Gå til innhold

18 år og jomfru


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 18 år og jomfru! Er attraktiv, og har hatt mange gutter etter meg. Men jeg føler liksom ikke at jeg bare kan hoppe til sengs med en random gutt.. Hadde en kjæreste når jeg var 14, og en når jeg var 16, men det var ikke langvarig, og vi kom aldri så langt. Synes gutter det er turn-off med ei på 18 år som er jomfru? Hvis jeg for eksempel finner meg en gutt jeg liker, så vet jeg ikke om jeg kommer til å tørre å fortelle han det i frykt for at han skal like meg mindre etc.. Føler også at jeg blir mindre "voksen" av det, som om jeg henger etter venninnene mine.. Jeg pleier å late som at jeg er med i samtalen og somom jeg ikke er jomfru selv, fordi det er så flaut!



Anonymous poster hash: bd26f...01c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Riskjeks

Det er da helt normalt... Snittalderen for seksuell debut er 17 år for jenter og 18 år for gutter.

Hvis du ikke føler deg klar for sex, er det riktig av deg å la være. Det kommer du til å være glad for senere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke noe å være flau over, ta og vent til du føler deg klar for å ha sex og gjør det med en du er glad i. jeg selv treger på at jeg bare kastet den bort til en random person på fylla. jeg var selv 18 når jeg hadde sex for første gang.



Anonymous poster hash: 31444...b2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, det er ikke flaut! Du kan være så glad for det den dagen du endelig møter den du er klar for :) Og han kommer ikke til å like deg noe mindre av den grunn, visst det skjer, er an ikke noe verdt det uansett:) Jeg hadde vært stolt av det jeg, ihvertfall med tanke på all press det er nå mtp sex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da helt normalt... Snittalderen for seksuell debut er 17 år for jenter og 18 år for gutter.

Hvis du ikke føler deg klar for sex, er det riktig av deg å la være. Det kommer du til å være glad for senere.

Det er ikke det at jeg ikke er klar.. Det er mer det at jeg ville angret hvis jeg bare gjorde meg ferdig med det men en jeg ikke har følelser for.

Anonymous poster hash: bd26f...01c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting som er mye mer voksent enn å knulle noen så tidlig som mulig. Nemlig å drite i sosialt press, og å være tro mot den du er og hva du vil og er klar for. Hva "alle" har gjort, er uansett en illusjon, og har ofte svært lite med realiteten å gjøre.

Hvis du skal pule noen, så håper jeg at du gjør det for deg selv - ikke for vennegjengen.


  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

Det er ikke det at jeg ikke er klar.. Det er mer det at jeg ville angret hvis jeg bare gjorde meg ferdig med det men en jeg ikke har følelser for.

Anonymous poster hash: bd26f...01c

Og det er sannsynligvis riktig.

Ikke tenk så mye på hva "alle andre" gjør. Sikkert flere enn deg som later som om de har hatt sex, men ikke har hatt det ;)

Ha sex når du møter en person du virkelig vil ha sex med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde de fleste likte jomfruer.



Anonymous poster hash: ac6e3...234
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde de fleste likte jomfruer.

Anonymous poster hash: ac6e3...234

Hæ? Er ikke de fleste guttene mest interessert i de seksuelt erfarne jentene som "kan" ha sex? Ser for meg at å ha sex med en jomfru er kjedelig.

Anonymous poster hash: bd26f...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet min da jeg var 19, og følte meg ikke klar så veldig lenge før det egentlig. Har en venninne som ikke mistet den før hun var 22 eller noe. Drit i hva andre forventer av deg, og hva andre har gjort, og gjør det du føler er rett. Har aldri opplevd at noen syns det er spesielt negativt. Noen lurer kanskje på hvorfor, men samme det. Men jeg har lagt merke til at en del (les: drittsekker) venter med å ha sex med deg til du har mistet jomfrudommen. Man får nemlig gjerne et mer spesielt forhold til den første. Ikke alltid da.



Anonymous poster hash: f5ead...fb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Det er ikke flaut å være jomfru. Helt ærlig ville jeg sett på det som en turn-on med en person som var litt selektiv, kontra en som har knullet alle og enhver. Mye bedre å ha sex første gang med en du virkelig er glad i og trygg på.

