AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Flere som har dette? Typen min har visst det og det er noe av det rareste jeg har vært borti! Hver gang han ser bomull blir han helt "neeineinei, hold det unna meg!" Han sier det er konsistensen, klarer ikke å se bomullsdott bli revet i to for eksempel, da blir han helt gal og må forlate rommet Anonymous poster hash: 44fc9...3a7
Gjest Gaea Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Ikke akkurat med bomull - det er jo bare mykt og lager ingen lyd. Men jeg er helt lik med isopor, det er helt jævlig.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Nei, bare rent bomull! Ellers hadde han jo vært helt ferdig å, isopor ja! Sikkert samme grekerne tenker jeg! Haha :D Anonymous poster hash: 44fc9...3a7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Har en venninne som ikke er særlig glad i bomull, hun sier det knirker så fælt. I liket med å gå på kram snø, da knirker det under skoene Heldigvis for henne er det ikke så mye snø her vi bor Anonymous poster hash: b7adf...020
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 En venninne av meg er også sånn hun får helt panikk om jeg bare snakker om bomull! Anonymous poster hash: a2bfc...f16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå