Gå til innhold

Jobber du i blomsterbutikk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan kunder få kjøpt avblomstrede planter til sterkt reduserte priser (evt få dem gratis dersom de skal kastes) dersom de spør om det i butikken der du jobber?

Anonymous poster hash: 1204a...434
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig ofte (du får dem kanskje ikke gratis, det kommer an på hva butikken praktiserer), men hvis du spør får du sikkert kjøpe til en billig penge. Helt vanlig her jeg jobber i allefall.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig ofte (du får dem kanskje ikke gratis, det kommer an på hva butikken praktiserer), men hvis du spør får du sikkert kjøpe til en billig penge. Helt vanlig her jeg jobber i allefall.

Så fint! :)

Takk for svar :blomst:

Er det forresten en orkide du har på profilbildet? Er den naturlig slik i fargen? Hva heter den?

AnonymBruker
Skrevet

Kan kunder få kjøpt avblomstrede planter til sterkt reduserte priser (evt få dem gratis dersom de skal kastes) dersom de spør om det i butikken der du jobber?

Der jeg jobbet var dette ikke vanlig, rett og slett fordi man har garanti/er snill med bytte av blomster som ikke har holdt, og man ser at mange prøver å utnytte dette. Derfor blir avblomstrede/dårlige blomster kastet.

Anonymous poster hash: e8ea3...f7e

AnonymBruker
Skrevet

Der jeg jobbet var dette ikke vanlig, rett og slett fordi man har garanti/er snill med bytte av blomster som ikke har holdt, og man ser at mange prøver å utnytte dette. Derfor blir avblomstrede/dårlige blomster kastet.

Anonymous poster hash: e8ea3...f7e

Så synd at noen ødelegger for andre ved å utnytte garantier

Skrevet

Så fint! :)

Er det forresten en orkide du har på profilbildet? Er den naturlig slik i fargen? Hva heter den?

Ja er en orkide. Heter Vanda orkide :) naturlig slik farge, og finnes i andre farger.

AnonymBruker
Skrevet

Ja er en orkide. Heter Vanda orkide :) naturlig slik farge, og finnes i andre farger.

Takk :)

Den er svært nydelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...