Gå til innhold

Fortelle FF om partner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har seg slik at jeg er i ett åpent forhold, der min partner elsker og tenner veldig på at jeg har sex med andre mennesker.

Har endt opp med en fuckfriend (FF'en) som egentlig bare var en bekjent inntill forrige uke. Men med alkohol, min partners godkjennelse og ønske endte vi opp med å ha sex. Har gjennom uken hatt sex med denne FF'en tre ulike ganger.

Har snakket en del med FF'en om at dette KUN er sex og at vi oppfører oss som normalt rundt felles venner, noe som denne persone er helt enig i.

Det er bare det at jeg til nå har utelatt det faktum av at jeg er i ett forhold med en person fra før av og har vært det i mange år. Våre felles venner har aldri nevnt min kjøreste til FF'en, og det er heller ikke mulig å finne ut via facebook eller lignende siden vi ikke er venner der og all min informasjon er sperret for alle på facebook.

Det jeg lurer på er om dere her inne syns jeg burde fortelle om min partner?

Syns selv det blir litt flaut å skulle si det i etterkant. Har også det intrykket av at FF'en er en person som ser veldig negativt på utroskap og som vil mene at dette har vært utroskap. Vil jo ikke at FF'en skal bli sint eller føle at den har vært med på noe som den er veldig imot. Samtidig syns jeg at jeg burde nevne det både for min egen del og siden det helt sikkert blir oppdaget en dag.

Hva tror dere? Si det selv eller vente å se om det blir oppdaget?

Anonymous poster hash: 95df4...41e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell det. Det kommer uansett ut en dag så bedre at du har kontroll på hvordan det skjer.

Gjest BræikingBæd
Skrevet

Hallo. Dette vet du vel svaret på selv?

Skrevet

Hadde jeg vært i en slik situasjon ville jeg nok fortalt det!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også i et åpent forhold, og når jeg treffer nye mennesker er jeg veldig nøye med å opplyse om det, nettopp for å unngå sånne dilemmaer. Du bør fortelle det, før eller siden vil det komme en situasjon hvor du må lyve for å unngå det.

Anonymous poster hash: f0785...515
Skrevet (endret)

Når man skal leve i et åpent forhold med både partner og FF så vil jeg jo tro at første bud er åpenhet i henhold til alle parter? Det finnes flust av grunner til å si det, men ingen grunner for å holde tett om det!

Endret av Ava Mae
Skrevet

Uten å ha videre erfaring med åpne forhold så ville jeg fortalt om det. Syns det hørtes mye ut med 3 ganger på en uke med en ff og den ff'n kan da fort tro at det er grunnlag for å tro noe annet enn det du har presisert.

Og som de andre sier; det vil uansett komme for en dag. Jeg tror ff'n takler det på best måte om du sier det nå. Verste vil være om personen må finne det ut selv.

Ellers så syns jeg det er underlig at du velger en ff som du VET har de holdninger du beskriver. Syns det virker som du leker med ilden der ja.

AnonymBruker
Skrevet

Bra. Da blir det fortalt til FF om partner. Har bare ikke blitt nevnt til nå siden det aldri kom opp.
Takker for kloke hoder. :helen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...