AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Jeg er ei jente på 19 år. Jeg begynte å drikke for 7-8 mnd siden. Jeg pleier å dra ut å feste et par ganger i mnd, noen ganger mindre/mer. Jeg drikker som regel mye, og av og til drikker jeg meg så full at jeg bare slukner eller får totalt blackout. Har for eksempel drukket en hel flaske vin selv + en del champagne og red bull vodka. Den kvelden fikk jeg blackout, men allikevel så våknet jeg opp dagen etter og følte meg helt fin. Jeg våkner i tillegg ganske tidlig. Jeg er i seng kanskje 5-6 om morgenen, også står jeg opp 11-12 om morgenen og jeg føler meg ikke bakfull eller dårlig i det hele tatt. Også når jeg drikker mindre, så blir jeg ikke bakfull. Det jeg lurer på er om det er noen andre som har det sånn? Alle vennene og venninene mine blir dårlige dagen etterpå, jeg er den eneste jeg kjenner som ikke blir bakfull...noen som vet hva dette kan komme av? Jeg klager ikke altså, veldig glad jeg slipper å være bakfull, bare syns det er litt rart.. Anonymous poster hash: ba073...a7f
Gjest Blomst83 Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Jeg er ei jente på 19 år. Jeg begynte å drikke for 7-8 mnd siden. Jeg pleier å dra ut å feste et par ganger i mnd, noen ganger mindre/mer. Jeg drikker som regel mye, og av og til drikker jeg meg så full at jeg bare slukner eller får totalt blackout. Har for eksempel drukket en hel flaske vin selv + en del champagne og red bull vodka. Den kvelden fikk jeg blackout, men allikevel så våknet jeg opp dagen etter og følte meg helt fin. Jeg våkner i tillegg ganske tidlig. Jeg er i seng kanskje 5-6 om morgenen, også står jeg opp 11-12 om morgenen og jeg føler meg ikke bakfull eller dårlig i det hele tatt. Også når jeg drikker mindre, så blir jeg ikke bakfull. Det jeg lurer på er om det er noen andre som har det sånn? Alle vennene og venninene mine blir dårlige dagen etterpå, jeg er den eneste jeg kjenner som ikke blir bakfull...noen som vet hva dette kan komme av? Jeg klager ikke altså, veldig glad jeg slipper å være bakfull, bare syns det er litt rart.. Anonymous poster hash: ba073...a7f Jeg vet ikke hva det kommer av,men jeg var(og er sikkert fremdeles) sånn som deg.Jeg har aldri vært fyllesyk,og jeg klager heller ikke.Så du er ikke alene.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Liker egentlig ikke moralisere, men ikke drikk til blackout, kan bli farlig både for deg og andre. Anonymous poster hash: 3fb2c...7cb 7
Berit Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Jeg ble det heller aldri da jeg var på din alder. Nå blir jeg det vel heller ikke, men jeg drikker aldri så mye mer. Liker godt vin, men av en eller annen grunn liker jeg det ikke mer etter bare to tre glass.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Du drikker kanskje mye vann i tillegg da? Anonymous poster hash: aaae4...1a1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Du drikker kanskje mye vann i tillegg da? Anonymous poster hash: aaae4...1a1 Nei, faktisk ikke..er utrolig dårlig på å drikke vann, eller få i meg væske i hverdagen generellt. Glemmer det rett og slett ut.. Anonymous poster hash: ba073...a7f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #8 Skrevet 15. juni 2014 Jeg tror det er ganske vanlig å ikke bli det når man er ganske ung. Anonymous poster hash: ce8a1...34e 1
Gjest Riskjeks Skrevet 15. juni 2014 #9 Skrevet 15. juni 2014 Veldig mange blir ikke fyllesyke når de er helt unge, så det er nok vanlig. 2
Gjest Blomst83 Skrevet 15. juni 2014 #10 Skrevet 15. juni 2014 (endret) Nå vil ikke jeg se på meg selv som ung lengere,så jeg tror rett og slett at det bare er noen som ikke blir det. Og det må vel også nevnes at når jeg var yngre så ble alle vennene mine dårlige dagen etter bortset fra meg,så jeg sitter ikke med en erfaring av at det er vanlig når man er ung. edit:la til litt på svaret mitt Endret 15. juni 2014 av Blomst83
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #11 Skrevet 15. juni 2014 Nå vil ikke jeg se på meg selv som ung lengere,så jeg tror rett og slett at det bare er noen som ikke blir det. Altså, det finnes selvsagt noen som aldri blir det. Men det er ganske normalt når man er ung å ikke bli det. Jeg kjenner flere jeg som aldri ble fyllesyke da de var yngre, mens nå så blir de skikkelig fyllesyke. Anonymous poster hash: ce8a1...34e 1
Gjest Riskjeks Skrevet 15. juni 2014 #12 Skrevet 15. juni 2014 Nå vil ikke jeg se på meg selv som ung lengere,så jeg tror rett og slett at det bare er noen som ikke blir det. Helt sikkert noen som aldri blir det, men tror det er langt vanligere blant unge.
