AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 (en rosa dildo og en vibrator) Sykt flaut.. Jeg har alltid gjemt de i en komode jeg har på rommet. I en pose. Men så har jeg jo brukt de noen ganger, og bare lagt posen under senga. Såklart skulle mamma rydde hele rommet mitt i dag, og hun fant dem.. Fordi de lå et annet sted. Noe så flaut.. Noen som har opplevd noe liknende? Eller er du åpen om det for moren din? Kan jo hende noen er sånn, men jeg syns det er litt vel privat.. Jeg føler jeg ikke får ha noe privat. Ikke mine egne leketøy en gang. Åååh. Jeg må flytte ut så fort som mulig Anonymous poster hash: d5ad5...772
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 hahahaha hva sa hun? hun har ikke sagt noe… enda. Jeg kom nettopp hjem fra jobb og hun er på trening. men jeg tror bare hun lar det ligge. Tror ikke hun er typen som sier sånn "gjett hva jeg fant under senga di da ;)" TS Anonymous poster hash: d5ad5...772
Gjest New_Girl Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Må begynne å rydde rommet ditt selv, så slipper du slike pinlige episoder igjen 23
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 hehehhehe. Sånne situasjoner gjør at jeg er evig takknemlig for at mamma alltid har hatt en "rydd-rommet-ditt-selv"-regel. Hun har aldri snoket i noen ting. Ikke en gang "uten vilje". Anonymous poster hash: ca643...7f5 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Må begynne å rydde rommet ditt selv, så slipper du slike pinlige episoder igjen Joda, jeg rydder jo rommet mitt. Men hun hadde fri i dag og da rydder hun alt. Og vi skal snart flytte, så da vil hun at alt skal være strøkent.. TS Anonymous poster hash: d5ad5...772 1
Nuttery Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 ....... Jeg skyter meg selv snart av alle disse trådene. 7
GørilB Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Hahaha! Dette skjedde meg også. Jeg hadde flyttet ut hjemmefra, men hadde ikke ryddet pikerommet. Det var da mamma fant ut at hun skulle gjøre om rommet mitt til gjesterom, og hun begynte å rydde før jeg rakk og komme hjem. Det var helt tilfeldig at jeg så den lilla vibratoren min lå i svartsekken med ting som skulle kastes. Flaut der og da, men både jeg og mamma latet som ingenting. Nå er det forhåpentlig vis glemt
Pottepalme Skrevet 16. juni 2014 #10 Skrevet 16. juni 2014 Skjønner det er kjipt. Da jeg bodde hjemme satt stefaren min i stua, med dildoen min i hånda. Han hadde funnet den i sofaen. De 2 sekundene med stillhet, føltes som 10 minutt. Ikke nok med det, men noen dager senere ramla vibratoren min ut av veska mi, rett forann han. Kleineste middagen noen sinne. 2
Alja Skrevet 16. juni 2014 #11 Skrevet 16. juni 2014 Jeg fant mammas dildo da jeg var på leting etter sigaretter som 13 åring. Jeg sa aldri noe om det. Regner med det går samme vegen. Med mindre du er 13-14 år.
Alja Skrevet 16. juni 2014 #12 Skrevet 16. juni 2014 Skjønner det er kjipt. Da jeg bodde hjemme satt stefaren min i stua, med dildoen min i hånda. Han hadde funnet den i sofaen. De 2 sekundene med stillhet, føltes som 10 minutt. Ikke nok med det, men noen dager senere ramla vibratoren min ut av veska mi, rett forann han. Kleineste middagen noen sinne. Hvorfor fant han den i sofaen. Uggg.. Ikke kult å onanere i felles sofa osv. 3
Pottepalme Skrevet 16. juni 2014 #13 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Hvorfor fant han den i sofaen. Uggg.. Ikke kult å onanere i felles sofa osv. Nettopp kjøpt, så slengte veska i sofaen for å logge på pcen. Åpen veske med slengfart = Dildo som ramler ut. Jeg gikk for å gjøre noe annet, og han kom hjem. Endret 16. juni 2014 av Pottepalme
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #14 Skrevet 16. juni 2014 Kanskje du er veldig heldig og hun ikke vet hva det er. Da sier du bare at det er en ny type hageredskap som skal gjøre det lettere å grave hull til planter ved at den vibrerer. Anonymous poster hash: 83248...606 10
altflyter Skrevet 16. juni 2014 #15 Skrevet 16. juni 2014 Når du ikke holder rommet ditt ryddig selv, så er det vel nesten bare å forvente. Hun snakker ikke om det, så hvorfor bekymre seg? 2
globalagogo Skrevet 16. juni 2014 #16 Skrevet 16. juni 2014 Når mora di rydder rommet ditt kan du jo umulig være over 10 år gammel? Men når du eier dildoer er du kanskje litt eldre? Hvorfor rydder du ikke rommet ditt selv?
flinkeceline Skrevet 16. juni 2014 #17 Skrevet 16. juni 2014 Heh... sånt som kan skje, det. Skaff deg en liten boks med hengelås på så slipper du sånt.
sweg Skrevet 16. juni 2014 #18 Skrevet 16. juni 2014 hadde moren min funnet noe sånt på rommet mitt, så hadde hun ertet meg for det i flere år! Vi får håpe at moren din ikke er sånn, hoho
Gjest brutal_mann Skrevet 16. juni 2014 #19 Skrevet 16. juni 2014 Det jeg ikke forstår er hvorfor foreldre rydder i barn sine ting når barna har blitt tenåringer. Da er ungene såpass store at de har full rett på privatliv. 3
siwhel Skrevet 16. juni 2014 #20 Skrevet 16. juni 2014 Tenåringer bør jo få lov å ha slikt uten at det skal bli oppstyr. Klart det er flaut. Har ingen problemer med å forstå det. 😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå