Gjest Blomst83 Skrevet 15. juni 2014 #21 Skrevet 15. juni 2014 Det er fordi du er 19 år! Var sånn selv da jeg var 19-23. Nå, 8 år senere, kan jeg få noen skikkelige hangovere. Bare å grue seg Anonymous poster hash: 34c2b...a24 Eller så er ts sånn som meg,og slipper unna det å bli fyllesyk.
happiest Skrevet 15. juni 2014 #22 Skrevet 15. juni 2014 I begynnelsen når jeg begynte å drikke, så pleide jeg ikke å bli fyllesyk, selv om jeg drakk mye! Men i senere tid så har jeg merket godt til fyllesyken. Vet ikke hvorfor det er blitt slik, men sånn er det bare. Men jeg vil anbefale deg å drikke litt mindre, blackouts kan skje, men det bør ikke skje hver helg. Du bør i alle fall ikke drikke deg til blackouts med vilje!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #23 Skrevet 15. juni 2014 Drikker meg aldri til blackouts med vilje..syns ikke det er noe kult. Prøver å begrense inntaket Anonymous poster hash: ba073...a7f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #24 Skrevet 15. juni 2014 TS du drikker veldig mye. Anonymous poster hash: a81ef...b46
kapteinNorge Skrevet 15. juni 2014 #25 Skrevet 15. juni 2014 Har blitt det siden første gang jeg drakk. Trenger ikke mer enn 4-5 øl før jeg kjenner det. Blir selvsagt ikke bakfull av 4-5 glassøl, men er tung i hodet og sliten i kroppen gennerelt. Blackoutfylla driver jeg sjeldent med, var mer da jeg var yngre. De gangene det derimot blir blackout blir jeg så dårlig at jeg nesten ønsker å dø dagen derpå.. 1
rosadilla Skrevet 16. juni 2014 #26 Skrevet 16. juni 2014 heldig.. Jeg blir det av og til, varierer veldig! men heldigvis ikke så ille som enkelte folk har jeg det da de blir fyllesyke jeg da
pluttipott Skrevet 16. juni 2014 #27 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Jeg er ei jente på 19 år. Jeg begynte å drikke for 7-8 mnd siden. Jeg pleier å dra ut å feste et par ganger i mnd, noen ganger mindre/mer. Jeg drikker som regel mye, og av og til drikker jeg meg så full at jeg bare slukner eller får totalt blackout. Har for eksempel drukket en hel flaske vin selv + en del champagne og red bull vodka. Den kvelden fikk jeg blackout, men allikevel så våknet jeg opp dagen etter og følte meg helt fin. Jeg våkner i tillegg ganske tidlig. Jeg er i seng kanskje 5-6 om morgenen, også står jeg opp 11-12 om morgenen og jeg føler meg ikke bakfull eller dårlig i det hele tatt. Også når jeg drikker mindre, så blir jeg ikke bakfull. Det jeg lurer på er om det er noen andre som har det sånn? Alle vennene og venninene mine blir dårlige dagen etterpå, jeg er den eneste jeg kjenner som ikke blir bakfull...noen som vet hva dette kan komme av? Jeg klager ikke altså, veldig glad jeg slipper å være bakfull, bare syns det er litt rart.. Anonymous poster hash: ba073...a7f Jeg ble heller aldri noe fyllesyk når jeg var yngre, og blir ikke det i særlig stor grad nå heller, men jeg blir litt dårligere nå enn jeg ble før - litt vondt i hodet, slapp etc. Mange blir fyllesyke når de blir eldre, og dette er bl.a. fordi vannprosenten i kroppen synker Grunnen til at mange ikke blir særlig fyllesyke selv om de blir eldre, kan kanskje ha å gjøre med at man rett og slett drikker mindre - men dette kan jo variere selvsagt, det er jo individuelle forskjeller på menneskekroppen og dens evne til å restituere seg. Men det er nok mye pga dette med vannprosenten, vi yngre mennesker har mye vann i kroppen, i tillegg til de som generelt sett drikker en god del vann Endret 16. juni 2014 av pluttipott
mie23 Skrevet 16. juni 2014 #28 Skrevet 16. juni 2014 TS du drikker veldig mye.Anonymous poster hash: a81ef...b46 Jeg finner fint på å drikke to flasker vin, drinker, og mye mer. Så da lurer jeg på hva jeg gjør..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå