Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har nå kun en (høy/tykk) luftmadrass å tilby gjester, ønsker en litt bedre seng (ikke mer enn 90 cm) å ha på gjesterommet. Gjesterommet er veldig lite og blir brukt som walk-in så jeg "trenger" plassen.

Vil selvsagt bruke minst mulig. :ler:

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://jysk.no/soverom/gjestesenger/gjesteseng-daugbjerg-med-hjul

Vi har to sånne senger som vi kan sette opp på ene gjesterommet når vi får overnattingsbesøk :) Til daglig klapper jeg de sammen siden jeg bruker gjesterommet til å ha klesstativ/tørke klær på.

Har også et annet gjesterom med en helt enkel rammemadrass-seng på, men den senga står der jo permanent.

Skrevet

http://jysk.no/soverom/gjestesenger/gjesteseng-daugbjerg-med-hjul

Vi har to sånne senger som vi kan sette opp på ene gjesterommet når vi får overnattingsbesøk :) Til daglig klapper jeg de sammen siden jeg bruker gjesterommet til å ha klesstativ/tørke klær på.

Har også et annet gjesterom med en helt enkel rammemadrass-seng på, men den senga står der jo permanent.

Ja, noe sånt hadde vært perfekt. Har dere fått tilbakemeldinger på hvordan de er å ligge på?

Skrevet

Ja, noe sånt hadde vært perfekt. Har dere fått tilbakemeldinger på hvordan de er å ligge på?

De er ganske så gode :)

(har testet den selv pga snorkende ektemann....)

AnonymBruker
Skrevet

På IKEA har de rammemadrasser til 300kr

Anonymous poster hash: 949f4...26f

Skrevet

De er ganske så gode :)

(har testet den selv pga snorkende ektemann....)

Supert! Skal se på Jysk neste gang jeg er i byen. :)

På IKEA har de rammemadrasser til 300kr

Anonymous poster hash: 949f4...26f

Da får vi dessverre problemet med plass - skulle gjerne hatt noe som kan stues vekk når det ikke er i bruk.

Skrevet

Vi har også mye av samme problemstillingen. Vi har en slik luftmadrass som er 1.50 bred, og en gjesteseng fra IKEA som brukes dersom det bare er én gjest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...