Gå til innhold

Intimpiercing! Og mensen tips takk!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 18 år og akkurat nå har jeg hatt mensen sammenhengende i 2,5 uke ca. Den siste måneden ca, kanskje litt mer, har jeg blødd. Har nå hatt mensen i 4-5 dager å 1-2 dager uten.

Vet ikke hvor mye det har å si, men jeg har en p-stav i armen som jeg har hatt i 7 måneder. Og itilleg så har jeg cyster på eggstokkene, og har lite erfaring med mensen, har pleid å ha det 1-3 ganger i året

Setter stor pris på forslag å noen forklaringer på dette

Og va syns folk om intimpiercinger engentlig? Er deg mange som syns at det er sexy? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har selv intimpiercing har en vertical hood. Jeg elsker den! Og alle de jeg har vært sammen med syns den har vært deilig å leke med.

Anonymous poster hash: fbd83...000

Skrevet

Jeg tok faktisk nesten akkurat, bare den er halveis vertikal og horisontal kan man vel si, hun som tok en bommet litt, men er fornøyd fordeom :)

Gjest Snuttepi
Skrevet

Mensen kan være veldig ustabil når man går på p-stav, men om det varer lenge ville jeg bestilt time hos lege for å sjekke. Eller direkte hos gyn, hvis du kan det. Da kan du få innvendig ul for å sjekke eggstokkene, siden du har cyster.

Intimpiercing synes jeg er veldig, veldig turn-off både på menn og kvinner, og mannen min er enig. Han sier at han hadde bedt meg ta den ut om jeg hadde en.

Skrevet

Mensen kan være veldig ustabil når man går på p-stav, men om det varer lenge ville jeg bestilt time hos lege for å sjekke. Eller direkte hos gyn, hvis du kan det. Da kan du få innvendig ul for å sjekke eggstokkene, siden du har cyster.

Intimpiercing synes jeg er veldig, veldig turn-off både på menn og kvinner, og mannen min er enig. Han sier at han hadde bedt meg ta den ut om jeg hadde en.

Okei, takk :) tror kanskje jeg skal gå å sjekke det for å være på den sikre siden.

Ja, folk er forskjellige, noen liker det og andre ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...