Gå til innhold

Sex med jomfru gutt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen tips til hvordan man skal gå frem annet enn å ta det rolig osv?

Jeg er ikke kjempeerfaren jeg heller. Vi er i starten av tyve årene.

Anonymous poster hash: 05ee3...2d8
Videoannonse
Annonse
Gjest Ninni90
Skrevet

Er selv jomfru så vet ikke så mye akkurat, men har hørt at man skal bare ta det som det kommer. Begynne rolig så klart. Så går resten av seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

ta det som det kommer :) det er noe med ordtaket: øvelse gjør mester :)

Anonymous poster hash: b7ad6...5d0
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen tips til hvordan man skal gå frem annet enn å ta det rolig osv?

Jeg er ikke kjempeerfaren jeg heller. Vi er i starten av tyve årene.

Anonymous poster hash: 05ee3...2d8

Jeg var jomfru til 21 selv, kjempenervøs først, spurte spørsmål her på kvinneguiden blant annet og leste masse om temaet og teknikker.. Det endte opp med at hun fikk tre så kraftige orgasmer at fingrene mine nesten brakk inni henne, og selv om jeg kom veldig fort første omgang så var jeg klar til en andre etter en kort times tid..

Point is, sex virker ekstremt skummelt inntil du faktisk har prøvd det men det er ikke så forbanna komplisert at du ikke får det til på første forsøk og innen du har hatt deg 5-10 ganger så begynner du å få teken på det hele.

Anonymous poster hash: e6adc...a06

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Ikke stress er vel cluet her TS. Ta dere for all del tid til bare å være intime med hverandre. Jeg er gutt (mann) selv og vet hvordan det er med dame for første gang. Hele kroppen er i høygir og bare den minste berøring på de riktige plassene fremkaller gåsehud og nytelse. Ikke bare få han inn i deg så raskt dere kan! Nyt hverandre først på alle måter. Husk at orgasme bare er en realtivt liten del av hele pakken. IKKE legg noen form for press på han...selv om han er klønete. Om du har litt mer erfaring så veiled ham og kommuniser med ham mens dere er igang. Det liker ferske gutter veldig godt når de er nervøse og ikke vet helt hva de skal foreta seg :)

Jeg var selv skikkelig heldig med min første dame og det satte sporene i mitt liv for hvordan jeg vil behandle damer for resten av mitt ;) Be gentle...be happy.

Bare du er snill og god med ham, vil han huske deg for evig og alltid ;)

Kose dere!

Endret av HarryDotter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...