Rosenrød Skrevet 28. november 2014 #781 Del Skrevet 28. november 2014 Tenkte det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 28. november 2014 #782 Del Skrevet 28. november 2014 Nei det har hun ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. november 2014 #783 Del Skrevet 29. november 2014 ja hun fødte for 1 min siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 29. november 2014 #784 Del Skrevet 29. november 2014 Har hørt at 3 mann allerede er på vei alt jeg 👅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. desember 2014 #785 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg prøvde å lese den bloggen, men den inneholdt så mange grusomme skrivefeil og dårlig grammatikk! Har hun ikke fullført ungdomsskolen? Anonymous poster hash: 5a769...ba5 Jeg synes jeg husker et innlegg hun skrev der hun skrev at hun har noe dysleksi. Korriger meg gjerne om jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 2. desember 2014 #786 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Ryddet for diskusjon av barn, samt svar til dette. Irrlys, mod. Endret 5. desember 2014 av irrlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pølsebrød Skrevet 2. desember 2014 #787 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) . Endret 2. desember 2014 av pølsebrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 5. desember 2014 #788 Del Skrevet 5. desember 2014 Måtte le litt av det desemberinnlegget hvor hun skriver at "Det er ingenting som minner meg mer om desember og jul en Jul på Månetoppen" og nå kan hun dele det med Michelle. Det er jo litt spesielt når mor og datter er så nære i alder at de vokser opp med det samme barne-tv-programmet... 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 5. desember 2014 #789 Del Skrevet 5. desember 2014 Hun har så ekstremt dårlig rettskriving at jeg rett og slett grøsser noen ganger... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 5. desember 2014 #790 Del Skrevet 5. desember 2014 Måtte le litt av det desemberinnlegget hvor hun skriver at "Det er ingenting som minner meg mer om desember og jul en Jul på Månetoppen" og nå kan hun dele det med Michelle. Det er jo litt spesielt når mor og datter er så nære i alder at de vokser opp med det samme barne-tv-programmet... Vokste opp med dette jeg også, jeg er 26, så da på disse juleprogrammene når jeg var yngre også. Min datter er 3,5. Synes denne nettmobbingen er til å spy av. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 5. desember 2014 #791 Del Skrevet 5. desember 2014 Hun har så ekstremt dårlig rettskriving at jeg rett og slett grøsser noen ganger... Må vær forferdelig å bruke så mye energi på å irritere seg slik over andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 5. desember 2014 #792 Del Skrevet 5. desember 2014 Vokste opp med dette jeg også, jeg er 26, så da på disse juleprogrammene når jeg var yngre også. Min datter er 3,5. Synes denne nettmobbingen er til å spy av. Jeg syntes ikke det er nettmobbing. Jeg er enig i at de som skriver at hun er en dårlig mor og at det er synd på barnet henens går over streken, men dette var bare en observasjon. PS: Du så på barneTV til du ble 14 år? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 5. desember 2014 #793 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg syntes ikke det er nettmobbing. Jeg er enig i at de som skriver at hun er en dårlig mor og at det er synd på barnet henens går over streken, men dette var bare en observasjon. PS: Du så på barneTV til du ble 14 år? ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 5. desember 2014 #794 Del Skrevet 5. desember 2014 ??? Altså, du kan ikke lese? Slutter setningen der i ditt hodet? Les resten.... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 5. desember 2014 #795 Del Skrevet 5. desember 2014 Da tror jeg du bør gå igjennom hvordan du ordlegger deg. Du skriver da at du må le av det og det, hun er dårlig mor osv. Jeg synes det er dårlige holdninger. jeg skrev "Jeg er enig i at de som skriver at hun er en dårlig mor og at det er synd på barnet henens går over streken." Tror du har litt vondt i viljen jeg... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 5. desember 2014 #796 Del Skrevet 5. desember 2014 jeg skrev "Jeg er enig i at de som skriver at hun er en dårlig mor og at det er synd på barnet henens går over streken." Tror du har litt vondt i viljen jeg... Fortsatt drøyt spørr du meg. Er du en perfekt mor selv? Fatter ikke at man kan tillate seg selv å hetse andre for morsroller og jeg vet ikke hva på nett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 5. desember 2014 #797 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Fortsatt drøyt spørr du meg. Er du en perfekt mor selv? Fatter ikke at man kan tillate seg selv å hetse andre for morsroller og jeg vet ikke hva på nett. Jeg hetser henner ikke, du har bestemt deg for å misforstå eller? Jeg skrev at jeg syntes det er drøyt det jeg har sett i andre tråder her inne, at folk blant annet har har kalt henne en dårlig mor... Jeg er for ente gang IKKE enig med de som påstår dette. Dette vet vi ingenting om og dette er netthets. men jeg syntes det er litt artig/pussig/rart at de tilhører samme TV-generasjon, fordi aldersforskjellen mellom dem ikke er så stor. Dette var ikke ment som hets mot Anna og jeg ser ikke hvordan du kan tro det. Endret 5. desember 2014 av Zereta 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 5. desember 2014 #798 Del Skrevet 5. desember 2014 ..hva er greia med bruken av uttrykket "i og med"? Spesielt i unge mødre på tv sier hun det i omtrent annenhver setning. Fryktelig irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 5. desember 2014 #799 Del Skrevet 5. desember 2014 Ryddet for personangrep + svar. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 5. desember 2014 #800 Del Skrevet 5. desember 2014 På instagram er det blitt laget MANGE fansider også Michelle fanside. På noen av disse kontoene er det bilder av Michelle fra hun var baby med mange flere bilder som har blitt postet på bloggen og IG-kontoen til Anna. Vanligvis engasjerer jeg meg ikke i bloggdebatter å slikt, men dette syntes jeg var i det drøyeste laget. Får intrykket av at Anna ikke har kontroll på hvor hennes private bilder av hennes datter havner. Håper du tar tak i det om hun ikke allerede gjør det! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg