Gå til innhold

Har litt tabu fantasi

Fremhevede innlegg

Gjest Kvinneline
Skrevet

Rollespill er greit nokdet men i dette tilfelle så tenner ts på en ekkel gammel mann og ikke en type som er fin og deilig.

Så hvordan skulle dette rollespillet bli til "virkelighet" egentlig?

Nei, det var bare et forslag. Rollespill fungerer for mange, så tenkte bare jeg skulle lufte det forslaget :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En fantasi jeg har er at dama mi suger meg når hun har venninnene sine på besøk, og la de få sitte å se på.

De gangene jeg runker, så er dette noe jeg har i hodet.

Åh, nå fikk jeg ereksjon.

Min fantasi er at ei venninne av meg ser film (e.l.) med meg og kjæresten, og så beføler hun ham under teppet vi har over oss.. og når jeg går ut på kjøkkenet for å hente snacks så suger hun ham.

Anonymous poster hash: d7c24...a05

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg hadde en lignende fantasi da jeg var i den alderen! :fnise:

Jeg har nesten samme fantasi nå også, men er 27. Jeg ser for mitt indre at en gammel og kraftig mann (Gjerne Hellstrøm!) lurer meg eller tvinger meg til å ha sex, som jeg liker. Han har så stort utstyr at det gjør vondt, og når jeg kommer hjem til typen min trøster han meg, og vi har veldig forsiktig sex hvor jeg ber om unnskyldning mens han glir lett inn og ut av meg, som er nypult, med det mindre utstyret sitt... :laugh: Tror nok det skal få forbli en fantasi, ja. :laugh: Tankene er private, og alle fantaserer om rare ting. Det er lov!

Anonymous poster hash: f5544...3fb

Måtte jo bli fryktelig slitsomt å høre om allskens matretter mens man puler da...? :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...