Gå til innhold

How to be the boss!?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men å kjæresten min har det supert i senga, han har mye mer erfaring enn meg, men vet ikke hva jeg ska gjør for å ta litt over :P

Noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg og kjæresten*

Skrevet

Hva mener du med å "ta over"? Altså være domina?

Skrevet

Hva mener du med å "ta over"? Altså være domina?

Ja
Skrevet

Ja

1. Kommunikasjon.

2. Bare gjør det, og se an reaksjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Lær han å kjenne og ikke vær redd for å ta på gutten. :)

Anonymous poster hash: 11017...30d
AnonymBruker
Skrevet

Som regel finner par sin egen "rytme" i sengen. Noen er mer dominerende og noen er mer submissive og sexen er best når man tillater å enten la seg "herje" med eller dominere og la den andre gjøre det motsatte.

Ikke tenk at du skal bli X eller Y bare fordi det er det man skal gjøre eller fordi han forventer det - par som er kompatible finner sin egen dynamikk og da er man ikke redd for å eksprimentere.

Jeg vet det er gjentatt ofte men her gjelder det virkelig - vær deg selv.

Anonymous poster hash: e6ca4...a1f
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg tenker at du skal være deg selv. Prøver du å bli noe som er veldig unaturlig for deg så kan det bli vanskelig å bli det 100%. Men om du har lyst å ta på deg en rolle som du spiller litt ut og eksprimenterer med så kan du fin gjøre det. Ofte har vi sider av oss selv som vi ikke viser så ofte.

Du kan jo avtale at han skal bindes en kveld. Så kan du bølle litt og "bruke" ham til din forlystelse.. det tenner han garantert på. Og er han ulydig kan du straffe ham litt.... Han tenner garantert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...