Bra at du står på for deg selv, og ikke hører på slikt gruppepress. La være å bry deg om hva de andre sier, gjør det som er riktig for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes gutter det er turn-off med ei på 18 år som er jomfru? Hvis jeg for eksempel finner meg en gutt jeg liker, så vet jeg ikke om jeg kommer til å tørre å fortelle han det i frykt for at han skal like meg mindre etc..

Nei. Det syns de ikke. Det er ingen grunn til å frykte for at noen skal like deg mindre fordi du er 18 og jomfru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det syns de ikke. Det er ingen grunn til å frykte for at noen skal like deg mindre fordi du er 18 og jomfru

Men det er jo ikke turn on med ei som ikke kan noe fra før, og som er helt bortkommet seksuelt?

Anonymous poster hash: bd26f...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

Men det er jo ikke turn on med ei som ikke kan noe fra før, og som er helt bortkommet seksuelt?

Anonymous poster hash: bd26f...01c

Sex er ikke akkurat vanskelig å "lære"...

Dessuten blir jo mange menn hysteriske bare dama har ligget med flere enn 3 menn så... Tydeligvis ikke lett å tilfredsstille ;)

Igjen - gjør det du selv føler er riktig, ikke vær så opptatt av "alle andre".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt inntrykk av at gutter er veldig opptatt av kompisene sine meninger.. Hvis jeg forteller at jeg er jomfru, så vil han jo sikkert tenke at jeg kanskje ikke er så attraktiv likevel, og at jeg garantert hadde blitt tatt hull på for lengst om det var noen som synes at jeg ser bra ut..



Anonymous poster hash: bd26f...01c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da virkelig ikke unormalt! Gjenomsnittlig debutalder er vel rundt 18 år.

Unggutter på bare 20 år vil kanskje syns det er rart, men en voksen mann vil nok bare syns at det er en bra ting. Det står respekt av et slikt valg og vise rmodenhet og evne til refleksjon at du ikke bare hopper til sengs med den første du ser.

Jeg er ikke den første som sier det, og jeg er heller ikke den siste, men jeg skulle ønske at jeg hadde ventet til jeg møtte mannen min. Sex er best med en man er glad i, og det er jeg ikke alene om å mene. De erfaringene jeg hadde før mannen min kunne jeg gjerne vært uten.



Anonymous poster hash: c82b1...49e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Riskjeks

Jeg har litt inntrykk av at gutter er veldig opptatt av kompisene sine meninger.. Hvis jeg forteller at jeg er jomfru, så vil han jo sikkert tenke at jeg kanskje ikke er så attraktiv likevel, og at jeg garantert hadde blitt tatt hull på for lengst om det var noen som synes at jeg ser bra ut..

Anonymous poster hash: bd26f...01c

"Tatt hull på"? :spy:

Hvordan er det du omtaler deg selv?

Du høres veldig usikker ut. Gutter av den typen der er vel ikke verd å bli sammen med uansett? Igjen - ikke bry deg så mye om hva "alle andre" tenker og mener og gjør!

For øvrig ville jeg tenkt omvendt - en jente med nok selvrespekt til å avvise de hun ikke har lyst på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et par forhold rundt 14-16 åra, jeg hadde aldri sex med dem fordi jeg ikke følte det var riktig og følte meg ikke klar, jeg ødela et forhold pga det og det varte i et halvt år, hvordan jeg kunne la det skje? Det vet jeg ikke. Jeg sliter med det enda. Men når jeg ble 18, var eg fortsatt jomfru og jeg fant en jeg fortsatt er sammen med idag. Og han respekterte meg og tok den tiden jeg ville ha.

Men aldri vær sjenert eller se på det som en dum ting, det er bedre at du bare har sex med den rette enn å tenke tilbake på at du angrer på at du ikke ventet på den personen du nettopp har funnet og faktisk er den rette! Samboer angrer på det, så jeg er jo glad han var min første, vi har holdt sammen i 3 1/2 år. :) Du vil finne en person som kan hjelpe deg igjennom det og respektere det.



Anonymous poster hash: 6cc85...6c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gutar eg kjenner syns det er sexy og spennande med unge jomfruar :-)

Anonymous poster hash: a1339...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da helt normalt... Snittalderen for seksuell debut er 17 år for jenter og 18 år for gutter.

Hvis du ikke føler deg klar for sex, er det riktig av deg å la være. Det kommer du til å være glad for senere.

Snittalderen for jenter er 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...