Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sist søndag kom jeg hjem etter endt arbeidsnatt, han var i utrolig godt humør og nesten fineste. Han skjulte telefonen og oppførte seg bare merkelig.

Jeg la fra meg tanken, men i går natt. Da keg lå på armen hans, tok han frem tlf, der var det en tekstmelding, jeg fikk med meg at det sto

"Her har du nummeret -nummer- så får dere faen meg ordne opp sjøl!!! Jeg orker faen ikke deres tull, og jeg orker ikke slepe på en jævla utro drittkjærring".

Jeg spurte hva det var og hvem det var fra og kjæresten min sa bare at det var en kunde på jobben.

Syns det var ganske merkelig at en kunde på jobben ville sendt en så personlig melding om at noe var galt.. Men han forklarte at de hadde mye rare folk innom og at man ikke kunne bry seg om det.

Nå... Fikk jeg melding "hei, jeg kommer ikke til middag i dag, hadde glemt at jeg skal på middag med jobben".

Hab glemmer aldri sånt, og han skal på middag med jobben til neste uke også, sånn helt ut av det blå skal han på middag med jobben hele tiden..

Må bare lufte dette, for det skurrer alvorlig..

Anonymous poster hash: 78356...786

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp! Det skurrer veldig!!!

Anonymous poster hash: f2cd8...c38

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sier magefølelsen deg at noe skurrer så gjør det gjerne det. Sett hardt mot hardt når han kommer hjem og få frem i lyset hva tekstmeldingen egentlig gjaldt. Et kundeforhold på jobben er det definitivt ikke...

Endret av Ava Mae
AnonymBruker
Skrevet

aldri i verden at dette er snakk om et kundeforhold med mindre han ligger med dama til en kunde, eller noe sånt...

Det er snakk om en "utro drittkjærring", så hva har typen din med dette å gjøre, hvorfor måtte avsender opplyse om utro drittkjerring til ham, med mindre typen din er involvert i dette her, og det kraftig?

Anonymous poster hash: 0162a...ef0
Gjest Snuppi
Skrevet

Det er garantert ikke en kunde fra jobb.

Her er det noe annet på gang.

Du får som gjøre som andre sier her, sett hardt mot hardt og kom til bunns i dette.

Har du mulighet til å ta en tilfeldig telefon til jobben hans angående denne såkalte middagen?

Gjest lillelarve
Skrevet

Det virker som noe skurrer, ja... Er enig med Snuppi over her. Mulighet for å ringe jobben ang middagen?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her hadde jeg tatt hatten min og gått :P

Anonymous poster hash: 62d7d...b95
  • Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Den første meldingen tolker jeg som at det er en mannsperson som har skrevet. Ut ifra det han skriver ville jeg tolket det som at han gir nummeret til din frue som har vært utro til din kjæreste som hun mulig har vært utro med.

Dette plutselige middagsbesøket tenker jeg er en middag for to hvor den utro dama og din kjæreste skal spise sammen og "ordne opp" i noe..

For min del skurrer dette og jeg hadde ikke godtatt "vi har mange skrullete kunder på jobb" som en bortforklaring/unnskyldning. Her ville jeg funnet ut mer, spurt han om hvorfor denne middagen med jobben er nå og ikke den uken det var avtalt og om det er noen spesiell grunn til at middagen evt ble flyttet på. Ville spurt han på flere forskjellige måte og sett om du får flere forskjellige svar. Hvis du kjenner noen han jobber med kan du evt høre med de. :)

Gjest Snuppi
Skrevet

Hvordan går det Ts?

Har du funnet ut av noe?

AnonymBruker
Skrevet

What does your 6th sense, say?

Whawhawhahwhahwhwhahaaaa

Anonymous poster hash: 0fd8e...633
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten til hun som har vært utro gav han nummeret til henne.
Fordi typen din har vært utro med henne.
Snilt gjort da. Så de kunne ordne opp i ting sammen. Og han har tydeligvis ikke tenkt å være med den "utro drittkjærringa" lengre. Snilt å bare gi fra seg ødelagte leker til kjæresten din :)

Trenger du flere hint før du drar?

Anonymous poster hash: f8fda...a27
Skrevet

Kjæresten til hun som har vært utro gav han nummeret til henne.

Fordi typen din har vært utro med henne.

Anonymous poster hash: f8fda...a27

Det kan virke slik ut i fra måten ts skriver. Men synes det er merkelig jeg da.

Hvis man er utro med noen, så burde man vel alt ha tlfnr til vedkommende?

Skrevet

Hadde også fått en magefølelse på at noe skurrer.

Prøv å sjekk det opp på en eller annen måte!

AnonymBruker
Skrevet

Har du funnet ut mer ts?

Anonymous poster hash: b226e...382

Gjest Blomsterert
Skrevet

Når jeg leser dette innlegget,tenker jeg : hvordan kan noen være så dumme å tro at noen kan tro,at denne meldingen handler om en kunde(?!),og hvordan kan noen være så dumme å tro det?

Vis at du ikke er dum. Sett deg i respekt Ts.

Skrevet

Det har sin naturlige forklaring. Han ba kunden om nummeret til dama hans, fordi han synes hun er pen. Alle gjør sånn med kunder, særlig de som vil beholde kundene :closedeyes:

Skrevet

Noe skurrer alvorlig her.

Ring jobben og enten spør direkte eller finn ut via omveier om det virkelig er middag med jobben i dag.

Be om å få se telefonen hans eller meldingen han fikk, eller sjekk telefonen en gang du får sjansen. Les meldingen, ring personen som sendte den og/eller nummeret som ble oppgitt. Sjekk hvilke nummer han har ringt i det siste.

Skrevet

Jeg hadde aldri klart å slå meg til ro med en slik setting!!

Skrevet

Hvis magefølelsen din sier at noe skurrer, og du ikke vanligvis er en sjalu person,

så tyder det jo på at det er noe som foregår. Og en slik melding er ikke vanlig å få

fra event kunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...