Worcy Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Hei jeg går på diane p-piller, og har i ny og ned utsatt mensen - dette har funket greit. Jeg vurderte å utsette mensen nå denne gangen, men går det fint at jeg utsetter mensen da neste måned også med dette merket? Noen som vet noe om dette?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Jeg går på diane, og jeg er helt ærlig usikker. Jeg utsetter når det passer meg da men Anonymous poster hash: 332e4...0c9
Worcy Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2014 Jeg går på diane, og jeg er helt ærlig usikker. Jeg utsetter når det passer meg da men Anonymous poster hash: 332e4...0c9 Skulle gjerne visst... har utsatt det nå og da men aldri to mnd etter hverandre, så ville vært greit å vite!
Wonderbitch Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Jeg går også på Diane. Vet ikke hvordan man utsetter, men er sikkert bare å lese pakningSvedlegget eller gå inn på legemiddellisten.no eller noe sånt:-) ( skriver fra mobil)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå