Gå til innhold

Hva griller dere i parken?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Grille i parken?

Her er det et konsept som en innbarka nordlending ikke forstår seg på. Ingen griller i parken her. Om noen skulle finne på det så ville det blitt oppfattet som temmelig sært.

Her griller vi enten på egen veranda/terasse eller ute i guds frie natur. Ikke i parker.

Anonymous poster hash: fdb79...cb6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden det er snakk om å grille i en park, så antar jeg at det er engangsgrill som brukes?

Synes personlig dette er litt avgjørende for hva jeg griller. All ære til konseptet engangsgrill, men den kan jo ikke sammenlignes med en ordentlig grill hva matresultatet angår. Ofte skal det ingenting til før maten blir litt svidd, plutselig er ikke grillen like varm over hele og det blir ujevnt stekt, osv. Når vi griller hjemme på terrassen på skikkelig grill, griller vi all slags kjøtt og fisk. I går grillet vi laks og hadde hjemmelaget potetsalat til.

På engangsgrill i parken går det stort sett i pølser ettersom det er vanskelig å grille dem feil, de skal jo bare varmes. Vi griller ikke de kjipe grillpølsene, men kjøper heller et lite utvalg av mer smakfulle pølser som bratwürst og ligende. Så har vi med godt tilbehør som agurksalat, chiliketchup, god sennep. Synes det er helt kurant :)

Anonymous poster hash: 2a4af...fdf
Skrevet

Siden det er snakk om å grille i en park, så antar jeg at det er engangsgrill som brukes?

Synes personlig dette er litt avgjørende for hva jeg griller. All ære til konseptet engangsgrill, men den kan jo ikke sammenlignes med en ordentlig grill hva matresultatet angår. Ofte skal det ingenting til før maten blir litt svidd, plutselig er ikke grillen like varm over hele og det blir ujevnt stekt, osv. Når vi griller hjemme på terrassen på skikkelig grill, griller vi all slags kjøtt og fisk. I går grillet vi laks og hadde hjemmelaget potetsalat til.

På engangsgrill i parken går det stort sett i pølser ettersom det er vanskelig å grille dem feil, de skal jo bare varmes. Vi griller ikke de kjipe grillpølsene, men kjøper heller et lite utvalg av mer smakfulle pølser som bratwürst og ligende. Så har vi med godt tilbehør som agurksalat, chiliketchup, god sennep. Synes det er helt kurant :)

Anonymous poster hash: 2a4af...fdf

Ikke nødvendigvis, mange bruker bærbar grill. Jeg har Barbeco-grillen, den er lett å bære med seg men griller bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...