ett helt år. Ikke de? 

Alle tre skal være borte et helt år såvidt jeg har skjønt.

En av fedrene skal i militære, han andre på skole (folkehøyskole tror jeg).

Så når ingen av fedrene kom til å være i nærheten, så bestemte Anna seg for å "benytte sjansen" å dra bort et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når ingen av fedrene kom til å være i nærheten, så bestemte Anna seg for å "benytte sjansen" å dra bort et år.

Skjønner.

Kjenner jeg føler meg veldig komfortabel med at min egen, lille familie lever et A4-liv med faste, trygge rammer for barna, når jeg leser sånt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, høres bare litt rart ut...de må jo komme hjem noen turer selv om de er i militæret/skole.... Så da får de ikke sett barna sine på ett helt år da (med mindre de drar til syden...). Jaja, jeg bryr meg ikke så veldig , bare lurte litt på akkurat dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner.

Kjenner jeg føler meg veldig komfortabel med at min egen, lille familie lever et A4-liv med faste, trygge rammer for barna, når jeg leser sånt.

Det er da ikke Annas feil at fedrene skal bort. Og en av dem har faktisk ikke så mye velg. Selv om man sier at man ikke vil i førstegangstjenesten, er det noen av dem som må.

Jeg forstår ikke helt poenget med den siste kommentaren. Det at fedrene må bort et år gjør dem ikke til dårlige foreldre..

Ok, høres bare litt rart ut...de må jo komme hjem noen turer selv om de er i militæret/skole.... Så da får de ikke sett barna sine på ett helt år da (med mindre de drar til syden...). Jaja, jeg bryr meg ikke så veldig , bare lurte litt på akkurat dette.

Rart ut? Hvorfor høres det rart ut å måtte i førstegangstjeneste?

Synes du det er rart med dem som jobber i skip, og er borte to uker omgangen også?

Anna tjener mer enn den gjennomsnittlige voksne nordmannen. Jeg tviler på at det blir et problem å betale for flybillettene til fedrene for at de skal få se barna sine. 

Les bloggen før dere uttaler dere, da blir det mye lettere å diskutere!

Anna har sagt på bloggen at fedrene skal komme på besøk, og hun skal også besøke fedrene iløpet av året såvidt jeg har forstått.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Anna skrev selv om at Ms pappa skal reise vekk i militæret, mens Ws pappa skal reise for å sdudere. Så ungene mister regelmessig kontakt med fedre uansett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg er da ganske sikker på at Anna kommer til å reise på besøk til Norge med barna noen ganger i løpet av det året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver så vanvittig mye at jeg orker ikke lese alt.

Men skal hun bo ett år på kypros eller bo der lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver så vanvittig mye at jeg orker ikke lese alt.

Men skal hun bo ett år på kypros eller bo der lenge?

Såvidt jeg har oppfattet, er det kun ett år.

I det nyeste innlegget, forteller hun om at hun ble oppringt av vg (tror jeg) og spurt om hun snakket med Michelle om sex. I samme innlegg forteller hun at hun ikke visste hva vulva og glans var før hun googlet. Er det virkelig normalt å være, ikke bare 18, men tobarnsmor og ikke å vite hva vulva og glans er?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det nyeste innlegget, forteller hun om at hun ble oppringt av vg (tror jeg) og spurt om hun snakket med Michelle om sex. I samme innlegg forteller hun at hun ikke visste hva vulva og glans var før hun googlet. Er det virkelig normalt å være, ikke bare 18, men tobarnsmor og ikke å vite hva vulva og glans er?

Jeg vil vel anta det er sånn hun ble mor...

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Haaploes

Skjønner.

Barna er jo ikke vant til å bo sammen med fedrene sine uansett, så spørsmålet er hvor forskjellig hverdagen deres egentlig blir. Jeg forstår veldig godt at Anna vil at barna skal få et inntrykk av den andre halvdelen av henne som ikke er norsk også. At du (og din familie) hadde vært ukomfortable med en slik situasjon betyr ikke at Anna og hennes familie trenger å være/bli det.

Det er ofte billigere å fly utenlands enn å fly innenlands i Norge, og jeg antar det er ting Anna har snakket med fedrene om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hun ikke føler hun trenger å vite hva en vulva er skremmer meg. Man kan vel egentlig ikke bli for opplyst når det kommer til sitt eget kjønnsorgan? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Hvorfor i all verden ville de hun skulle snakke med Michelle om sex? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...