Gjest Reza08 Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Er det sant det som bloggeren her skriver, og som en del i kommentarfeltet også sier? At det er en meget streng sensor på Lillestrøm som de kaller for "Strykepia?" http://relativtsteine.blogg.no/1307645524_fikk_oppkjringssensor.html
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Ser at han fyren stryker for andre gang... Da er det neppe sensor. Jeg har forøvrig strøket på AKKURAT det samme selv! (Ikke i Lillestrøm og ikke med Strykepia). Jeg mente selv det var hysterisk urettferdig, men regler er regler og så videre. Anonymous poster hash: 8dec7...411 1
Tussilago_2 Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Vel der jeg kjørte opp hadde vi "Mensen-Mette" og "Snille-Per" + noen andre. Jeg fikk Per og stod (selv med noen feil). De som kjørte opp med Mensen-Mette strøk som regel (i følge ryktet)... Men om dette bare er et rykte de får på seg eller ikke er jo et spørsmål? Regner jo med at man ser litt på strykprosenten på de forskjellige sensorene og om noen skiller seg veldig ut, vil vel dette bli undersøkt?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Det er ikke slik at sensorer hater verden og ønsker at alle skal stryke på førerprøven.. En sensors jobb er å se om en person er god nok til å beherske trafikken. Ikke noe annet. Ingen sensor er tjent med å ha en unormal høy strykprosent - for ja, det finnes statistikker. Utrolig skremmende at folk kan skrive slike blogginnlegg som identifiserer en sensor. Det kunne vært anmeldt for trusler mot en offentlig tjenestemann. Fikk lyst til å tipse vegvesenet om den. Anonymous poster hash: 1848e...5f2 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Leste kommentarer på den bloggen. Tydeligvis endel skuffa ungdommer som strøk, og med rette. Bl.a. leste jeg om en som klaget over at denne beryktede sensoren strøk han fordi han holdt fartsgrensen på glatt vinterføre. Han mente seriøst det ikke gikk an å stryke noen når de kjørte akkurat på fartsgrensen. Han mente altså at sensoren snakket bullshit om at han kjørte for fort i forhold til været. Tydeligvis ikke fått med seg at fartsgrensen er kun en maks tillatt grense. Du MÅ ikke kjøre akkurat det fartsgrensen viser. Du skal derimot kjøre etter forholdene. Bl.a når det er glatt og vinterføre. Anonymous poster hash: 0ef61...264 2
Alice123 Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Leste kommentarer på den bloggen. Tydeligvis endel skuffa ungdommer som strøk, og med rette. Bl.a. leste jeg om en som klaget over at denne beryktede sensoren strøk han fordi han holdt fartsgrensen på glatt vinterføre. Han mente seriøst det ikke gikk an å stryke noen når de kjørte akkurat på fartsgrensen. Han mente altså at sensoren snakket bullshit om at han kjørte for fort i forhold til været. Tydeligvis ikke fått med seg at fartsgrensen er kun en maks tillatt grense. Du MÅ ikke kjøre akkurat det fartsgrensen viser. Du skal derimot kjøre etter forholdene. Bl.a når det er glatt og vinterføre. Anonymous poster hash: 0ef61...264 Haha, det var min favoritt der inne! Tydelig mange skuffede 18åringer med liten selvinnsikt og stor tillit til egne evner. Veldig typisk "jeg kan alt", som man jo gjerne er når man er 18-19. Har en fetter i akkurat den alderen som er akkurat "den typen". Og å lese bloggkommentarene er som å høre han klage over den sinnssykt urettferdige karakteren han fikk på tentamen
OppNedPåAlt Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Nå har jeg ikke erfaringer derfra, men vi hadde også en sensor som ble kalt Strykejernet. Hun strøk ALLE pga BITTESMÅ feil. Nei. Det er bare folk som ikke skulle ha lappen hun strøk. Jeg kjørte opp med henne 3 ganger faktisk, Motorsykkel, Bil og henger (Liten plass, fleksibel sensor). Jeg stod hver gang. Så slikt må man ikke høre på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå