Gå til innhold

Dere som har sendt pakke i postoppkrav hos posten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid har det tatt før dere fikk pengene deres? I dag har det gått en uke fra hun hentet ut pakken sin, kjenner jeg blir utålmodig..

Anonymous poster hash: cdbc3...d08
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 14 dagers hentefrist, så det kan ta enda en uke før du får pengene dine. Regner med at overføringen av pengene også vil ta litt tid...

AnonymBruker
Skrevet

Har pleid å bli overført fra posten dagen etter at pakken er utlevert. :)

Ring posten og oppgi sporingsnr. og spør da vel.

Anonymous poster hash: 7def8...583

AnonymBruker
Skrevet

Ringte posten i dag, da pakken min ble hentet ut for 11 dager siden. Ble informert om at de holdt på å oppgradere datasystem, og at det var kraftige forsinkelser i overføring, men at det ble jobbet på spreng for å få fikset dette.

Jeg kunne regne med å få utbetalt mine penger i dag ca, så vil tro det kanskje tar et par dager til for deg.

Anonymous poster hash: 68d34...71b
AnonymBruker
Skrevet

Ringte posten i dag, da pakken min ble hentet ut for 11 dager siden. Ble informert om at de holdt på å oppgradere datasystem, og at det var kraftige forsinkelser i overføring, men at det ble jobbet på spreng for å få fikset dette.

Jeg kunne regne med å få utbetalt mine penger i dag ca, så vil tro det kanskje tar et par dager til for deg.

Anonymous poster hash: 68d34...71b

Åh, tuuusen takk for informasjonen :) er bare så greit å vite at alt er i orden! takk for at du tok deg tid :)

AnonymBruker
Skrevet

Har lurt på det samme, da jeg har vært vant med at overføring fra Posten etter henting av pakke sendt i oppkrav bare har tatt en virkedag, maks to. Satser på at mine penger også kommer snart :)

Anonymous poster hash: 9625a...a45
Skrevet

Hvor lang tid har det tatt før dere fikk pengene deres? I dag har det gått en uke fra hun hentet ut pakken sin, kjenner jeg blir utålmodig..

Hei.

Normalt kan det ta 5-7 virkedager før pengene er på din konto. Helg og helligdager telles ikke som virkedager i en slik sammenheng. :)

Skrevet

Til meg tok det tre hverdager fra "kunden" hadde hentet pakken sin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...