Blablaa Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Heihei, jeg har så lyst å lage en suprisefest for min mamma når hun blir 40 år neste år. Selv blir jeg 20 år i år. Noen som kan komme med tips til hvordan jeg kan gjøre det, og hva jeg kan gjøre? Har jo tenkt å spørre stefaren min med økonomisk støtte ihvertfall, for jeg kan tenke meg at det blir dyrt.. Men hu er verdt det Så, how do you do it?? Hun fyller den 4 juni neste år
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Heihei, jeg har så lyst å lage en suprisefest for min mamma når hun blir 40 år neste år. Selv blir jeg 20 år i år. Noen som kan komme med tips til hvordan jeg kan gjøre det, og hva jeg kan gjøre? Har jo tenkt å spørre stefaren min med økonomisk støtte ihvertfall, for jeg kan tenke meg at det blir dyrt.. Men hu er verdt det Så, how do you do it?? Hun fyller den 4 juni neste år Så morro, når moren min og jeg hadde 20+40 årslag så tok vi danskebåten med alle jentene i familien (i partyalder) pluss noen venninner av bursdagsbarna og hadde det veldig artig med god mat, show, shopping og party Anonymous poster hash: e5910...c2a
Blablaa Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2014 Så morro, når moren min og jeg hadde 20+40 årslag så tok vi danskebåten med alle jentene i familien (i partyalder) pluss noen venninner av bursdagsbarna og hadde det veldig artig med god mat, show, shopping og party Anonymous poster hash: e5910...c2a Ååå, det hørtes utrolig gøy ut! Fikk det til min 18årsdagen, tur til polen med min mamma og mormor:) Så jeg tenkte at jeg ville gi noe tilbake til henne som jeg vet hun hadde satt stor pris på! Bare det er det økonomiske som står i veien..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå