AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Jeg er en jente på 21 som bor i studentkollektiv med tre kjekke gutter. Etter en tid ble de alle pulekompiser, og de vet om hverandre. Nå vil en av dem noe mer. Jeg er ikke uinteressert, men synes det vil være litt rart i og med at jeg har pult på kameratene hans i flere måneder. Selv sier han det er helt ok, og at han ikke har noe i mot å dele meg. På den ene siden mange jenters drøm, kanskje. Men på den andre siden føles det litt sært å. Bør jeg ta for meg mens jeg kan og la moral være moral, eller bør jeg heller bakke ut av denne ordningen? Anonymous poster hash: f6024...bac
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Jeg er en jente på 21 som bor i studentkollektiv med tre kjekke gutter. Etter en tid ble de alle pulekompiser, og de vet om hverandre. Nå vil en av dem noe mer. Jeg er ikke uinteressert, men synes det vil være litt rart i og med at jeg har pult på kameratene hans i flere måneder. Selv sier han det er helt ok, og at han ikke har noe i mot å dele meg. På den ene siden mange jenters drøm, kanskje. Men på den andre siden føles det litt sært å. Bør jeg ta for meg mens jeg kan og la moral være moral, eller bør jeg heller bakke ut av denne ordningen? Anonymous poster hash: f6024...bac Hva slags kjæresteforhold ville det blitt? Dersom det ikke føles greit for deg, synes jeg ikke at du skal gjøre det. Anonymous poster hash: 9371e...d74
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Dersom det ikke er noe problem for ham, og heller ikke for deg, så synes jeg du skal gå for det Litt dumt å backe ut av hele ordningen kanskje? Anonymous poster hash: de0e4...86a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå