AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 I morgen og på tirsdag har jeg fri og tenkte å utnytte finværet litt. Jeg trenger å få opp humøret, være alene og slappe av. Men jeg er så lite kjent med strender/fine steder å være i Oslo. Jeg vet at man kan ta båten fra Aker Brygge, men hvor? Er det butikker der den går til? Ellers kom gjerne med forslag til hva jeg kan gjøre. Vil som bare være i fred og ro. Men har ikke tolmodighet til å bare ligge stille heller. Anonymous poster hash: c03c9...d01
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 http://www.bymiljoetaten.oslo.kommune.no/idrett_og_fritid/badeplasser/ Anonymous poster hash: 1492d...d0f
Gjest Inggolf Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Enten så kan du ta bussen til Huk (på bygdøy) men er været godt så er det temmelig mange folk der. Fra vippetangen så går det båter ut til fine øyer rett ute i oslofjorden, og flere av disse øyene har ihvertfall dagligvarebutikk
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Enten så kan du ta bussen til Huk (på bygdøy) men er været godt så er det temmelig mange folk der. Fra vippetangen så går det båter ut til fine øyer rett ute i oslofjorden, og flere av disse øyene har ihvertfall dagligvarebutikk Hvor er vippetangen? og hvor langt er det til øyene? Anonymous poster hash: c03c9...d01
AnonymBruker 42 Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Anbefaler på det seeeeerkeste å styre unna huk!!! Men bygdø er fint og med mange plasser man kan ligge og slappe av relativt "alene".... Ta bussen til huk og følg skilt mot paradisbukten, en pass før eller etter paradisbukta bør du kunne finne deg en fin plass
Gjest Inggolf Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Hvor er vippetangen? og hvor langt er det til øyene? Anonymous poster hash: c03c9...d01 Det er der hvor danskebåtene går fra (ikke color line), når du står på operataket og ser ut mot havet og litt til høyre så ser du rett på! Hvor langt det er kommer litt ann på hvilken øy du velger, men mange minuttene er det uansett ikke. Jeg fant foresten en nettside --> http://oslooyene.no/innledning.html
Bex Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Dra til Gressholmen. Der er det kjempefint! Buss fra Jernbanetorget til vippetangen, og båt ut.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Dra til Svartkulp like ved Sognsvann. Kjempeplass! Anonymous poster hash: 8752c...e8c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå