Gå til innhold

Sanndrømt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke hvilken kategori jeg skulle legge denne tråden. Men i natt så drømte jeg om et kjempefint stort hus av en eller annen grunn. Nå så jeg plutselig at huset som jeg aldri har sett i virkeligheten ble lagt ut på finn og at noen hadde linket til det på facebook. Det var skummelt for det var nøyaktig det huset jeg drømte om. Hvordan er det mulig? Noen andre som har sanndrømt noen gang? Syns sånt er så spennende.

Anonymous poster hash: 9ceeb...6b4
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest iGirl
Skrevet

Du har selvsagt sett huset et eller annet sted før.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har opplevd såkalt sanne drømmer. Det har stort sett handlet om ting som har skjedd bak min rygg, jeg tror nok det var underbevisstheten min som ville gi meg en vekker.

Jeg har også opplevd å drømme om uforutsettbare situasjoner som har oppstått i ettertid. Disse er vanskeligere å forklare.

Finnes mange bøker om temaet om du er interessert, sikkert en hel del på nettet også :)

Skrevet

Jeg drømte for litt siden at en kompis av meg og søstera hannes tok bilde med "scooby doo", 2 dager etterpå la de ut det bildet :fnise: fikk litt sånn "woah...deja vu much?"

Men har veldig mange aktive drømmer, sover veldig dårlig også, så har MANGE "deja vu" øyeblikk ^_^
Har alltid tenkt på å skrive ned det jeg husker av drømmene mine, bare for å se om noen av tingene, eller detaljene jeg drømmer om skjer x)

AnonymBruker
Skrevet

Drømmer ofte ting som skjer, ting jeg ikke kan vite.

Anonymous poster hash: 66c35...0fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...