Gjest Blomst83 Skrevet 15. juni 2014 #13 Skrevet 15. juni 2014 (endret) edit:postet feil Endret 15. juni 2014 av Blomst83
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #14 Skrevet 15. juni 2014 Egentlig ikke heldig de som aldri blir bakfulle. De har nemlig større sjanse for å utvikle alkoholavhengihet. Obs obs! Anonymous poster hash: a81ef...b46 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #15 Skrevet 15. juni 2014 Til dere som sier det er vanlig å ikke bli bakfull når man er ung: vennene mine er på samme alder som meg og de blir bakfulle.. Anonymous poster hash: ba073...a7f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #16 Skrevet 15. juni 2014 Jeg ble aldri fyllesyk mellom jeg var 15-20.. (drakk ikke ofte heller, kanskje 7-8 ganger i året) Etter fylte 20 så blir jeg bakfull og dårlig om jeg drikker mer enn 6øl, eller 4-5 glass vin, eller 3-4 drinker. Men idag så drikker jeg jo nesten ikke heller,blir jo brisen av 2 glass rødvin Anonymous poster hash: a2435...c27
Gjest Blomst83 Skrevet 15. juni 2014 #17 Skrevet 15. juni 2014 Egentlig ikke heldig de som aldri blir bakfulle. De har nemlig større sjanse for å utvikle alkoholavhengihet. Obs obs! Anonymous poster hash: a81ef...b46 Aldri blitt bakfull/fyllesjuk,og har aldri hatt problemer med avhenighet.Så jeg vil si at jeg er heldig.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #18 Skrevet 15. juni 2014 Aldri blitt bakfull/fyllesjuk,og har aldri hatt problemer med avhenighet.Så jeg vil si at jeg er heldig. Det var dette med gruppenivå da. Ja, du er heldig. og så har det også med hvor mye man drikker. Anonymous poster hash: a81ef...b46
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #19 Skrevet 15. juni 2014 Jeg hadde det slik da mellom 17-23 cirka. På videregående hadde jeg vaskejobb på søndager, så da stod jeg opp kl. 8 og gikk og vasket selv om jeg hadde stupt full i seng kl. 4. Jeg var helt fin neste dag, hadde faktisk en ganske fin svevende, lett følelse i kroppen. Nå som jeg er 27 er det mye verre. Det hjelper når jeg passe på å drikke mye vann og spise godt, men uansett så går jeg i blant på en smell, og jeg tåler ikke lenger å blande (før var jeg totalt ubevisst på alt slikt, og det gikk allikevel bra). Nyt det mens du kan! Bare ikke få blackout, det er seriøst for tapere. Ikke vær den jenta. Anonymous poster hash: d90bd...e19 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #20 Skrevet 15. juni 2014 Det er fordi du er 19 år! Var sånn selv da jeg var 19-23. Nå, 8 år senere, kan jeg få noen skikkelige hangovere. Bare å grue seg Anonymous poster hash: 34c2b...a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå