Gå til innhold

Hva kan dette bety?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ellers vil jeg bare foreslå at du spør henne hvorfor, hvis du lurer sånn :)

Enig :)

Anonymous poster hash: fb8d2...2bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tolker og ser dette veldig ut i fra din egen tankemåte og -mønster. Jeg prøver bare å se dette fra et 'kvinneperspektiv''. Hvis hun hadde sett det fra ditt ståsted ville hun jo heller ikke tatt kontakt; ikke sant? du skal slett ikke se bort fra at hun ikke tenker helt likt som deg. Hvis det du ønsker er å bli fortalt at hun savner deg og vil ha deg og bla, bla, - så får du ikke det herfra. Jeg hadde heller hoppet ut fra Oslo Plaza enn å foreslå dater med noen av mine venninner til han jeg er glad i...

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det du ønsker er å bli fortalt at hun savner deg og vil ha deg og bla, bla, - så får du ikke det herfra. Jeg hadde heller hoppet ut fra Oslo Plaza enn å foreslå dater med noen av mine venninner til han jeg er glad i...

Jeg ønsker ikke å bli fortalt at hun savner meg, vil ha meg osv. At jeg tolker eller prøver å tolke går ut på at denne kvinnen tidligere har sagt ting som at det var leit at vi ikke datet hverandre før eller at hadde hun ikke vært gift så hadde hun satset på meg. Det er klart at slike kommentarer sitter igjen hos meg. Hun kom seg ut av et eksteskap for 1 år siden grunnet en utro ektemann. Hun kontaktet meg en del da og visste ikke hva hun skulle gjøre, følte seg ustabil og i krise. Jeg gav henne råd så godt jeg kunne, men holdt en viss avstand (ikke så vanskelig da vi kun chattet via FB). Men ser at hun flørter en del og det har tidligere ført til at jeg har blitt forelsket og fått følelser - skjønne det den som kan. Men nå har jeg jobbet såpass mye med meg selv at jeg "lukter" slikt og faller ikke tilbake til gamle mønstre.

Er ikke meningen å kverulere med deg altså :)

Anonymous poster hash: fb8d2...2bb

Skrevet

Neida, skjønner det! (Og ditto). Men hør med henne, da vel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...