AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er en mann som kanskje har en noe uvanlig preferanse. Foretrekker kvinner med mye erfaring. Så ser meg om etter en løssluppen og litt nymfoman dame som også kunne tenke seg noe mer. Godtar selvsagt at hun puler andre også i forholdet. Men hvordan komme i kontakt med slike kvinner? De seriøse som ønsker seg en kjæreste er som regel ikke horete nok for min smak, mens de lette på tråden kun vil ha en ons. Nettet gir jo noen muligheter, men alt må jo tas med en klype salt der. Noen som har tips til sjekkesteder i de større byene hvor det ferdes mange løse damer? Anonymous poster hash: e2057...01a
Gjest Snuppi Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Om du skal bli kjent med kvinner i det hele tatt, må du ikke kalle dem for billig!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Om du skal bli kjent med kvinner i det hele tatt, må du ikke kalle dem for billig! Finnes masse billige menn og kvinner. Er jo bare å lese litt rundt på forumet her, hehe:P Bra noen liker sånne, kjenner ingen i min vennekrets som ville hatt en sånn person som partner. Men for sex går det vel ann..Anonymous poster hash: 0d780...3c1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Kjenner 2 jeg, men de er i et forhold begge 2. Dvs iflg omverdenen er de billige da de har sex med sin mann og noen av venninnene sine når det måtte passe dem. Du får lete høyt og lavt! Anonymous poster hash: 82582...956
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Jeg blir kalt nymfoman av min nåværende partner. Og har blitt kalt det av mine tidligere partnere. Jeg har aldri ONS (fordi jeg ikke liker tanken - og heller vil ha et godt sexliv med personer, enn at det bare varer en gang) - men jeg er konstant kåt. Jeg er en typisk "kjærestejente". Du får meg ikke hjem fra byen. Men jeg er løssluppen i den sammenheng at jeg vil prøve og teste mine grenser seksuelt - og trenger en partner som er åpen i tankegangen om dette. Å ha et åpent forhold (jeg er biseksuell) er noe jeg gjerne vil ha (begge veier selvfølgelig). Jeg tenner på tanken om å tenne mannen min, så om vi får med flere i senga sammen er jeg i ekstase. Jeg liker å ha en partner som vil prøve ut, helst ingen grenser. Jeg vil oppleve fantasiene mine (og faktisk så endrer de seg mye når tiden går, så det er likegjerne greit å "gjøre det" når man først har den fantasien) Tror du må endre tankegangen din jeg. Virker som du leter etter løssluppne damer - da vil det jo bli ONS - men husk, stille vann, dyp grunn. Mitt sexliv og det jeg prøver ut er ikke noe jeg snakker med om til alle. Det er mellom meg selv - og eventuell partner. Anonymous poster hash: 5189b...31f
lillbilly Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er en mann som kanskje har en noe uvanlig preferanse. Foretrekker kvinner med mye erfaring. Så ser meg om etter en løssluppen og litt nymfoman dame som også kunne tenke seg noe mer. Godtar selvsagt at hun puler andre også i forholdet. Men hvordan komme i kontakt med slike kvinner? De seriøse som ønsker seg en kjæreste er som regel ikke horete nok for min smak, mens de lette på tråden kun vil ha en ons. Nettet gir jo noen muligheter, men alt må jo tas med en klype salt der. Noen som har tips til sjekkesteder i de større byene hvor det ferdes mange løse damer?Anonymous poster hash: e2057...01a Syns du at kvinner med mye erfaring, som liker sex er billige? Da tror jeg uansett det blir vanskelig for deg. Jeg vil tro det er mange single damer som liker sex og samtidig ønsker seg et skikkelig forhold. Personlig liker jeg ikke ons, men sex liker jeg jo for det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå