sumo Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Hei Lurer på en liten sak ang p-pille slutt. Skal slutte å ta cerazette, hvor alle pillene er like og det ikke er noen opphold i mellom brettene. Tenkte å slutte idag, men så lurer jeg på om det egentlig er trygt å slutte når som helst. det står i pakningsvedlegget at du kan slutte når du vil, men at du ikke lenger er beskyttet fra dagen du slutter, greit nok, da skal det være greit å slutte. MEN jeg hadde sex igår, og tenker og slutte idag, med tanke på at en sædcelle kan overleve opp mot 7 dager i underlivet, så kan jeg vel fremdeles risikere å bli gravid selv om jeg tok siste p-pillen samme kveld vi hadde sex, sett at jeg får en eggløsning de neste 7 dagene. men hva er promillen for det, og hva er promillen for at sædcellene har overlevd så lenge. Skal jeg velge å stole på pakningsvedlegget som sier jeg kan slutte når som helst, eller er det noe sannhet i det jeg skriver her? Hva tror dere? Håper på litt svar takk
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Hvor langt er du kommet på brettet? Det beste for kroppen vil uansett være å slutte når brettet er tomt. Anonymous poster hash: 4fa4e...2ec
sumo Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2014 Med tanke på at det er akkurat samme innhold i alle pillene og du fortsetter på nytt brett uten pause, så bør ikke det ha noen ting å si.
sumo Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2014 Svar til komentar ovenfor, så lurer fremdeles
LilleLilla Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Jeg ville fortsatt de ekstra dagene, bare for å være på den sikre siden. Nettopp fordi jeg ikke vet...
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Jeg hadde absolutt ventet en uke da med å slutte, for å være helt trygg. Men ellers så gjør det ikke noe å slutte når du vil.Anonymous poster hash: 50861...88a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå