AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Hva synes folk om det egentlig? Har bestillt time, og skal ta i høyre brystvorte nå på fredag, gleder meg!Anonymous poster hash: 0bb6a...224
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 syns det ser litt pussig ut under klær, ser ut som om vedkommende har tre brystvorter. Og når man tar den ut så gjør arrvevet ofte at den brystvorten stikker lengre ut enn den andre. Anonymous poster hash: 42eff...938
Gjest Lille-pus Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Personlig synes jeg at det må være helt opp til den enkelte, men at jeg ikke har noen preferanse for piercinger av noe slag. - hverken her eller der på kroppen, hverken hos hankjønn eller hunkjønn.
lillbilly Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 syns det ser litt pussig ut under klær, ser ut som om vedkommende har tre brystvorter. Og når man tar den ut så gjør arrvevet ofte at den brystvorten stikker lengre ut enn den andre. Anonymous poster hash: 42eff...938 Nå har ikke jeg piercing i brystvorten, og skal heller ikke ha det. Er alt for glad i puppene mine og det de kan være med på til at jeg ville risikere det. Men jeg har navlepiercing, og når jeg tok den så sa han som gjorde det at dersom jeg kom til å ta den ut, så burde jeg komme tilbake til de og la de gjøre det, slik at de kunne bidra til å hindre arrvev siden det ville lukke seg igjen. Mulig det gjelder bare navle og ikke i puppen...
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Jeg har hatt piercing i nippelen en periode, før jeg tok den ut. Den høyre nippelen min stikker absolutt ikke lenger ut enn den andre Jeg holdt på med kjæresten min da jeg tok den, og brydde meg veldig lite om hva folk synes. Det var jo kun en person som skulle se den. Mine venninner visste om det, og jeg hadde vist de. Men ble litt lei etter hvert av at den hekta seg litt i ting osv, så tok den ut. Anonymous poster hash: b926b...fd1
Chifru Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Har selv hatt det, og måtte ta den ut etter 2 år pga operasjon. Har så ABSOLUTT ikke en nippel som stikker lengre ut enn den andre, så det er nok bulls***! Om du vil ta, så tar du! Ikke bry deg så mye om hva andre tenker. Bry deg heller om hva partneren din (om du har) synes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå